Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ONKO SUN KOIRA KOSKAAN JOUTUNUT SUOJELEMAAN SINUA?

Vierailija
06.07.2014 |

Siinä oli kysymys. Onko koiranne koskaan esim. murissut liian lähelle tulleelle , murtovarkaalle, vieraalle, humalaiselle, vai onko koira oikeasti joutunut käyttämään voimaa jos tilanne on ollut vakava?

Koiran rotu ois kiva tietää kans.

Kommentit (190)

Vierailija
41/190 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Te koirien kaikkivoipaisuuten uskovat olette myös hassuja tapauksia. Purkoon nilkkani paskaksi, mutta älä kuvittele hetkeäkään, ettenkö viiltäisi sen paskakasan kurkkua auki samalla."

siinä vaiheessa kun koira on jalassa tai kädessä kiinni, voit alkaa kaivamaan sitä säälittävää ruokailuveistäsi samalla kun koira on saanut hampaansa sun käden/jalan luuhun. Usko mua, ne kivut on niiiin hirveet että et ei sulla oo voimaa tehä mitään.

Vierailija
42/190 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:22"]Meillä on lähellä kehityisvammais koti jossa ne kaikki on aika agressiivisia. Jotkut saa liikkua hoitajan kanssa ulkona, ja itse asun siinä tosi lähellä. Ne on ne vammaiset semmosia tosi isoja ja pitkiä, ja pelottaa kulkea yksin kun monesti (olen nähnyt) kun jollakin vinksahtaa ja hyökkää jonkun kimppuun. Ei ne hoitajat saa niitä kuriin, hoitajat on pieniä naisia. Koiran kanssa ei pelota kulkea, vammaiset näköjään pelkää koiria kun jotkut huutavat ja juoksevat ympäriinsä.

Belgian malinois

[/quote]

Todellinen sankari olet: pelottelet koirallasi vammaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/190 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:22"]Meillä on lähellä kehityisvammais koti jossa ne kaikki on aika agressiivisia. Jotkut saa liikkua hoitajan kanssa ulkona, ja itse asun siinä tosi lähellä. Ne on ne vammaiset semmosia tosi isoja ja pitkiä, ja pelottaa kulkea yksin kun monesti (olen nähnyt) kun jollakin vinksahtaa ja hyökkää jonkun kimppuun. Ei ne hoitajat saa niitä kuriin, hoitajat on pieniä naisia. Koiran kanssa ei pelota kulkea, vammaiset näköjään pelkää koiria kun jotkut huutavat ja juoksevat ympäriinsä.

Belgian malinois

[/quote]

[/quote]

Vierailija
44/190 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:27"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:22"]Meillä on lähellä kehityisvammais koti jossa ne kaikki on aika agressiivisia. Jotkut saa liikkua hoitajan kanssa ulkona, ja itse asun siinä tosi lähellä. Ne on ne vammaiset semmosia tosi isoja ja pitkiä, ja pelottaa kulkea yksin kun monesti (olen nähnyt) kun jollakin vinksahtaa ja hyökkää jonkun kimppuun. Ei ne hoitajat saa niitä kuriin, hoitajat on pieniä naisia. Koiran kanssa ei pelota kulkea, vammaiset näköjään pelkää koiria kun jotkut huutavat ja juoksevat ympäriinsä.

Belgian malinois

[/quote]

[/quote]

Vierailija
45/190 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Todellinen sankari olet: pelottelet koirallasi vammaisia"

vittu missä sanotaan että pelottelen vammasia koirallani? Satun vain olemaan lenkillä koiran kanssa joka ei tykkää kehareista:)

Vierailija
46/190 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:26"]"Te koirien kaikkivoipaisuuten uskovat olette myös hassuja tapauksia. Purkoon nilkkani paskaksi, mutta älä kuvittele hetkeäkään, ettenkö viiltäisi sen paskakasan kurkkua auki samalla."

siinä vaiheessa kun koira on jalassa tai kädessä kiinni, voit alkaa kaivamaan sitä säälittävää ruokailuveistäsi samalla kun koira on saanut hampaansa sun käden/jalan luuhun. Usko mua, ne kivut on niiiin hirveet että et ei sulla oo voimaa tehä mitään.

[/quote]

Ja usko sinäkin, kun sanon, ettei se koirasi pääse siihen tilanteeseen. On monia ihmisiä, jotka tarjoavat koulutusta hyökkäävän koiran torjumiseen, neutraloimiseen ja tarvittaessa tappamiseen. Voin sanoa sinulle sataprosenttisella varmuudella, että asiansa tunteva ihminen neutraloi isonkin koiran paljain käsin vaivatta. Ja pienikin apuväline, kuten pippurisumute, muuttaa sen ison ja vihaisen vahtikoiran uikuttavaksi potkusäkiksi.

Vierailija
47/190 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:26"]"Te koirien kaikkivoipaisuuten uskovat olette myös hassuja tapauksia. Purkoon nilkkani paskaksi, mutta älä kuvittele hetkeäkään, ettenkö viiltäisi sen paskakasan kurkkua auki samalla."

[/quote]

Ja usko sinäkin, kun sanon, ettei se koirasi pääse siihen tilanteeseen. On monia ihmisiä, jotka tarjoavat koulutusta hyökkäävän koiran torjumiseen, neutraloimiseen ja tarvittaessa tappamiseen. Voin sanoa sinulle sataprosenttisella varmuudella, että asiansa tunteva ihminen neutraloi isonkin koiran paljain käsin vaivatta. Ja pienikin apuväline, kuten pippurisumute, muuttaa sen ison ja vihaisen vahtikoiran uikuttavaksi potkusäkiksi.

[/quote]

Miten aattelit "neutralisoida" mun 104 kilosen, metrin korkusen laumanvartijan? Kun Tän koiran pää on kaks kertaa sun pään kokonen.

Vierailija
48/190 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:22"]Meillä on lähellä kehityisvammais koti jossa ne kaikki on aika agressiivisia. Jotkut saa liikkua hoitajan kanssa ulkona, ja itse asun siinä tosi lähellä. Ne on ne vammaiset semmosia tosi isoja ja pitkiä, ja pelottaa kulkea yksin kun monesti (olen nähnyt) kun jollakin vinksahtaa ja hyökkää jonkun kimppuun. Ei ne hoitajat saa niitä kuriin, hoitajat on pieniä naisia. Koiran kanssa ei pelota kulkea, vammaiset näköjään pelkää koiria kun jotkut huutavat ja juoksevat ympäriinsä.

Belgian malinois

[/quote]

[/quote]

Sisällekö koiran pitäisi tarpeensa tehdä? Pelotteleminen on ihan eri asia, kuin se, että joku pelkää jotain ilman pelottelua.  Ja en ole malinoisin omistaja.

Vierailija
49/190 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näin,

Itsensäpaljastelija runkkaili hevostallin edessä kun siellä oli ratsastustunti meneillään, äiti sai hirveän raivarin tämän nähdessään ja alkoi huutamaan miehelle, runkkari käveli lähemmäs äitiä KYRPÄ KÄDESSÄÄN ja mitä meidän kaksi isokokoista uros jackrusselia teki, haukkui äidille ja puolustivat tätä miestä voi luoja sentään...

Eivät oikeen tajunneet varmaan tilannetta kum äiti ei yleensä korota ääntään mutta huvittaa jotenkin vieläkin

Vierailija
50/190 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja usko sinäkin, kun sanon, ettei se koirasi pääse siihen tilanteeseen. On monia ihmisiä, jotka tarjoavat koulutusta hyökkäävän koiran torjumiseen, neutraloimiseen ja tarvittaessa tappamiseen. Voin sanoa sinulle sataprosenttisella varmuudella, että asiansa tunteva ihminen neutraloi isonkin koiran paljain käsin vaivatta. Ja pienikin apuväline, kuten pippurisumute, muuttaa sen ison ja vihaisen vahtikoiran uikuttavaksi potkusäkiksi."

Kaveri hei, lopeta toi pelleily. Siis ei ihminen vaikka kuulua olevan kuinka kova tahansa,pysty pysäyttämään OIKEASTI vihaista koiraa. Se trauma minkä sä sait kun joku puudeli hyökkäs sun jalkaan aiheutti sulle maanisen tilan,jossa sä luulet pysäyttäväs vihaisen koiran. Mitä jos menisit terapiaan käsittelemään näitä tunteita, saisit vähän lääkkeitä ja sairaslomaa?

Vierailija
51/190 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä homma miten jotkut täällä väittää,että "neutralisoivat" semmosen 60kg ylöspäin koiran vaivatta:D siinä vaiheessa kun se on hypännyt sun kaulaasi kiinni salamannopeasti täydellä puruvoimalla niin siinä ei paljon tilannetta neutralisoida....voivoi näitä koiravihaajia,kun eivät tiedä mistään mitään. Ja voin sanoa että jos joku minun koiraani yrittääkään satuttaa niin täältä pesee takasin ihan samalla mitalla:) minulla on oikeus myös puolustaa rakasta perheenjäsentäni, keinoja kaihtamatta.Niinko te kokravihaajat kuvittelette,että me omistajat annetaan teidän potkia koiriamme? Ehei, siinä vaiheessa minäkään en enää vastaa tekosistani,ja aivan varmasti saat tuntea potkusi kahta kauheampana itsessäsi. Jos koira MURISEE teille niin ei ole minkäänlaista oikeutta alkaa potkia koiraa! Siinä vaiheessa on kokranomistajallakin oikeus puolustaa lemmikkiään:) muistakaapa se.

Vierailija
52/190 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 13:57"]Siinä oli kysymys. Onko koiranne koskaan esim. murissut liian lähelle tulleelle , murtovarkaalle, vieraalle, humalaiselle, vai onko koira oikeasti joutunut käyttämään voimaa jos tilanne on ollut vakava?

[/quote]

Jos sun koirasi murisisi minulle siksi, että olen humalassa ja ohitan sinut, potkisin sen piskin hengiltä.

[/quote]

Ai että naurattaa nää tälläset uhoojat :) Joskus niihin aina törmää, ja heti tajuaa, etteivät tiedä koirista mitään. Kokeilehan joskus vaikka napata pallo maasta, kun vierellä oleva koira sen aikoo myös tehdä. Jäät ihan helvetin kakkoseksi, etkä ehdi edes tajuta mitä tapahtui. Se sama tapahtuu sun nilkalle, ennen kuin ehdit potkaista kertaakaan, vaikka koira olisi just ihan rauhallisesti istunut.

Ja huomioi, että esim. saksanpaimenkoiran puruvoima on noin neljäsataa kiloa. Meillä se puree mm. hirven reisiluun halki. Sinuna miettisin vielä.

[/quote]

Te koirien kaikkivoipaisuuten uskovat olette myös hassuja tapauksia. Purkoon nilkkani paskaksi, mutta älä kuvittele hetkeäkään, ettenkö viiltäisi sen paskakasan kurkkua auki samalla.

Ihan oikeastiko uskot, ettei tilanteeseen valmistautunut ja sitä harjoitellut ihminen saa koiraa hengiltä täsmälleen siihen tarkoitukseen suunnitelluilla välineillä?

[/quote]Jos sä yrittäisit satuttaa mun koiraa vaan siksi, että se haluaa puolustaa omistajaansa, niin mä viiltäisin SUN kurkun auki.

Vierailija
53/190 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:11"]

Mulla on sekarotunen koira

Ja asun seudulla jossa seudulla jossa tapahtuu ryöstöjä JATKUVASTI. Mun koti on koitettu ryöstää monta kertaa, mut onneks on tuo koira. Se kyllä ilmottaa et täällä oottaa kunnon purukalusto ja kohta se on sun perseessä. Niin ja joka puolella hengailee joku jengi, jotka monesti ryöstää varsinkin tälläsiä pieniä naisia. Koira on monesti varottanu niitäkin kunnon matalalla murinalla.

Monesti kaikki sanoo, että vain koira joka on koulutettu puremaan, suojelee. Se on ihan sontaa, kyllä suurin osa koirista suojelee omistajaa tosi paikan tullen vaikka viimeiseen hengen vetoon asti.

Koira on tosiaan kaukasiankoira/mastiffi/amstaffi sekoitus. Iso on:)

[/quote]

Ihana koira sulla! Asutko muuten jossain ulkomailla vai onko Suomessa tuollaisia alueita?

Vierailija
54/190 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sen näet sitten, jos tappajaeläimesi hyökkää kimppuuni, ja vain siinä tapauksessa. Mutta älä sitten itke, kun se makaa kuolleena maassa. Kaltaisesi koirilla pelottelijat ovat saastaa"

voi ei, olen melkein kuollut nauruun kun luen sun viestejä! :D:D 100 kiloinen pelkkää lihasta oleva LAUMANVARTIJA ei muka pärjäis sulle??:DDDDDDDDDD tajuatko että teet itsestäsi naurunalaisen??

Vierailija
55/190 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:39"]"Ja usko sinäkin, kun sanon, ettei se koirasi pääse siihen tilanteeseen. On monia ihmisiä, jotka tarjoavat koulutusta hyökkäävän koiran torjumiseen, neutraloimiseen ja tarvittaessa tappamiseen. Voin sanoa sinulle sataprosenttisella varmuudella, että asiansa tunteva ihminen neutraloi isonkin koiran paljain käsin vaivatta. Ja pienikin apuväline, kuten pippurisumute, muuttaa sen ison ja vihaisen vahtikoiran uikuttavaksi potkusäkiksi."

Kaveri hei, lopeta toi pelleily. Siis ei ihminen vaikka kuulua olevan kuinka kova tahansa,pysty pysäyttämään OIKEASTI vihaista koiraa. Se trauma minkä sä sait kun joku puudeli hyökkäs sun jalkaan aiheutti sulle maanisen tilan,jossa sä luulet pysäyttäväs vihaisen koiran. Mitä jos menisit terapiaan käsittelemään näitä tunteita, saisit vähän lääkkeitä ja sairaslomaa?

[/quote]

Mitäpä jos sinä oikeasti lakkaisit palvonnasta koiria kuin jumalia? Ihminen pystyy todistettavasti pysäyttämään tai jopa tappamaan hyökkäävän hain, karhun ja suden, tällaisia tapauksia sattuu tämän tästä. Jostain syystä kuvittelet kuitenkin, että nimenomaan koira on jokin luomakunnan kruunu, jota ei voi päihittää. Yritän vain ravistaa sinut kaikkivoipaisuusfantasioistasi. Sinä tässä hoitoa näytät tarvitsevan, kun et ymmärrä koiraa tavalliseksi kuolevaiseksi elukaksi.

Vierailija
56/190 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän isi tulee antamaan teidän isille turpiin..no niin, Nico-Petteri, kerääpäs hiekkalelut, niin lähdetään kotiin syömään....

Vierailija
57/190 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihana koira sulla! Asutko muuten jossain ulkomailla vai onko Suomessa tuollaisia alueita?" kiitos:) asun suomessa, vähän syrjäisemmässä paikassa, mutta en voi kertoa missä koska en halua että mut tunnistettais:)

Vierailija
58/190 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:40"]Aika jännä homma miten jotkut täällä väittää,että "neutralisoivat" semmosen 60kg ylöspäin koiran vaivatta:D siinä vaiheessa kun se on hypännyt sun kaulaasi kiinni salamannopeasti täydellä puruvoimalla niin siinä ei paljon tilannetta neutralisoida....voivoi näitä koiravihaajia,kun eivät tiedä mistään mitään. Ja voin sanoa että jos joku minun koiraani yrittääkään satuttaa niin täältä pesee takasin ihan samalla mitalla:) minulla on oikeus myös puolustaa rakasta perheenjäsentäni, keinoja kaihtamatta.Niinko te kokravihaajat kuvittelette,että me omistajat annetaan teidän potkia koiriamme? Ehei, siinä vaiheessa minäkään en enää vastaa tekosistani,ja aivan varmasti saat tuntea potkusi kahta kauheampana itsessäsi. Jos koira MURISEE teille niin ei ole minkäänlaista oikeutta alkaa potkia koiraa! Siinä vaiheessa on kokranomistajallakin oikeus puolustaa lemmikkiään:) muistakaapa se.

[/quote]

Juridisesti olet väärässä. Koira on rikosoikeudellisesti esine, jonka tappamisesta saattaa saada sakot. Jos sinä tapat koirasi tappajan, joudut vankilaan taposta.

Vierailija
59/190 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 15:14"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 14:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 13:57"]Siinä oli kysymys. Onko koiranne koskaan esim. murissut liian lähelle tulleelle , murtovarkaalle, vieraalle, humalaiselle, vai onko koira oikeasti joutunut käyttämään voimaa jos tilanne on ollut vakava?

[/quote]

Jos sun koirasi murisisi minulle siksi, että olen humalassa ja ohitan sinut, potkisin sen piskin hengiltä.

[/quote]

Ai että naurattaa nää tälläset uhoojat :) Joskus niihin aina törmää, ja heti tajuaa, etteivät tiedä koirista mitään. Kokeilehan joskus vaikka napata pallo maasta, kun vierellä oleva koira sen aikoo myös tehdä. Jäät ihan helvetin kakkoseksi, etkä ehdi edes tajuta mitä tapahtui. Se sama tapahtuu sun nilkalle, ennen kuin ehdit potkaista kertaakaan, vaikka koira olisi just ihan rauhallisesti istunut.

Ja huomioi, että esim. saksanpaimenkoiran puruvoima on noin neljäsataa kiloa. Meillä se puree mm. hirven reisiluun halki. Sinuna miettisin vielä.

[/quote]

Te koirien kaikkivoipaisuuten uskovat olette myös hassuja tapauksia. Purkoon nilkkani paskaksi, mutta älä kuvittele hetkeäkään, ettenkö viiltäisi sen paskakasan kurkkua auki samalla.

Ihan oikeastiko uskot, ettei tilanteeseen valmistautunut ja sitä harjoitellut ihminen saa koiraa hengiltä täsmälleen siihen tarkoitukseen suunnitelluilla välineillä?

[/quote]Jos sä yrittäisit satuttaa mun koiraa vaan siksi, että se haluaa puolustaa omistajaansa, niin mä viiltäisin SUN kurkun auki.

[/quote]

Hienoa, vankilaan sinä kulutkin.

Vierailija
60/190 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen pystyy todistettavasti pysäyttämään tai jopa tappamaan hyökkäävän hain, karhun ja suden

Niin, ehkä jos on ampuma-ase. Mutta miten aattelit veitsellä tappaa ison koiran? Ja luuletko että omistaja vain seisoskelee siinä, kyllähän kaikki omistajat sun päälle hyökkäsi ja koira kans. Sä jäisit kakkoseksi. Hanki apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan