Käsi sydämelle, oletko koskaan käyttänyt sähköhammasharjaa masturbointiin?
Kommentit (18)
Pettymys oli suuri, kun patterit oli jo niin lopussa, että siitä ei saanut kun pahan mielen.
Laitoin siihen semmoisen ovenkahvan kumistopparin, harjan (vara-, ei siis kenekään käyttämän :)) päälle.
Ihan liian ärhäkkä, kuin sähköiskun saisi :) En muutenkaan välitä noista suristimista...
Housujen ( ohkasten, ei minkään farkkujen) päältä oli teho just sopiva;D
Samassa talossa vanhempien kanssa, miten kehtasitte?
mutta sydämentahdistajaa on kyllä tungettu kaikkiin ruumiin aukkoihin. Vessanpyttyharja on lähinnä kysymykseen liittyvanä ollut käytössä, mutta toki vain oraalisesti.
Mutta näköjään hätä keinot keksii ;D
mutta sydämentahdistajaa on kyllä tungettu kaikkiin ruumiin aukkoihin. Vessanpyttyharja on lähinnä kysymykseen liittyvanä ollut käytössä, mutta toki vain oraalisesti.
Ja usein käytinkin. Oli aika hyvä.
Anteeksi, mutta masturboin kyllä nuorempana, mutta en tajua, miten sähköhammasharjalla sitä tekisi.
Itse en ole ikinä omistanut, mutta lainasin silloselta poikaystävältä kun se oli töissä
oon käyttänyt, ilman terää tietysti, se vibraa just sopivasti
kuulleet että naisilla on klitoris, tiedä missä se sijaitsee tai että miten sitä stimuloimalla voi tuotaa itselleen orgasmin???
ja että ei, masturboinnissa ei ole mkitään pahaa tai epänormaalia.
Itse asiassa en saa orkkua nykyään muuten kuin hammasharjalla. omaa sähkistä ei ole, mutta käytän miehen sellaista kun hän ei ole kotona. Joskus on ihmetellyt että yäk kuka on sotkenut hammasharjan, muttei ole koskaan tajunnut kuka ;D
Aikana ennenkuin oli ikää ostaa oikeita välineitä tai oli oikeaa tarjolla
Nakit oli omasta mielestäni kivoja ja kortsuun sullottu sukka kivan muhkura! Vältti mulle!
masturboi. uskokaa tai älkää, mutten oikeesti harrasta sitä. ei vaan oo mun juttu, tarviin rakkan mieheni mukaan niihin touhuihin :)