Onko kukaan ottanu kuluttaja- asiamieheen yhteyttä Elisan vuoksi?
Mietin vaan tuossa, kun tuossa yritin maksella laskuja ja pysyä perillä niissä.
Onkohan tuo niiden homma ihan laillista? Tuliko sieltä muuten sillon mitään ilmotusta tuosta?
Kommentit (27)
Vierailija:
ja jatkuvasti tulee laskuja, jotka on 70-80e.perkele että vituttaa, kun ei voi kuin maksaa.
Mitä erittely sanoo, mistä tuo noin iso lasku johtuu?
eivät maksa edes bonuksia enää s-tilille... onneksi on enää kytkyä jäljellä 3kk ( sekin liikaa !!! ) sen jälkeen en pyllistäkään koko firmaan päinkään ! mitä kusetusta!!!
sitä lukiessani en usko, että olen soitetllut niiiiiin hemmetisti.
puheluja on niin paljon, ja en roiku puhelimessa jatkuvasti..
t:se, jolle napsahtaa 3viikon välein 70-80 lasku:(
Itse sain koko ajan 50-80 euron laskuja, joista ei tajua kuin varmasti Elisan oma kirjanpitäjä. Vaihdoin dna-Arvoon, jossa lataan puheaikaa itse ja nyt kuukaudessa olen käyttänyt puheaikaa reilussa kuukaudessa vain 12 euroa ja saman verran olen puhunut kuin Elisankin rosvotessa.
Elisa varastaa!!!!
pomot ajattelee vaan miten maksimoida omat optionsa ja siinä ahneudessa myy koko sumen ulkomaille- eikä ulkomailla kiinnosta ketään onko suomalaisilla työtä saati leipää.
Elisan johto on sentään julkisesti pahoitellut asianlaitaa- mutta menetetty juttu varmaan on- elisan tehtävä ei ole enää palvella suomalaisia asiakkaita, vaan tuottaa mahdollisimman paljon rahaa sille omistaja-miljonäärille:(((( Ja näitä kohtaloita tulee jatkossa riittämään paljon:( Hyvinvointiyhteiskunta on myyty tietyn kansanosan ahnetta elintasoa ylläpitämään. Ja tässä on yksi hyvä esimerkki siitä kuinka se tavallista ihmistä koskettaa.
ja jatkuvasti tulee laskuja, jotka on 70-80e.
perkele että vituttaa, kun ei voi kuin maksaa.