Kummitustarinoita
Tähän ketju kummitustarinoista ja muista oudoista ilmiöistä (sellaisia mitä tänne palstalle ei ole ennen kirjoitettu. Omia tai lähipiirin kokemuksia)
Kommentit (57)
Miksi täältä on nyt poistettu joku viesti. Joku häiriköi meidän ketjua?
Lapsia meillä ei tuolloin vielä ollut, mutta koira oli ja se oli kummallisen rauhaton..jossain vaiheessa se murisi karvat pystyssä ja yhtäkkiä kuulin mökin ulkopuolelta lapsen laulua ja hyräilyä..mökkiä ympäröi kuitenkin korkeat aidat (vuokrattiin osin sen takia, ettei koira karkaa)..ja muutenkin miksi joku lapsi hyräilisi keskellä yötä vieraan mökin lähettyvillä..mieskin sen kuuli ja mieheni ei tosiaankaan usko mihinkään kummituksiin. Aina löytää jonkun luonnollisen selityksen..tälle ei löytynyt..
mutta laitetaan uusia. Ne vanhat 90 on luettu jo.
Itse en ole siellä kummitusta nähnyt, mutta kaikki jotka ovat siellä asuneet ovat joko nähneet kummituksen tai kokeneet muuten outoja juttuja. Se on vanha taloa ja melko synkkä. Siellä on aina jotenkin hämärää.
Eräällä erätaipaleella on metsätien varressa kaivo ja kauan sitten mies oli tehnyt itsemurhan hukuttautumalla siihen. Joskus öiset kulkijat ovat nähneet utuisen/vaalean miehen hahmon juoksevan kaivolta ylittäen metsätien.
Tuolla alueella ei ole asunut ketään vuosikymmeniin ja liikenne on harvaa.
paljon todennäköisempi selitys kuin kummitus.
Kesäisin juoksennella öisin pieniäkin lapsia naapurin alueilla vaikka heidän kotitalonsa olisi jossain kilometrin päässä tai jopa kauempana. Teidän olisi pitänyt mennä ulos ja yrittää ottaa kiinni :D Kunnon taklaus :D
Minulla on ollut vasemmassa korvassani ään joka on hyvin kaunista lintujen viserrystä, sitä on olut noin 15 v. Korva myös sihisee. Ja tämä viserrys kuuluu ikään kuin sen sihinän läpi. Olen kuitenkin tottunut näihin ääniin, ekä ne minua haittaa, olisin jopa pahoillani jos lintujen viserrys jostain syystä loppuis. Olen joskus ajatellut, että onko minulla kyky kuulla kauempaa lintujen liverrystä. Olen jo vähän huonompi kuuloinen kuin normaalisti olin. Mutta tämä viserrys korvassani oli jo silloin kun kuulin normaalisti. Ihminen alkaa kuvitella vaikka mitä, jos hän ei osaa selittää jotain asiaa. Minä olen kuvitellut, että nämä äänet on jotenkin periytyneet korvaani kaukaa edellisestä elämästäni. Kun joskus kuulen myöskin vaimeata koiran haukuntaa vaikka olen varma siitä, ettei koiria ole kuulo etäisyydellä. Elämässä on mysteereitä!
Yks yö olin kävelemässä 12 aikaa mun kaverilta kotiin, nii kuulin ku mun mummo kutsu mua. (muun mummu oli siis kuollu joskus viikko ennen sitä) Käännyin katsomaan taakse, mutta en nähnyt siellä ketään. Yritin uskotella itselleni, että kuvittelin vain. Kävelin huolettomasti kotiin päin ja kun olin mummulan kohdalla (se talo on siis siinä matkan varrella), niin vilkaisin ikkunaan päin, ja näin jonku hahmon. Kuulin taas sen saman kuiskauksen. Kylmiä väreitä kiipi pitkin selkääni, ja lähdin kävelemään nopeammin. Kun olin kotiovellani tajusin, että hahmo ikkunassa oli (kuollut) mummoni. Minua pelottaa yhä, kun muistelen sitä!
Tässä muutama tapaus: Kerran vanhemmillani tyttäreni oli löytynyt keittiön nurkasta (silloin 3vuotias) osoittamassa tyhjää tilaa kyyryssä ja hoki että setä kävelee....eikä ollut ainoa kerta vaan tämä toistui aina kello 3-4 aikaan yöllä.
Itse ollessani heillä yötä ja siskojen kanssa valvottu ja äidin kanssa, siinä siis juttelimme niitä näitä ja söimme ja menimme nukkumaan. Olin juuri saanut unen päästä kiinni kun säpsähdin siihen että joku seisoi vieressäni ja kuiskasi kovaa HEI! kyllä tämä tyttö juoksi kovaa äidin luokse. Nukuin äitini vieressä loppuyön. en vaan uskaltanut mennä enään nukkuu huoneeseen