Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hyväksyisitkö jos . . . ov

Vierailija
22.02.2008 |

miehesi bändiin tulisi nainen ja kaikki muut ovat miehiä ? He kiertäisivät yhdessä keikoilla ja olisivat muutenkin tiiviisti yhdessä tekemässä musiikkia ? Sinä olisit tietenkin kotona lasten kanssa .

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan niistä bändeistä kyettävä yksi valitsemaan! Ei tuollaiseen ole aikaa kellään perheellisellä, jos haluaa välit kotiin säilyttää.

Vierailija
22/36 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaksi on sellaista bändiä, mistä ei ainakaan ihan heti luovu. Ja ymmärrän halun olla mukana, mutta ehkäpä sitten olis kannattanu miettiä sitä ennen lapsia. En mä mitenkään voi suostua siihen, että olen jatkuvasti kotona lasten kanssa ja ei yhteistä aikaa ollenkaan ja mennään kumpikin aina erikseen. Mitä siitä tulee ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kuitenkin melkoisen iso ja aikaa vievä juttu, melkein verrattavissa toiseen työhön, ja vaikuttaa tosiaan koko perheen ajankäyttöön. Sen ajan, minkä mies käyttää bändiinsä, voisitte käyttää myös perheenä yhteiseen harrastukseen, voisitte reissata viikonloppuisin yhdessä jne. Mies on nyt tehnyt oman arvovalintansa, ilmeisesti kysymättä mielipidettäsi. Voisin kuvitella myös lasten arvostavan isää, joka olisi joskus kotona. Kuvaamasi tilanne johtaa herkästi siihen, että etäännytte toisistanne. Keskustelua vaan peliin vielä lisää.

Vierailija
24/36 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on päätöksensä tehnyt ja jos alan vaatia että hän pistää pillit pussiin ja lopettaa, siitä seuraisi ikuinen katkeruus.

Vierailija
25/36 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vaadit, että teidän perheen ajankäyttö suunnitellaan yhdessä! Ja yhteiset pelisäännöt minkä verran mies voi käyttää aikaansa harrastukseen ja mitä sinä odotat häneltä sen lisäksi.

Vierailija
26/36 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt, oma harrastus, miehen harrastus, perheen yhteinen aika, puolisoiden yhteinen aika. Eihän mikään kello riitä kaikkeen, aina joku asia kärsii sitten.

Vierailija
27/36 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen työpaikalla 97% on naisia. eikä mua häiritse lainkaan.

Vierailija
28/36 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona lasten kanssa on oikeastaan kivempaa. Kokemusta on.

Vierailija
29/36 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se juhlaa vai ei. Vaan siitä että miten aika riittää kaikkeen ? Enkä ole missään vaiheessa lupautunut " yksinhuoltajaksi " perheessä. Että kävisin töissä ja hoitaisin kodin ja lapset, eikä omaa aikaa yhtään. Kiitos mutta ei kiitos.

Vierailija
30/36 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksessasi kysyt: " Hyväksyisitkö, jos miehesi bändiin tulisi naisjäsen" . Kerrot, kuinka kaikki muut ovat miehiä jne... Aloituksesi mukaan nimenomaan se nainen on tässä se ongelma. Nyt ongelma onkin sitten se aika, jonka mies viettää bändin kanssa.

Onko mies kysynyt sinulta mitään, kun aloitti tämän touhun?

Mä näkisin asian niin, että jos miehesi on tosissaan tämän asian kanssa, niin sitten hän keskittyy yhteen bändiin... jos hän keikkuu kahden - kolmen bändin kanssa, niin on aika vaikea uskoa hänen olevan tosissaan jonkun bändin kanssa. Vai onko hän tosissaan vain oman muusikonuransa kanssa, bändeistä ei niin väliä?

Mua alkoi nyt itseasiassa mietityttämään se, että tunnenkohan mä teidän pesueen... Missäpäin Suomea asutte?

Vierailija
31/36 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen bändissä on naislaulaja - miksi en sitä hyväksyisi? En oikein ymmärrä kysymystä. Ai että bändin jätkät höyläisivät tätä naista vuoronperään, vaikka tämä nainenkin on perheenäiti. Jos mies on pettääkseen, niin eiköhän niitä naisia muualtakin löydy.

Enkä ymmärrä tota bändielämä vs. arki -juttua. Mitä se yksi naine tähän kuuluu. Kai sitä bändieloa miesbändeissä on jos on ollakseen. Mun mies käy keikoilla ja treeneissä, muuten viihtyy kotona. Ei ongelmaa.

Vierailija
32/36 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma on enimmäkseen aika ja miten sitä käytetään

Vierailija
33/36 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että nainen bändissä voisi rauhoittaa äijien touhua. Minun entinen poikaystäväni petti mennen tullen keikkojen jatkoilla ihan niiden " fanien" kanssa, joten ei se nainen bändikaverina tee siitä touhusta mitenkään riskialttiimpaa. Muusikko=egoistinen luuseri, joka kaipaa niin paljon ihailua, että myisi lapsensa sitä saadakseen. Trust me.

Vierailija
34/36 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tässä tekis. Kuitenkaan en ole myöskään itse valmis " uhrautumaan" niin että mulle äis suurin osa vastuusta.

Vierailija
35/36 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee asiasta myös ne huonot puolet. Niin kuin minä. t. ap

Vierailija
36/36 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkin nainen ja miksi en hyväksyisi. Oikein kiva nainen onkin :)