Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis olenko ainoa, joka ei käy aamuisin suihkussa?? =O

Vierailija
10.04.2008 |

Tuntuu, että kaikki käyvät (ainakin puheidensa mukaan) joka aamu suihkussa... Minä en käy... Meillä saunotaan 3-4 kertaa viikossa ja minusta se kyllä riittää!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ei riitä, palelen ja inhoan aamusuihkuja. Iltaisin saunon useamman kerran viikossa minäkin...

Vierailija
2/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kylvyssä tai suihkussa 2-3 kertaa viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen illalla käynyt lenkin jälkeen suihkussa, en käy enää aamulla. Jos on huono hiuspäivä, saatan pestä vain tukan. Inhoan kylmyyttä aamuisin.

Vierailija
4/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu pesen alapään ja kainalot tietenkin.

Vierailija
5/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon aamuisin huvita jättää lapsia keskenään, kun ei tiedä mitä tapahtuu. Jos pienemmän ottaa mukaan suihkuun vaikka syöttötuoliin, niin ei se kauaa jaksa.

Illalla saa käydä rauhassa suihkussa/ saunassa.

Vierailija
6/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aamusuihkuja, muttei minun tarvitsekaan ymmärtää :) Kukin taplaa tavallaan.

Vierailija
7/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä peseydyn suihkussa tai saunassa n 3-4 kertaa viikossa (muina päivinä vain alapään pesu käsisuihkulla) ja aina iltaisin. Minä olen niin aamu-uninen, että en viitsi aamulla käyttää aikaa suihkuun.

Vierailija
8/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua aamulla palella. Käymme useamman kerran viikossa saunassa sen lisäksi minun kuiva iho ei kestä jatkuvaa lotraamista. Suihkun vastapainoksi pitäisi tunkea purkillinen rasvaa joka päivä joten kiitos ei.

Ja voihan sitä muutenkin pestä ne kriittisimmät paikat ei sen takia tarvitse mennä vettä lotraamaan.

Vierailija
9/9 |
10.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai saunassa aina iltaisin. Aamuisin vain tosi harvoin esim. baari-illan jälkeen, kun on nuhruinen olo.