Onko kukaan ottanu kuluttaja- asiamieheen yhteyttä Elisan vuoksi?
Mietin vaan tuossa, kun tuossa yritin maksella laskuja ja pysyä perillä niissä.
Onkohan tuo niiden homma ihan laillista? Tuliko sieltä muuten sillon mitään ilmotusta tuosta?
Kommentit (27)
Elisan liittymästä joka oli laitettu kaappiin jo sinä kuussa jolta laskut muka ovat!!
Liittymää ei siis suljettu vaan kortti laitettiin kaappiin ilman kännykkään...laskua on kertynyt siis tyhjästä. Ja asiakaspalveluun ei pääse, karhukirjeet kertyy.
viime elokuusta lähtien. on vaikea pysyä perässä, kun esim. joulukuussa vielä laskutettiin elokuussa ulkomailla puhuttuja puheluita. ei pysty millään tarkistamaan laskun uskottavuutta. meillä myöhästyi maksaminen yhdestä laskusta 3 päivää!!! ja seuraavassa laskussa se oli edelleen maksamattomana ja taas tuli 2x5e huomautusmaksu + korot. että kiukuttaa. ennen laskut oli noin 40e+30e+6e, nykyisin 70e+50e+10e. että me kaikki kolme jostain syystä on alettu puhua tuplasti puhelimessa...
Jatkuvasti tulee laskuja ja toinen toistaan suurempia! Mullakin pitäis olla 17.90 puhelut ja 5,90 viestit per kuukaus kun harvoin ylitän noita rajoja, mutta aina vaan laskut on isompia.
Mua kans alkanu ärsyttää ihan hemmetisti toi toiminta, mietin kans miten ne voi näin tiheästi lähettää noita laskuja?!?!?!?!?
Mun on pitänyt jo alkuviikko vaihtaa liittymää, mutta huomenna sen varmasti teen!!! Vaihdoin jo elisan nettiliittymän soneraan ja en aio enää tän jälkeen ottaa mitään asiakkuuksia elisalta!!!
Ensinnäkin, kyllä, meillä on itellä 3 elisan liittymää käytössä sekä netti. kaikki toimii tosi hienosti. Toinen asia on että ihmiset lie jo unohtaneet dnan vastaavaa " tempausta" muutama vuosi sitten, jolloin meilläkin liittymä oli vaihettu muuhun jo paljon aikaisemmin, mutta dna muisti meitä vielä 2 v jälkeenpäin perintätoimiston kautta, alkuperäistä laskua emme ikinä saaneet. Eipä auttanu ku maksaa. :(
Toinen juttu on se että jos noin paljon on hämäräi laskuja, niin miksi ette laita sähköpostia ja pyydä puheluerittelyä, jossa näkyy mihin numeroihin on soitettu ja milloin. Joskus näillekin löytyy inhimillinen selitys.
En halua iso firmaa täällä puolustella, mutta täällä huutaminen ei auta mitään, vaan tosiaan kannattaisko tehdä asialle jotain?
Ärsyttää vaan kun jokatoinen avaus koskee elisaa. :D
Kohta on soneralla samat ongelmat kun kaikki vaihtaa sinne ja niiden asiakaspalvelu ruuhkaantuu :D
ja laskut kasvaa lasku laskulta vaikka (omasta mielestä) en puhu sen enempää kuin ennenkään. sisko valitteli ihan samaa. liittymä lähtee vaihtoon.
Elisalle ei pääse puhelimella läpi, sähköpostiin eivät vastaa, eivätkä mihinkään muuhunkaan. Kerropa sinä vinkkinä, minne sitä sitten seuraavaksi pitäisi ottaa yhteyttä?
Vierailija:
Ensinnäkin, kyllä, meillä on itellä 3 elisan liittymää käytössä sekä netti. kaikki toimii tosi hienosti. Toinen asia on että ihmiset lie jo unohtaneet dnan vastaavaa " tempausta" muutama vuosi sitten, jolloin meilläkin liittymä oli vaihettu muuhun jo paljon aikaisemmin, mutta dna muisti meitä vielä 2 v jälkeenpäin perintätoimiston kautta, alkuperäistä laskua emme ikinä saaneet. Eipä auttanu ku maksaa. :(
Toinen juttu on se että jos noin paljon on hämäräi laskuja, niin miksi ette laita sähköpostia ja pyydä puheluerittelyä, jossa näkyy mihin numeroihin on soitettu ja milloin. Joskus näillekin löytyy inhimillinen selitys.
En halua iso firmaa täällä puolustella, mutta täällä huutaminen ei auta mitään, vaan tosiaan kannattaisko tehdä asialle jotain?
Ärsyttää vaan kun jokatoinen avaus koskee elisaa. :D
Kohta on soneralla samat ongelmat kun kaikki vaihtaa sinne ja niiden asiakaspalvelu ruuhkaantuu :D
Tuskin Sonera alkaa meille kuitenkaan mitään epämääräisiä tupla- tai triplalaskuja lähettelemään...
Kauniisti sanottuna siis Radiolinja mutta yhtä kuin Rosvolinja
nettipalvelukuin todella kätevä ja asiakaspalveluunkin pääsee! Elisa on rahastaja! Meillä oli sen netti...
Elisallahan oli kesällä jotain hässäkkää tossa laskutuksessa ja mä esim. en saanut ollenkaan laskua touko-, kesä-, heinä- ja elokuulta, vaan ne tuli sitten lyhyemmällä välillä viime syksynä ja nyt alkuvuodesta. Nyt alkaa vissiin olla laskutus kohdallaan. Ja lisäksi niissä näkyi usein myös edellisen laskun summa " avoimena" , vaikka olin sen joillain kerroilla jo maksanut. Kerran maksoin yhden laskun sen takia huomaamatta kaksi kertaa, mutta ihme kyllä Elisa vähensi myöhemmin sen kaksi kertaa maksetun summan uudesta laskusta. Eli Elisa huomasi virheen, en minä. Ja toissa laskussa oli mukana 5 ¿ maksukehoitussumma, joka koski jotain kesän laskua... Eli ei näissä meinaa erkkikään pysyä mukana. Me aiotaan myös vaihtaa miehen kanssa liittymää, mutta ei olla saatu aikaiseksi vertailla muita liittymiä.
http: //www. adressit. com/ elisanlaskutus
näen kyllä oma elisasta mistä mun kännykkälaskuni on koostunut, ja kyllä mun se täytyy tunnustaa, et olen niin paljon soittanut. Mä myöskin muistan, et koko kesänä ei tullut laskun laskua, ei vaikka pyysi..
Kitkuttelen kyllä vielä elisan asiaakkaan ihan kiusallaankin, sillä mulla ja miehellä on vielä puheaikaa 7e/kk jäljellä ainakin toista vuotta. Saatiin 3 vuotta sitten se viimeinen hyvä tarjous (jotain 360e puheaikaa + 50e s-ryhmän lahjakortti kummallekin)
Mut sitä mä ihmettelen, etteivät tosiaan vastaa sähköposteihin. Muutaman meilin olen lähetänyt, enkä ikinä saanut vastausta.
Yrittäkääs muuten joskus koittaa soittaa yöaikaan, silloin on puheluliikenne rauhallisempaa!
ja kieltämättä niissä laskuissa on tosi hankala pysyä perässä. Isoja laskuja tiheästi. Enkä muista sellaista taukoa, että olisi ollut joku laskuton aika, jota nyt otetaan kiinni...
Nyt nimittäin maksoin joulukuun laskua, ja muistelen sen jo maksaneeni..
Mutta sinnehän ei ikinä pääse soittamalla!
ap
tilasin juuri uuden liittymän muualta.
puhelinlaskut kasvaneet kuukausi kuukaudelta. Eilen sain just laskun ja en ollut uskoa silmiäni. Aion kans vaihtaa liittymää. Laskuja on tullut nyt hirveellä tahdilla ja tosiaan joka lasku on suurempi kun edellinen, en voi käsittää...
Ensi kuussa loppuu mulla kytky, sitten sanon soronoo niille!
jolla sai puhua kaikkiin liittymiin + tekstareita tietyn verran.
Miten kummassa nuo laskut vaan kasvaa?
Sitten on tosi ärsyttävää, kun laskuissa näkyy kokoajan 2 edellistä " maksamatonta" laskua, kun eivät ole ehtineet maksut päivittyä kun niin kovalla tahdilla lähettävät niitä.
Tosiaan aluksi kk-lasku oli sen 30 e, nyt tämä uusin oli yli 70 e enkä käytä puhelintani yhtään enempää...
Mietityttää.
mulla ainakin oli laskuton aika touko-elokuussa eivätkä saaneet laskuja aikaiseksi vaikka soittelin sinne. Nyt alkaa vasta olla sitten tasoissa, kun elokuussa tuli toukokuun lasku jne.
S-bonuksia kyllä sain ainakin tammikuussa, miksi joku väitti, ettei niitä saa?
Laskujen summissa on ihan turha yrittää pysyä perässä. Mullakin on 23 euron paketti ja silti joku marras-joulukuun lasku oli 80 euroa. En muista, en... olisi pitänyt laittaa aina ylös paljonko on puhunut/tekstaillut. Jälkeenpäin on huono yrittää vikistä.