Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettäjä vastaa kysymyksiinne

Vierailija
22.02.2008 |

Noniin, kysykää mitä vaan ja minä vastaan rehellisesti. Henkilötietojani en kerro enkä myöskään mitään, mistä minut voisi tunnistaa.

...mulla on nimittäin äärettömän tylsää...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän ja myönnän sen?

Vierailija
22/33 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset limaset ääliöt vituttaa. Kyllä sä palkkas vielä saat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sinun tosiaan vajota henkisesti ensiksi niin pohjalle että tajuat miten SUURISTA asioista on kyse. Tuhoat elämäsi. Kukaan ei ansaitse noin " hyvää" ystävää joka ei sitä ole.

Vierailija
24/33 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottaa todellakin. Mut sä olet niin tyhmä, että et taida tajuta mistään mitään.

Vierailija
25/33 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää mennä vieraisiin sen toivossa että joku palvoo sua ja sun sulojasi.

Vierailija
26/33 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukutte ihmistä joka itse sanoo itseään idiootiksi vitun idiootiksi ja kuvittelette, että se loukkaa jotenkin :D :D :D

Toisekseen on hauskaa, kuinka saan tuikituntemattomien verenpaineen kohoamaan miljoonaan jollain kivalla pikku aloituksella, hehee. No, sain ainakin ajankulua, harmi, että pitää lopettaa tää nyt kun on menoa.

Ja joo, aikuisten oikeesti en ole koskaan edes pettänyt miestäni, enkä pettäisi mutta se kyllä oli totta, etten laittaisi lusikoita jakoon jos mieheni minua pettäisi ellei mies sitä tahtoisi. Ja sekin oli totta, että seksi on minusta vain seksiä, en vain halua sitä kenenkään muun kun mieheni kanssa :)

ap

Vierailija
27/33 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat osa ihmistä ja sitä monet pettäjät eivät näköjään ymmärrä. Se mitä touhuat vaikuttaa sun psyykkeeseenkin varmasti! Eli, älä hyvänen aika ajattele ettei pettäminen saa mitään sen enempää aikaa, kun seksi on vaan seksiä. Ei todellakaan ole. Se on osa sua!

Vierailija
28/33 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadakseni miehiltä huomiota ;)

Vierailija
29/33 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnistutte olemaan niin varovaisia, ettei teitä koskaan nähdä? Ettei autosi ole vaikkapa eri paikassa kuin missä sen pitäisi?

Vierailija
30/33 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene hyvin teilläkään kun pitää aptä noin yrittää potkia. Olette varmaan mielestänne vielä oikein erinomaisia kristittyjäkin? AP taas vaikuttaa oikein symppikseltä, voimaa Sinulle!

Vierailija
31/33 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

40

Vierailija
32/33 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella katkeria, jopa sairaita. Kannattaa vilkuilla peiliinkin eikä vain kivittää muita.

Vierailija
33/33 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit minun puolisoni ja jäisit kiinni niin tappaisin itsaeni