Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka juo noin kerran

Vierailija
22.02.2008 |

vuodessa alkoholia. Eikä tee edes mieli.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole absolutisti mutta juuri nyt imetän joten ei tee hirveästi edes mieli. olen kyllä juonut nuorempana ihan riittävästi jotta tiedän mitä menetän.

Vierailija
2/4 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en oo koskaan välittäny sellasesta ryypiskelystä. Kerran vuodessa on sellaset vip-jutut, missä on ilmainen alkoholitarjonta useemman päivän, sillon juon kyllä joka ilta viiniä, mutta vissyä ja vettä siihen kylkiäisiksi. En halua olla huppelissa, mut saankin sit juosta veskissä. :P Siinä tuleekin noin 80 prosenttia koko vuoden alkoholimäärästä siinä 4 päivässä.

Humaltumista ei tee mieli, mutta kyllä joskus muutaman kuukauden välein viiniä ruuan kanssa ja iltaa hyvässä seurassa istuessa niin on ihan ok. Ei se niin hyvää ole, että yksinäni viittisin juoda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se kerran vuodessa juominenkin tarkoittaa 2-3 siideriä. En halua juoda itseäni älyttömään humalaan. Tuosta määrästä olen jo sopivassa höpötys-huppelissa, kun en ole alkoholiin kovin tottunut.

Ja EI, minulla ei ole uskonnollista vaukaumusta joka sen juomisen estäisi. Ei vaan kiinnosta.

Vierailija
4/4 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain maistu. Joskus maistan hiukan viiniä mieheltä, mutta en enempää, mulle tulee migreeni.

Olen aikoinani kyllä hummannut ihan tarpeeksi, nyt ei enää jaksa. Plus että nykyään ei tarvi mitään rohkaisuakaan, olen ihan tarpeeksi rohkea ilmankin.