Ticketin ruudulliset haalarit aivan ihania :)
Tänään kävin omani hakemassa Pikkuväestä ja haalarit on tosi kauniita. Siis oikeasti kauniita ja vielä molemmat värit. Pinkki ruututakki ei minusta ollut kiva, mutta haalareissa molemmat värit aivan syötävän hyvät! Kevään mallistoista ehdottomasti paras vaatekappale tähän mennessä!
Kommentit (33)
Haen pojalle 86 cm haalaria, onko siinä koossa vielä niitä ruudullisia? Hitsi, mä en pääse pääkaupunkiseudulle niitä kuolaamaan!!! ;)
Todella ystävällista informoida meitä muita!
Myyjä sanoi, että saumat on teipattu...lapuista en löydä mitään merkintää saumojen teippaamisesta...ja lukee 99% vedenpitävä?Hemmetti...
Mä melkein aloin itkeä - ihan oikeasti, kun olin tänään taas tolpillani ja töissä ja työmatkalla perjantain kunniaksi ajattelin poiketa hakemaan vihdoin tuon Ticketin vihreäruudullisen takin meidän pojalle, mutta se oli mulle hirveä pettymys.
Kuvittelin takin olevan pohjaväriltäänpuhdas tummanvihreä kuten Stockmannin kuvassa oli, mutta ei! Pohja oli ruskeanvihreä! Just mitä en halua. Ticketin metsänvihreä murrettu sävy ei minua haittaa ja se käy meidän tummaihoiselle pojalle, mutta vaalealle ei.
Ja tuo takin väri ei ollut sammaleenvihreä, vaan paljon ruskeampi. Olin niin _pettynyt_. Enkä tykännyt kyllä Ticketin tyttöjenkään pinkistä takista - oli minun silmään liian levoton. Anteeksi vuodatus!
Ticketin yksivärisistä haalareista kyllä tykkäsin, mutta en ostanut vielä, kun en tiedä loppujen lopuksi, tarvitaanko nuoremmalle vai ei. Riippuu, miten Raindrop ja Splash kestää.
Voiko olla todellista, että nuo ei ole teipatut? Siis pentele...mitä mä nyt muksuille ostan? Haalarit kun on niitä kurapukuja, joten eipä sitä kamalasti haalarilla mikä ei vettä pidä, niin mitään tee.
Musta nuo värit oli ihanat. Meillä oli viime keväänä ticketin turkoosia ja limeä, joten nyt en enää jaksa sitä omilla katsoa. :) Takkina se pinkki ei kyllä ollut minusta niin hyvä kuin haalarina :)
Onko siellä mainintaa saumojen teippaamisesta? Tai kuinka vedenpitävä on?
Vasta kun soitin ja kysyin asiaa uudestaan, asiaa tarkistettiin maahantuojalta ja kävi ilmi, että saumat teippaamatta. Outo juttu, jos haalarinkin saumat teippaamatta. Kyllä välikausiasujen pitäisi pitää paremmin vettä kuin talviasujen, ainakin minun mielestäni ja meidän käytössä. Vähällä menee vikaan kiva haalari...
Mutta käsituntumalla EN tunne saumojen teippauksia! Keleentana, sanon mä! En ollenkaan älynnyt tarkastaa asiaa kun vasta -angelinakon- kyseltyä asiasta.
Ja meillä on 2 haalaria.. :/ tosin taitavat vetää kurahousut päiväkodissa päälle kuitenkin.
jos haalarinkaan saumoja ei oo teipattu! Mutta siis itse " selvittelin" ticketin ruudullisen takin vedenpitavyytta ja saumojen teippausta ja tulin siihen tulokseen ettei saumoja ole teipattu ja tahtikuuhan olikin saanut asiasta ihan varmaa tietoa. Harmitti todella, koska meille tuo ruudullinen takki olis sopinut vareiltaan loistavasti ja mua miellytti ulkonako. Jonkun tanskalaisen nettiputiikin sivuilla tormasin eilen viela asiaan, kun ruudullisen takin tuotetiedoissa ei lukenut " teipatut saumat" mutta yhden toisen ticketin takin (sellanen beige, liukaspintainen) tuotetiedoissa puolestaa luki " teipatut saumat" . Eli ehka sitten eri haalareissakin voi olla teipattuja ja teippaamattomia saumoja, vaikka molempien kangas itsessaan olisi vedenpitavaa. Haalarissa viela tarkeampaa etta saumat teipattu, takin kanssa voi sentaan valita sellaset housut mitka pitaa varmasti vetta.
Kun ostin Splashin Pikkuväestä, myyjä repäisi siitä laput irti kassalla ja sanoi, että nämä on ihan kukkua, näissä on arvot väärin. Tämä puku on kyllä vedenpitävä. Katsoin vaan, että a-hah. En muuta odottanutkaan. =)
Angelinako =) Noinhan se just on, että kun syksyn / talven ollut ruskeaa, se on nou-nou, mutta jos olis ollut limeä ja turkoosia, niin ruskea-murretut olis kummasti jees-jees. :-)
Katsoin nimittäin vuorenkin läpi ja saumoissa ei näy teippejä missään. Selkäsaumakin on teippaamatta ja ainostaan kankaat menee päällekkäin n. sentin leveydeltä. Argh.
Mun mielestä oli...muistelisin ainakin, että ihan selvästi näin teipit meidän välikausihaalareissa!
ja siina oli saumat teipattu. Mutta sitten oli myos ticketin oranssi takki, jonka kangas vettapitava, mutta saumat oli teippaamatta.
Tositosi ohuet ja pehmeät vaan. Mutta kyllä piti kauan katsella ja etsiä ja varmistella, on nimittäin todella ohutta tuo. (tai ainakin 99% varmasti on)
Ovat ilmeisesti saaneet viime vuonna niin paljon reklamaatioita teippien rikkomista housuista, että teippilaatu on vaihdettu paremmaksi.
Mikä oli vedenpitävyys prossa mikä siin yksivärisessä oli? kun nois ruudullisessa on vaan se 99...
Mutta eiköhän tuo ole ainakin 99% vedenpitävä? Eihän tuo mikään sukelluspuku kuitenkaan ole ;)
Kävinpä minäkin tänään ihmettelemässä kevätpukuja ja olin iloisesti yllättynyt kun huomasin kampin J&J:ssa että ruudullista saa myös haalarina. Väriyhdistelmänä vihreä-ruskea-ruutu kestää säätä ja kuraa ihan eri tavalla kuin esim. lime. Olin jo maksamassa kun varmistelin asiaa ja tuli puheeksi tuo teippaus. Olivat sitä mieltä että mitkään saumat ei ole teipattu. Kangas on vedenpitävä. Haarassa vielä sauma mitä ei esim. Reimalla ole joten hörppää iloisesti vettä jos lätäkössä viihtyy pidempään. Muut yksiväriset Ticketin haalarit on myyjän mukaan teipattu. Outoa- varsinkin kuin hinta oli sama kuin teipatuissa.
Kassalle jäivät odottelemaan kun tulisi tuo valaistus mitä pitäis tehdä. Meidän poikien päiväkodissa puetaan kurikset vaikka uikkareiden päälle jos on tarvis :) joten siinä mielessä tuo teipin puuttuminen ei haittaa. Laiskana mietin vaan viikonlopun ulkoiluja kun en millään jaksais kurisrumbaa. Nukun yön yli ja olen viisaampi..ehkä!
puku on 100% vedenpitävä? Mietin vielä noita saumoja, kun nettikauppojen sivuillakaan, lue niiden olevan teipatut...
Myyjä sanoi saumojen olevan teipatut...argh...meillä kun ei kuriksia käytetä ja ulkoiluun muille keleille puen jotain muuta kuin " kurapuvun" ...minusta tuon haalarin idea on olla itsessään se vedenpitävä hengittävä kura-asu.. nuo kuosit on kyllä ihanat.
vai pitääkö munkin mennä niitä kuolaamaan Pikkuväkeen? ;)
Mun kuolaamisesta vaan ei ole mitään hyötyä kun tuo haalari on poissa laskuista meidän kevätvalikoimasta kun tyttö on vielä niin pieni!