AMATSONI ALLIT VK 8
Huomenta..
Huonosti on mennyt. Tää sairastelu syö naista:/ Ei ole kovin mukavia tuloksia tällä viikolla.
Paino tänään: +500g viime viikosta, eli 103.2kg:(
Vyötärö oli sentään nyt sen maagiset alle 100cm, eli 99cm:)
Lantio sama, eli 109cm.
Kyllä tämä tästä taas. Motivaatio on vielä tallessa, kunhan vaan sais alkaa tekemään jotain, kun tämä tauti helpottaisi pikkuhiljaa.
Toivottavasti teillä muilla on parempia uutisia:)
Kommentit (17)
Tämä murheenkryyni ilmoittautuu....mua ei nyt hotsita mikään. Olen taas niin helkutin kipeänä (terve vaan AAE! me sitä jaksetaan sairastaa...) . Siis oikeesti en ollut esim. viime syksynä kertaakaan kipeänä millään tavoin, ja nyt sitten...pari viikkoa sitten mulla oli se yskäjakso ja nyt on kurkku niin sairaan kipeä ja röörit tukossa ja kylmä-kuuma-kylmä...
Paino oli eilen aamulla jo 91.1 mutta arvatkaas kuka ei ehtinyt syömään eilen juuri mitään, (hesessä tilasin urheasti tonnikalasalaatin, jonka 6-v. poikani sitten söi hampparin lisäksi, kun oli raukalla niin kova nälkä...) ja illalla sitten mies teki pitkästä aikaa ihan perus-spagettia ja jauhelihaa, ja mä rakastan sitä! Ja vedin sitten omat ja lasten jämät ja vatsaan koski niin hirveästi se ylensyönti, että pötkötin loppuillan sohvalla ja ähkyin ja puhkuin....
Ja tulos sitten tänä aamuna: melkein kilo lisää....
Että sellaista. Se pieni ahmija minussa nostaa heti päätään, jos en saa säännöllisesti ruokaa.
Muutenkin on tullut viikon aikana syötyä ulkona pari kertaa ja aina pihvi ja RANSKALAISET. Mulla ei ole ollut itsekuria kieltäytyä niistä, mä RAKASTAN niitä!
Joten mun paino ei pääse kyllä tällä konstilla putoamaan. Ajattelin, josko liittyisin tässä lähisalilla " xtravaganza" -ryhmään. Mua kyllä puistattaa se pussikeittoalku, mutta siinä olis säännölliset liikuntatunnit sen ryhmän kanssa ja myös henkistä valmennusta meille syöpöille. Uusi ryhmä alkaa maaliskuun lopussa ja siihen pitää sitoutua puoleksi vuodeksi. Hinta vaan hirvittää, useampi satanen uppoaa niihin maksuihin ja pussikeittoihin....Täytyy vielä miettiä. Mutta kun en tätä persustani saa muutenkaan hilattua näköjään mihinkään...
TANNIlle hirmu paljon onnea plussasta, jos vielä luet tätä!
MEPPIS Siis juuri tuolla tavoin mä söin vielä tämän vuoden alussa, mutta sitten sinne väliin alkoi tulla taas niitä karkkeja ja pullia. Siis en käsitä, miten pystyt pysymään tuossa, eikö sulla ole mitään mielitekoja siinä päivän mittaan?
Noh...pistän tähän nyt rimpsuni kuitenkin:
SL510 (sälli)
Pituus: 171cm
Aloituspaino: 102
Vyötärö: 113
Lantio:
2.1. 101,1
9.1. 100,8
16.1. 100,3
23.1. 99,4
30.1. 99,8
6.2. 99,7
13.2. 99,4
20.2. 99,8
Kokonaispudotus: - 2,2 kg
Tavoitepaino: 90 (välitavoite)
Kaikille oikein hyvää pudotusintoa ja tsemppiä! Moni on tainnut lopettaa mutta innokkaimmat näkyvät vielä olevat täysillä mukana! Mahtavaa! Yritän roikkua joukon jatkona!!! (Rihanna, tsemppiä! Taidetaan olla samoissa fiiliksissä....välillä sun viestit on kuin mun näppiksestä...)
T: Sälli
Niin terve vaan kaikille, nyt kaikki tsempillä eteenpäin, vaikka kuinka tekisi tiukkaa!
Sairastelu on kyllä kurjaa, mullakin nyt pienimuotoinen nuha, mutta olin kyllä eilen pacessa eikä olo ainakaan pahentunut siitä. Se on ihan kauheeta jos tulee kipeeksi eikä pääse niille totutuille liikuntakerroille missä on tottunut viikon mittaan käymään ja tullut tavaksi.
Ootko Sälli kokeillut Keventäjiä, se ei ois kukkarolle niin paha vaihtoehto, tosin siinä ei oo tota ryhmäjumppa juttua et jos ei tosiaan saa millään muulla tavoin takapuoltansa sohvasta ylös niin sitten joku ryhmä on tosiaan parempi.
Mä oon koko ikäni liikkunut suht aktiivisesti, jossain vaiheessa oli pidempiäkin aikoja etten tehnyt mitään, mutta nyt tosiaan ihan ahdistaa jos ei pääse pacetunnille tai johonkin mihin on suunnitellut menevänsä.
Mulla kävi juuri lauantaina niin, että olin suunnitellut päivällä meneväni normaali pacetunnille missä aina käyn ja sitten miehen pitikin lähteä yhtäkkiä töihin niin mä en päässytkään kun en saanut siihen hätään lapsenvahtia, mä olin koko päivän vähän niinkun huonolla tuulella sen vuoksi, mutta en lohduttanut itseäni syömällä, onneksi:-)
Me oltiin kanssa maanantaina ravintolassa syömässä ja siellä on aivan ihana sellainen annos mitä yleensä aina otan kun siellä käydään. Se on ranskalaiset ja Wienervalssi eli leivitetty leike, jossa välissä kinkkua ja juustoa, aivan ihana. Mutta nyt olin päättänyt syödä kevyesti ja otin muusia ja broileria, oli sekin oikein hyvää:-) Mutta silti oli seuraavana aamuan 800 g painoa enemmän kuin edellisenä. Olisiko syy siinä, että ei oo tottunut syömään isoja annoksia sillain myöhään illalla?
No jos nyt tämän viikon tuloksiin:
Pituus: 166
Aloituspaino: 80 2.1.
Vyötärö: 83
Lantio: 111
2.1. 80
9.1. 78,4
16.1. 76,6
23.1. 75,7
30.1. 74,5
6.2. 73,5
13.2 72.9
20.2 72.3 eli 600 g pudotusta
Kokonaispudotus: -7.7 kg
Etenkin Meppiksen tuloksia menneeltä viikolta odottelen innolla!
Hyvia tuloksia muillakin, toivottavasti ei vaan meidän koko jengi rupee hannaamaan, tulkaahan kaikki vaan kertomaan tuloksia vaikka plussaa olisikin ja hakemaan meiltä uutta tsemppiä!
-900g, hyvä tulos!
Edellinen viikko meni hyvin, nyt en kyllä teidä seuraavasta... Juur oltiin synttäreillä. Pikaviesti, taapero roikkuu nilkassa....
Aloituspaino: 89 kg
1. viikon jälkeen 86, 8 kg
2. viikon jälkeen 84,6 kg
3.viikon jälkeen 83,6 kg
4.viikon jälkeen 83 kg
5. viikon jälkeen 81,6 kg
6.viikon jälkeen 80,5 kg
7. viikon jälkeen 78,8 kg
8. viikon jälkeen 78,1 kg
Pudotus viime viikosta 700 g
Kokonaispudotus 10,9 kg
" Eteenpäin" , sanoi mummo lumessa. Siis eteenpäin taivaltaen ja periksi ei anneta... per..le!
Joku kyseli eikö mua päivän mittaan himota mitkään herkut. Vastaus: HIMOTTAA. Työpäivän aikana meillä yleensä tarjolla vain siis lounasruoka ja pelkkää kahvia harvemmin kahvileipää (josta järjestelmällisesti kieltäydyn, koska muuten puputan sitä joka kerta kun on tarjolla). Joten työpäivät menevät ihan ok.
Iltasella huolehdin ettei vatsa jää tyhjäksi. Syön niin, että en nälkää kärsi. Kotona meillä ei kauheasti herkkuja jemmata. Ostan vierasvaraksi vain niitä herkkuja, joista en itse pidä kuten domino-keksit.
Olen päättänyt, että kesään mennessä on mittari 68 kg ja jotenkin nyt on itsellekin näytön paikka. Tiedän ettei se ole enää mahdotonta, mutta ei ilmaiseksikaan tule!
Nyt tein vaatekaapin inventaarion ja kaikki suuri vaate sai lähteä. Viime kesänä ostetut uudehkot housut, carpit, T-paidat... Good bye! Toisaalta hirvitti kun pidin niistä, mutta liian isot! Mun kaveri oli heittoapulaisena ja nauroimme yhdessä kaikille vaatteille jotka lököttivät päällä... heitettäviä housuja kertyi kymmenkunta! Paitoja samanverran kirppikselle. Housujen pitää istua takamuksesta ihan justiinsa, löysyttä en salli.
Nyt sitten toukokuussa saan uusia koko kesävaatevaraston! Se kannustaa. Siis ei luovuteta vaan eteenpäin vaikka vain pikku hiljaa taivaltaen, eikös?
Mulla on sellainen tunne, että jos tänä keväänä en onnistu niin en koskaan laihdu - FINAL CHANCE!
Nyt mennään VASTA helmikuuta ja siis jos nyt luovutatte niin kaikki ponnistelut on turhaa.
Intoa antaa myös ystävien, työkavereiden huomuttelut ja kannustukset. Olen niin paljon jo hehkuttanut etten edes voi luovuttaa... ;D
Unelmoin myös että kesällä uskaltaisin käyttää niin lyhyttä paitaa, että farkkupeppu näkyy. Tähän asti olen verhoillut sen pitkillä T-paidoilla ja kaavuilla - EI ENÄÄ KIITOS!
Rihanna: Pinnistä nyt tuo maaginen 80 kg rikki ja PALKITSE SEN JÄLKEEN ITSESI RUHTINAALLISESTI, jollakin mitä olet halunnut tai himoinnut (ei ruokaa... ;D)
aae2005 ja sälli: Tsemppiä vaikka sairastelettekin. Kannattaa kuitenkin koittaa saada taudit pois ettei näivetä itseään. Jotenkin se laihduttaminenkin tuntuu kipeänä ihan " tyhjältä ja turhanpäiväväiseltä touhulta" , mutta kun saatte itsenne kuntoon niin taas vauhti päälle. Itsekin sairastin muutamia viikkoja sitten ja otti kupoliin oikein kunnolla... mutta taas alkoi kun tervehdyin.
LapaLepa: Hienosti on homma toiminut - painosi pudonnut. Perässä tullaan kohti 70 kg rajaa, mutta vielä on matkaa meikäläisellä... Sulla kohta taas taitekohta - antaa uutta potkua!
Göögle: Loistavaa. Nyt se vaan on tiukassa tuo yli kilon viikko vauhti ja se pitänee hyväksyä. Ainakin itsellä tuntuu, että on vaikea hyväksyä tulevat " etanakyydit" .
Sain jo crossattua päivän annoksen ja tässä taistelen mielitekoja vastaan. Tekisi vielä mieli jotakin sitä palkintorahkaa tai kunnon ruisleipää. Kaurapuurokin maistuu nykyään taivaalliselta. (Lue: paljon muuta ei ole tarjolla jääkaapissa - eli niistä on herkut revittävä...)
Mukavaa viikonjatkoa ja vahvuutta vastustaa houkutuksia! Ystäväni muuten tietävät painonpudotusaikeistani (lähes kaikki laihduttavat myös... =D) joten kun kyläillään tarjolla ei ole herkkuja, joten sillä tavalla ei tule houkutuksia - KIVA JUTTU!
On se vaan niin inhottavaa, kun se kuntopyörä siinä olohuoneessa itsestään muistuttaa, mutta en voi ajatellakaan pyöräilyä nyt, kun pienikin hengästyminen saa päälle kauhean yskänpuuskan ja rintakivun:/ Mutta jahka tästä paranen, niin jatkuu taas.
Eilen illalla sorruin suklaalevyyn, ja nyt vähän harmittaa. Mutta en jää rypemään morkkikseen, koska sitten sorrun helpommin uudestaan. Päätin että tänään alan laskemaan pisteitä, ainakin suuntaa antavasti, josko sitten alkaisi taas niitä tuloksia tulla.
Onnea kaikille hienoista tuloksista:)
Kiirettä pitää, ja siksi mun tulokset on vasta tältä torstaiaamulta.
Mutta väliäkös tolla kun vaaka näytti - 1 kg.
Olin niin onnellinen että palkitsin itseni heti sitten kolmella RIVILLÄ fazerin sinistä suklaata, että jee. Mutta se näkynee sitten tulevassa punnituksessa jos näkyy... Lenkille olis vaan pakko ehtiä, mut ei vaan oo taas ehtinyt mitään " ylimääräistä" .
repsahtelua on ollut pitkin viikkoa ja siksi toi miinus tulos on loistava, mutta nyt alkaa se tsemmpaamisen tarve olemaan ilmeinen!
Täytyy yrittää ehtiä viikon aikana tännekin jotain kirjoittelemaan, että pysytää ruodussa koko porukka.
Odotan todella sitä kun saan -10 kg, ja samalla alle 80 kg.
LAIHALÄSKI
Pituus: 165
Aloituspaino: 90
Vyötärö:
Lantio:
2.1. 90
9.1. 87,3
16.1. 86,7
23.1. 85,2
30.1. 83.9
6.2 83.0
13.2 82.2
21.2. 81.2
Kokonaispudotus: - 8,8kg
Tavoitepaino: 68
Pinoudun myöhässä, sillä olin jo vähällä luovuttaa... Oli jo aivan sellainen olo ettei tästä tuu yhtään mitään. Mutta sitten ajattelin, että vaikka laihtuisin " vain" 4 kg/ 2kk, niin sekin on jo 24 kiloa vuodessa! Mä aina sorrun kiireeseen tän painonpudotuksen kanssa ja sit masennun respsahduksista... Nyt siis taas paremmalla mielellä vaikka pudotusta ei ole tullutkaan.
PINKICE
Pituus: 170
Aloituspaino: 112.2
Vyötärö: 108
Lantio: 126
Rinnanympärys: 117
2.1. 112.0
9.1. 109,8
16.1. 108,6
23.1. 107,0
13.2. 108,4
20.2. 108,2 kg (-200g)
Kokonaispudotus: - 3,8kg
Tavoitepaino: 78 (vuonna xxxx), pyrin nyt siis saamaan vauhdin tuohon 4 kg/ 2 kk.
Tsemppiä kaikille repsahdusten kanssa painiville ja iloiset onnittelut pudottaneille!
Moi
Niin tässä sitten kävi. Eilen jäi kuntoilu väliin.... ja...
Sorruin vaniljajäätelöön ja hedelmäaakkosiin (...miten voin ollakin niin koukussa noihin hedelmäaakkosiin...). Tuon suklaan pystyn vielä kiertämään, mutta nuo lasten iki-ihanat namit... ja söin muuten PALJON kumpaistakin. Jädeä meni 2/3 litraa ja vielä jättipussi hedelmäaakkosia palanpainikkeeksi... =C
Kyllä on sitten morkkis! Tiedän, että tsemppaan muita jos repsahduksia sattuu, mutta itselle on niin vaikea antaa anteeksi... =C
Tänään kyllä piiskaan itseni liikkeelle. Niin paljon ottaa pattiin. Kaiken tuon ahmimisen jälkeen vielä oli KAMALA OLO... että sitä ihmisen pitääkin olla TYHMÄ.
Arki rullaa aina niin hienosti, mutta viikonloppu tuntuu olevan kompastuskivenä. No, ensi keskiviikon vielä olen puntarilla sitten menee kaksi viikkoa, kun on loma ja en pääse tuon oman vaa´an päälle.
Kertokaahan ALLIT miten teillä sujuu...
Hienoa, että ollaan täällä vaikka vähän yhdellä jos toisellakin tuntuu olevan vaikeampaa ainakin välillä. Ihmisiähän tässä ollaan :)
Itselläni meni eilinen taas aivan penkin alle, mutta en antanut itseni masentua ja suosittelisin kyllä Meppiksellekin että ajattele repsahdus pikemminkin palkintona ja nyt taas keräät itsesi ja muillekin sama juttu.
Ollaan vahvoja ja annetaan itsellemme silloin tällöin tapahtuvat repsahdukset anteeksi. Koko ajan kuitenkin tulemme vahvemmiksi jos heti pääsemme takaisin ruotuun..eikö?
Ymmärrän silti hyvin tuon tunnemylläkän mikä alkaa nimittäin samojen asioiden kanssa painin itsekin. Lohduttavaa huomata ettei ole yksin ;)
Uskon kuitenkin, että vielä me näytämme..miettikää montako kiloa ollaan jo taaksemme jätetty-toinen enemmän ja toinen vähemmän, mutta kuitenkin!Kesää kohti tytöt..ei lannistuta nyt!!!!EIHÄN??
Juuri näinhän se pitäisi ajatella eli palkitsin itseni, siis pidin sen kuuluisan " herkkupäivän" , mutta kun olen niin kovin ehdoton itselleni. Vaikka luonteeltani en perfektionisti olekaan... onneksi...
Juuri näin, että taas siis normaaliin päivärytmiin ja pienin askelin alaspäin painoa hiissaten - ehkei se sitten maailmanloppu ollutkaan tuo repsahdus...
Jotenkin on pelko, että " yhdessä yössä pamahdan paksuksi" (huumorinkukka!) siis minulla on pelko, että painoni tosiaan nousee ihan hetkessä ja kaikki on ollut turhaa ja harhaa...
...meneekö tämä touhu kohta liian totiseksi. Vai kuka on sanonut, että laihduttaminen kivaa on... siis onko jonkun mielestä?
Voi niitä onnellisia, jotka saavat syödä " mielin määrin" eikä tarvitse puntarin kanssa olla symbioosissa... (kateellisena huokaisee kirjoittaja)
Nyt minua kiinnostaisi miten saada oma pukeutumiseni 1900-luvulta tälle vuosituhannelle. Eli onko jotain lehteä tai sivustoa, josta näkisi aikuisen naisen normaalia arki- ja työvaatetusta? Ostin Olivia-lehden luullen, että saisin jotakin vinkkiä, mutta tunsin, että lehden vaatevinkit olivat eri planeetalta. H&M kuvastoa selatessa tuntuu, ettei kukaan voi tuntea itseään mukaviksi niissä tamineissa? Onko antaa vinkkiä? Mistä saisi mahdollisesti jonkun tyylikonsultin apua omaan pukeutumiseen. Keväällä haluaisin vaatekaappini uuteen kuosiin. Pitääkö vaan lähteä kauppoja kiertelemään ja katsomaan... ?
(...huomaa lopussa siis taas toivonkipinä heräsi repsahduksesta huolimatta... =D... ja kohti 68 kg tavoitepainoa mars!)
Tää homma meinaa karata käsistä ihan kokonaan. Eilen söin sipsiä, suklaata, karkkia.. No ei sitten kyllä enää ruoka maistunutkaan, että siinä se päivän ruokailu sitten olikin.
Mun on pakko alkaa tänään vaan polkemaan tuota kuntopyörää, vaikka vähän vielä kipeä olenkin. Ei tästä hommasta tuu muuten mitään. Sillonkun kuntoilen, niin pysyn helpommin ruodussa.
Olen nyt kuitenkin todennut, että tavoitepainooni (68kg) en enää kesäksi (heinäkuu) millään ehdi. Jos nyt sitten edes siihen 80kilon puolelle pääsisi, niin olisin tyytyväinen.
Mulla on kans ongelmia noiden makeiden kanssa. Mikähän siinä on, kun iski kamalat himot herkkuihin ja ylipäätään syömiseen? Muutama päivä on sitten menny, että oon pihistänyt pakastimesta kuivakakkua tai rouskutellu vaikka näkkileipää. Tavoitteet olis tiukat, mutta... Miten ihmeessä jaksan sinnitellä?
Keksin itselleni hyvän motivaattorin, jota kohti aion mennä läpi tuulen ja tuiskun!
Miten menee muilla? Huomenna olisi taas punnitus edessä.
Meppis, jokos oot ryhdistäytynyt? Oot niin hyvin pärjännyt tähän asti et nyt täytyy ajatella kesää ja muita kiinnekohtia, eikö vaan ja crossari käymään joka ilta:-)
aae2005, kerropa meille muillekin et mikä se sun motivaattori oikein on, jos olis muillekin hyötyä siitä???
Mä voin kertoa, että mulla motivaattorina toimii ennenkaikkea kesä ja kesävaatteet ja sitten toinen, että olen päättänyt kun pääsen tavoitepainoon menen leikkauttamaan silmät laserilla, katotaan sitten minä vuonna se on, mutta toivottavasti joskus lähitulevaisuudessa:-)
Mutta muita motivaattoreita on esim. hampaiden valkaisu, uudet vaatteet, uudet silmälasit yms. onhan noita.
Täällä ollaan tultu edellisen +300g jälkeen miinusta -700g eli suunta on taas oikea..onneksi. Paino nyt siis 82.6kg.
Nyt kun oikein jaksaisi pinnistella niin menee pian tuo maaginen raja rikki ja takaisin ei ole tulemista!
Tosi hitaasti paino tippuu, että en missään nimessä ole kesällä tavoitteessani 68kg. Jos nyt alle 75kg pääsis niin HYVÄ.
Teillä joilla kans on ollut hitusen vaikeampaa tää urakka niin koitetaan sitkeesti van pitää kuri yllä!!
Mulla alkaa (taas vaihteeksi :D) olla vähän toiveikaampi olo, vaikka hitaasti paino putoaakin.
Jaksetaan yrittää mennä kohti kesää ja bikineitä tai ylipäänsä jotain uikkareita ;))
Meidän porukka on vissiin harventunut, mutta onneksi ei vielä ihan kaikki ole hyytynyt - NYT EI LUOVUTETA!!!!!!
Paranemisia kipeinä oleville :)
Ps.Piti vielä sanoa, että olen yrittänyt joka päivä liikkua edes hitusen..ja aika hyvin olen kyllä onnistunut.