Ticketin ruudulliset haalarit aivan ihania :)
Tänään kävin omani hakemassa Pikkuväestä ja haalarit on tosi kauniita. Siis oikeasti kauniita ja vielä molemmat värit. Pinkki ruututakki ei minusta ollut kiva, mutta haalareissa molemmat värit aivan syötävän hyvät! Kevään mallistoista ehdottomasti paras vaatekappale tähän mennessä!
Kommentit (33)
Mutta vaikka en tarkkaan näe vuoren läpi, niin kynsi jää kyllä kiinni teipin? saumaan vähän ennen kankaan omaa saumaa. Voisi siis olettaa olevan teipattu?
Mä taidan avata vaikka hihasta vähän tuota vuorta, niin mua alkoi tämä vaivaamaan.. palaan kohta ;)
Sulaa hulluutta, mutta mullakin on nyt pakkomielle tietää onko saumat teipillä vai ilman ;)
kenellekään, mutta ainakin meidän Plain rain setissä ne teippaukset tuntuu ihan hyvin. Meille olisi tulossa tuo ruudullinen vihreä takki ehkä, mutta täytyy miettiä tuolla hinnalla, jos ei ole teipattu.
Mistä koosta ne lähtee ja paljonko kyseinen haalari maksaa?
mulla olis molemmat värit, mutta kamera on lainassa, joten en saa kuvia otettua...huomenissa saan, jos jollain muulla ei ole kuvaa laittaa. Olen nyt pyöritellyt ja pyöritellyt haalaria ja lopputulos taitaa olla, että saumoja ei ole teipattu. 98¿ taisi olla hinta! Nyt jääkin sitten harkintaan vienkö haalarit takaisin vai pidänkö...jos päädyn palauttamaan, niin voin myös myydä nuo haalarit jos joku kaipailee ja itse ei kaupoille pääse. 80 ja 92cm koossa löytyy molemmat värit.
En edes tajunnut katsoa, niin itsestäänselvyytenä sitä pidin. Aivan älytöntä, jos ei. Ja miksi ihmeessä tuota ruutuhaalaria ei olisi teipattu, jos muut ovat? Onpas ihmeellistä!
Mä avasin vuorisaumaa 2cm matkalta ja kurkkasin tuosta niskan kohdalta.. hullu mä ;D
Oliko se teippi siis paljon ohuempaa kuin aikaisemmin? Mutta minusta kun tuossa ruutuhaalarissa ei tunnu ohuttakaan teippiä..ja sitten kun ottaa saumasta sisältä kiinni, niin saa ne kankaan reunat käteensä, joten eikös teipatuissa saumoissa ole nuo " reunat" liiskattu kiinni/sileäksi tuohon kankaaseen kiinni? Ymmärtääköhän kukaan mitään mitä selitän? No joka tapauksessa minulla on armoton ketutus päällä noiden haalareiden suhteen. Olin varautunut noihin ja nyt sitten pitääkin etsiä uudet vaihtoehdot...Oliko jollain kuvia Lennen ruudullisista? Minulla kun nuo yksiväriset alkaa jo tökkimään...
Ei niitä edes tunne samalla lailla kun yleensä teippejä. Muissa puvuissa on teipit tuntuneet oikein kunnolla kovilta saumojen vieressä. Uskoin vasta kun avasin tuon sauman että teipit löytyy.. eli todella pehmeät ja ilmeisen ohuet nuo on.
kuulu olla liiskattuna pukuun kiinni, jos on teipit? Tereet=kaksi kangasta ommellaan yhteen, niin jää sellainen reuna... vompatti, miksiköhän sitä oikein kutsutaan?!?
Selän saumassa on ommeltu kankaat jonkun verran päällekkäin ja kahdella vierekkäin menevällä ompeleella, eli tätä saumaa ei edes voisi liiskata mitenkään " tiedän mitä tarkoitat" :)
Sain mielenrauhan asian suhteen, vaikka noin uskoin asian olevankin. Uskon ja toivon myös, että siinä ruutuhaalarissakin on. (Tai oikeasti salaa toivon, ettei ole.. Muuten pakko saada sellainenkin :).
Mutta juu oikeasti, aivan käsittämätöntä on, jos on kuosikohtaista tuo teippaus/teipaamattomuus. Vaikea uskoa.
eli 99% vedenpitävyys. Mistä tuo prosentti nyt sitten ikinä tulee... Jos saumat teippaamatta vuotaa kyllä saumoista tihkusateessakin, jos vähän pitempään oleilee. Tämä todettu viime vuonna teippaamattomalla takilla. Jos taas om teipattu, tuo prosentti tuntuisi olevan paremmin kohdallaan, koska kai jokainen vaate jossain tilanteessa voi kastua. Voi että, kun olisikin teippaukset edes haalarissa! Tuota ruutua olen niin kovasti haaveillut, takissa tosin mieluummin.