Millainen ihminen kuvaa itsestään someen videon, jossa itkee?
Millainen ihminen kuvaa itsestään someen videon, jossa itkee?
Kommentit (35)
Surullinen tai väsynyt ja uupunut.
Perusnainen, joka hakee sääliä ja huomiota.
Sellainen joka ei käytä somea pelkästään kiiltokuvaelämän luomiseen?
Sellainen jonka koko elämä on somessa.
Sekopää. Mun ex kuvaili näitä kun jätin sen.
En tiedä mutta eikä tuo ole osin tervetulluttakin. - Vai pitääkö somessa olla naama aina messingillä ja esittää iloista tai vähintään tavalla tai toisella postiivista ja siltä kaikki on kunnossa ja hyvin tai ainain parempaan päin. - En tiedä onko näin. Mutta yksi huomattava syy, miksi itse en toistaiseksi ole somessa johtuu siitä itselläni olebasta ennakkoluulosta, että siellä on niin paljon luonnotinta ja vaivaannuttavaa esiitymistä ja poseeramista, joiden joukkoon en bain itse oikein sovi.
jos sillä on paha olla ? pahamieli jostain ?
ÖÖ enpä tiedä, rehellinen? Kumma kysymys.
jossakin vaiheessa youtube yritti tyrkyttää näitä "me crying" videoita, kai ne oli trendi jossakin vaiheessa. En kylläkään katsonut yhtään näistä ja mietin miksi joku haluaisi katsoa jonkun muun itkemistä, siis pelkästään sitä. Eri asia jos muun asiasisällön aikana joku kyynel vierähtää.
Tiedän yhden instagram vaikuttajan joka kuvaa itseään kun syö, tai kun tekee koneella töitä (olevinaan).
Tämä Salla Honkavaara tms.
Kaikkein kliseisintä oli kuvata omia jalkojaan kävelemässä lumihangessa.
Minkälainen debiili ylipäätänsä kuvaa videoita jonnekin "someen".
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta eikä tuo ole osin tervetulluttakin. - Vai pitääkö somessa olla naama aina messingillä ja esittää iloista tai vähintään tavalla tai toisella postiivista ja siltä kaikki on kunnossa ja hyvin tai ainain parempaan päin. - En tiedä onko näin. Mutta yksi huomattava syy, miksi itse en toistaiseksi ole somessa johtuu siitä itselläni olebasta ennakkoluulosta, että siellä on niin paljon luonnotinta ja vaivaannuttavaa esiitymistä ja poseeramista, joiden joukkoon en bain itse oikein sovi.
Ne parkuaiheet on usein jotain täysin tyhjänpäiväisiä. Sellaista huomioh*oraamista. Täydessä meikissä, tekoripset pitkinä ja hiustenpidennykset aseteltuna. Niin feikkiä ja näyteltyä, laskelmoitua myötätunnon ja huomion hakemista. Ei herätä myötätuntoa ainakaan minussa, vaan ärsytystä, ja ehkä lievää huvitusta. Näissä Iholla- yms. sarjoissa tää laskelmoitu parkuminen tuntuu kuuluvan ihan konseptiin ja käsikirjoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne parkuaiheet on usein jotain täysin tyhjänpäiväisiä. Sellaista huomioh*oraamista. Täydessä meikissä, tekoripset pitkinä ja hiustenpidennykset aseteltuna. Niin feikkiä ja näyteltyä, laskelmoitua myötätunnon ja huomion hakemista. Ei herätä myötätuntoa ainakaan minussa, vaan ärsytystä, ja ehkä lievää huvitusta. Näissä Iholla- yms. sarjoissa tää laskelmoitu parkuminen tuntuu kuuluvan ihan konseptiin ja käsikirjoitukseen.
Joo, mutta niin itketään ettei meikit liikaa leviä, silmät juuri punoita tai naama ole tulipunainen ja turvonnut.
Ottavat mallia joistakin sometyypeistä, jotka keksivät tällaisen huomionhakutavan muutama vuosi sitten. Vaivaannuttavaa, erittäin epäuskottavaa ja kiusallista. Antaa kuvaajasta tyrkyn ja ääliömäisen vaikutelman.
Semmonen joka haluaa huomiota.