Pettäjä vastaa kysymyksiinne
Noniin, kysykää mitä vaan ja minä vastaan rehellisesti. Henkilötietojani en kerro enkä myöskään mitään, mistä minut voisi tunnistaa.
...mulla on nimittäin äärettömän tylsää...
Kommentit (33)
Tollaset limaset ääliöt vituttaa. Kyllä sä palkkas vielä saat.
Pitääkö sinun tosiaan vajota henkisesti ensiksi niin pohjalle että tajuat miten SUURISTA asioista on kyse. Tuhoat elämäsi. Kukaan ei ansaitse noin " hyvää" ystävää joka ei sitä ole.
helpottaa todellakin. Mut sä olet niin tyhmä, että et taida tajuta mistään mitään.
että pitää mennä vieraisiin sen toivossa että joku palvoo sua ja sun sulojasi.
Haukutte ihmistä joka itse sanoo itseään idiootiksi vitun idiootiksi ja kuvittelette, että se loukkaa jotenkin :D :D :D
Toisekseen on hauskaa, kuinka saan tuikituntemattomien verenpaineen kohoamaan miljoonaan jollain kivalla pikku aloituksella, hehee. No, sain ainakin ajankulua, harmi, että pitää lopettaa tää nyt kun on menoa.
Ja joo, aikuisten oikeesti en ole koskaan edes pettänyt miestäni, enkä pettäisi mutta se kyllä oli totta, etten laittaisi lusikoita jakoon jos mieheni minua pettäisi ellei mies sitä tahtoisi. Ja sekin oli totta, että seksi on minusta vain seksiä, en vain halua sitä kenenkään muun kun mieheni kanssa :)
ap
Molemmat ovat osa ihmistä ja sitä monet pettäjät eivät näköjään ymmärrä. Se mitä touhuat vaikuttaa sun psyykkeeseenkin varmasti! Eli, älä hyvänen aika ajattele ettei pettäminen saa mitään sen enempää aikaa, kun seksi on vaan seksiä. Ei todellakaan ole. Se on osa sua!
Miten onnistutte olemaan niin varovaisia, ettei teitä koskaan nähdä? Ettei autosi ole vaikkapa eri paikassa kuin missä sen pitäisi?
Ei mene hyvin teilläkään kun pitää aptä noin yrittää potkia. Olette varmaan mielestänne vielä oikein erinomaisia kristittyjäkin? AP taas vaikuttaa oikein symppikseltä, voimaa Sinulle!
todella katkeria, jopa sairaita. Kannattaa vilkuilla peiliinkin eikä vain kivittää muita.
Jos olisit minun puolisoni ja jäisit kiinni niin tappaisin itsaeni
tiedän ja myönnän sen?