Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies ei saa koskaan naista?

Vierailija
10.08.2014 |

Sanotaan, että miehellä on hygienia-asiat kunnossa ja tavallinen ulkonäkö, muutoinkin tavallisen oloinen, mutta ei koskaan saa ketään kiinnostumaan itsestään. Mitä syitä siihen voi olla?

Kommentit (202)

Vierailija
41/202 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen aika passiivinen, en käy baareissa, enkä harrasta nettideittejä. Viikonloput vietän yksin. Helposti jää sinkuksi, vaikka muuten olen ihan ok, mitä nyt vähän yksinäinen olenkin. Käyn töissä, urheilen joskus, harrastelen kaikenlaista. Ulkonäkö ihan ok. Just sellainen pieni hiljainen lenkkeilijänainen kun löytyisi.

Niin samanlainen nainenkin jää helposti sinkuksi. Kun ei se kumppani löydy kun ei mitään sen eteen tee. Itsellä ainoa vaihtoehto nettideitti.

Vierailija
42/202 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muka ruma mies onkin komea, kun hän kantaa itsensä kunnioittaen ja on ystävällinen ihmisille. ihmisen käytös on kiinnostavinta. Silloin muuttuu ulkonäkökin komeaksi ja potentiaaliseksi. Vastaavasti ns komea mutta huonokäytöksinen mies ei saa mitään vastakaikua minulta. Luonne ja persooona on se mikä ratkaisee kiinnostuksen.

Itse olen todella lyhyt, ruma kasvoinen ja kaljuuntuva mies. Täysin mahdotonta viehättää naista vaikka miten itseään kantaisi. En ikinä ole ymmärtänyt tuota edellä kuvattua sanontaa. Kaippa sillä yritetään meitä epäonnekkaita vain lohduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/202 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin näköinen mutta köyhä.

Vierailija
44/202 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muka ruma mies onkin komea, kun hän kantaa itsensä kunnioittaen ja on ystävällinen ihmisille. ihmisen käytös on kiinnostavinta. Silloin muuttuu ulkonäkökin komeaksi ja potentiaaliseksi. Vastaavasti ns komea mutta huonokäytöksinen mies ei saa mitään vastakaikua minulta. Luonne ja persooona on se mikä ratkaisee kiinnostuksen.

Tämä nyt on täyttä humpuukia. Pieni, hintelä ja feminiininen mies ei ole kenenkään mielestä komea, vaikka olisi minkälainen ritari. Karski maskuliininen mies taas on kaikkien mielestä komea, vaikka olisi täysi mulkku (tämä on se tyyppi, johon "sorrutaan" ja tehdään "virhe").

Paitsi että on feminiinisiä miehiä niin oletko huomannut, että on myös maskuliinisia naisia. He saattavat hyvin kiinnostua feminiinisistä miehistä. Ei siis pidä paikkansa, että kaikilla olisi sama maku -suurimmalla osalla saattaa olla, mutta ei kaikilla

Vierailija
45/202 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunaisuus ja köyhyys.

Vierailija
46/202 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti kuitenkin feminiinisen miehen tulee olla kaunis. Ruma ei siis kuitenkaan kelpaa.

Vierailija
47/202 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 30-45v =monelle naiselle liian vanha

Työtön = naiset haluaa varakkaan ja arvostetun miehen jolla on statusarvoa ja josta voi hyötyä

Lyhyt, kaljupäinen ( ei koske jännämiehiä ) = hiukset on miehen kruunu ja monet naiset ja varsinkin nuoremmat ei halua mitään kulipäärottaa.

Miestä jolla on lapsi tai lapsia.

Mies joka pukeutuu väärin

Vierailija
48/202 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei yritä saada naista, niin hän ei sitä välttämättä koskaan saa. Jos oikeasti yrittää ja on oikeasti tavallisen näköinen ja muutenkin normaali, niin varmasti jossain vaiheessa nappaa. Usein nämä miehet eivät kuitenkaan ole joko ulkonäöllisesti tavallisia, vaan rumia tai sitten heidän ujoutensa on todella paha tai heillä on jotain mielenterveysongelmia tai heidän ajatusmaailmansa on liian radikaali ja ehdoton.

Terveysjutut tietenkin voi olla myös este naisen löytymiselle. 

Vierailija
49/202 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma mies on silti ruma mies. Ei herätä naisten kiinnostusta seksuaalisesti mikä on pääongelma

Tämä. Siinä ei kauheasti auta sosiaalisuuden kehittäminen tai kouluttautuminen

Vierailija
50/202 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen todella lyhyt, ruma kasvoinen ja kaljuuntuva mies. Täysin mahdotonta viehättää naista vaikka miten itseään kantaisi. En ikinä ole ymmärtänyt tuota edellä kuvattua sanontaa. Kaippa sillä yritetään meitä epäonnekkaita vain lohduttaa.

vaikutat kivalta. varmasti sinullekin löytyy se oikea nainen. Usko itseesi, vaikka maailma on kova. Pysy aitona ja kilttinä!

Vierailija
51/202 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma,lapsellinen,tyhmä,tai ei ole kiinnostunut naisista,eli joka ei tarvitse eikä edes etsi naista.

Vierailija
52/202 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruma mies on silti ruma mies. Ei herätä naisten kiinnostusta seksuaalisesti mikä on pääongelma

Eilen ihastuin ohimenevästi  ratikassa mieheen joka karsasti vahvasti ja oli ylipainoinen. Hänessä oli jotain todela aitoa ja viehättävää. Kaikki ei ole ulkonäöstä kiinni.

Vierailija
53/202 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt on täyttä humpuukia. Pieni, hintelä ja feminiininen mies ei ole kenenkään mielestä komea, vaikka olisi minkälainen ritari. Karski maskuliininen mies taas on kaikkien mielestä komea, vaikka olisi täysi mulkku (tämä on se tyyppi, johon "sorrutaan" ja tehdään "virhe").

Ei pidä paikkaansa. Elämäni rakkaus oli hintelä pituiseni lyhyt mies, ja itse olen tällainen tavisamatsooni. Älkää olko niin pinnallisia.

Vierailija
54/202 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön = naiset haluaa varakkaan ja arvostetun miehen jolla on statusarvoa ja josta voi hyötyä

Lyhyt, kaljupäinen ( ei koske jännämiehiä ) = hiukset on miehen kruunu ja monet naiset ja varsinkin nuoremmat ei halua mitään kulipäärottaa.

Miksi kaljuus tai lyhyys ei olisi este jännämiehelle?

Vierailija
55/202 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Elämäni rakkaus oli hintelä pituiseni lyhyt mies, ja itse olen tällainen tavisamatsooni. Älkää olko niin pinnallisia.

Kuinka pitkä siis olet?

Vierailija
56/202 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outo ikähaarukka tuo 30-45. On täysin eri asia olla 30 kuin 45. 30-vuotias voi saada ihan helposti vaikka 16-vuotiaita naisia niin halutessaan. 18-22 vuotiaita saa todella helposti jos on ulkonäköä, eikä noiden saaminen eroa mitenkään 25-vuotiaasta. 45-vuotias taas on lähes poikkeuksetta liian vanha kaikille alle 30-vuotiaille naisille. 

Vierailija
57/202 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen ihastuin ohimenevästi  ratikassa mieheen joka karsasti vahvasti ja oli ylipainoinen. Hänessä oli jotain todela aitoa ja viehättävää. Kaikki ei ole ulkonäöstä kiinni.

Ei tietenkään ole. Melkeimpä ainoa asia missä ulkonäkö on keskeinen on tämä pariutuminen mutta eihän sillä ole muissa elämän asioissa niin suurta painoarvoa ainakaan miehillä

Vierailija
58/202 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lällätilää teidän kanssanne. Olen nähnyt "rumia", nössöjä,  lihavia, hiljaisia, ujoja, "erilaisia" laumaan verrattuna ja kaikenlaisia miehiä mitkä sopii teidän negatiiviseen sanavarastoonne; KAIKKI ovat löytäneet ainakin kerran elämänsä aikana jonkun. Olen nähnyt hoikkia ja ihan hyväkroppaisia naisia näiden miesten kanssa ja taas lihavia/"rumia" naisia miehisemmän näköisten miesten kanssa. Aloitekyky on kuitenkin tärkeää, mutta se ei päde pelkästään miehiin vaan naiseen myös. Jomman kumman on se aloite lopulta tehtävä jos haluaa jotain vakavampaa.

-M29

Vierailija
59/202 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pukeutuu huonosti, ei laita hiuksiaan. Ratkaisu: palkkaa homo avustajaksi.

2. Ulkonäkö korkeintaan 4/10. Ratkaisu: koskee vain nuoria, korjaantuu itsestään toisella ja kolmannella kierroksella.

3. Kynnys lähestyä naista liian korkea. Ratkaisu: mene sinne minne muna osoittaa eli juttele kaikille kiinnostaville.

4. Liian lyhyt. Ratkaisu: julkisuus.

5. Stressaantunut (stressihiki haisee pahalta ja stressi näkyy kaikessa). Ratkaisu: lobotomia. Naiset rakastavat aivokuolleita. 

Vierailija
60/202 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä siis olet?

Olen 172cm. Paras ystäväni on 163cm ja hänen miehensä  on 160cm ja kalju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi