Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Suan, Valentine ja Mujo tytöntylleröistä! :)

Tango-mamalle tsemppiä supistuksiin, toivottavasti päästäis molemmat ensi yönä tositoimiin :)

Meillä on raskas päivä takana. Mua supisteli koko viime yön ja kun aamulla vielä kipeytyivät, päätimme lähteä käymään Hyvinkään sairaalassa näytillä. Soitin sinne (pitää soittaa ennen menoa koska on remontti eikä kaikki salit ole käytössä) ja sanoivat, että on sulku päällä, eivät ota ketään vastaan. Passittivat Jorviin. Yritin selittää, että mulla on edellinen synnytys kestänyt 3h, että jos viitsisivät edes katsoa kohdunkaulan tilanteen, että onko synnytys käynnissä, että pelottaa lähteä ajamaan niin kauas (yli 40km). Mutta eivät huolineet edes näytille! Siispä lähdettiin varuiksi Jorviin.

Supistukset eivät koventuneet. Kohdunsuu oli 2cm auki, kanavaa kaiketi jonkin verran ja pehmeänä. Tiesin jo tovin siellä maattuani, että ei ole tosi kyseessä mutta siellä vain makuutettiin ja odotutettiin monta tuntia! Jouduin käyrälläkin makaamaan kahteen kertaan joista toinen kerta kesti miltei 2h. Olin IHAN poikki, ja lopulta painoinkin nappia ja sanoin etten enää jaksa enkä PYSTY makaamaan siinä, käy niin hirveästi selkään. Mulla siis huono selkä ja vielä selässä suurin osa supistuksista! Syy makuutuksiin oli ensin vauvan liian matalat sykkeet (127) ja sitten liian korkeat (miltei 180). Hienosti siitä tasaantuivat mutta silti piti vain aina vain maata ja maata..

Luin kätilön puheen rivien välistä, että jos mulla on synnytys selvästi käynnissä (ja kun takana on nopea 3h synnytys) niiden on pakko ottaa mut Hyvinkäälle, oli sulku tai ei. Tai sitten voin tilata ambulanssin kotiin. Eli noihin keinoihin aion turvata, koska Jorviin en enää halua! Muu perhe on täällä Hyvinkäällä, ni en tod halua Espooseen.

Mutta katsellaan miten käy. Aion lähteä kotoa vasta kun vauvan tukka jo pilkottaa ;) en yhtään aikaisemmin. Nyt kyllä satelee taas niiiiin kipeitä supistuksia, ja just selän puolelle, että joudun huohottamaan kaksinkerroin. TOIVOTTAVASTI tätä treeniä ei kestä enää kovin kauaa, mä en vaan jaksa. Viime yön unisaldo on 3h pätkissä.. Krooh..

Kertokaahan mikä auttaa selän puolen supistuksiin? Ne on musta vielä pahempia kun vatsanpuolen, ja mulla on aina suurin osa just selässä.. Aivan hirveitä!

Mikaela ja Helmi 39+4

Vierailija
22/22 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti Mikaela77 ja Tango-Mama päsisivät jo tositoimiin..

Me muut tullaan hitaasti mutta varmasti perässä... ;)

Hyviä öitä...ja supistus rikasta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla