Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos isällä on skitsofrenia,onko mun lapsella.....

Vierailija
19.02.2008 |

riski sairastua?Pitäisikö olla huolissaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. munasoluja ei saanut siskoni luovuttaa koska tädillämme on skitsofrenia. En silti huolestuisi ellei oireita olisi näkyvissä. Elämähän on riskejä täynnä.

Vierailija
2/11 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä edes seurustelisi. Kun se diagnoosin saa, täytyy olla todella sekopää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa tällä palstalla ihalua taikka vihailua osakseen saava akateeminen ;) Elämässä tosiaan sattuu kaikennäköistä, itse en jättäisi pelon takia elämättä!!

Vierailija
4/11 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kuitenkaan varmasti tiedetä johtuuko kohonnut riski epävakaista kasvuoloista vai geeneistä.

Vierailija
5/11 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen sairaus jota pahempaa ei voi oikein kuvitella. Vaikka sairastunut onkin oikealla lääkityksellä hyvässä kunnossa niin kuitenkin aina on olemassa se mahdollisuus että menee psykoosiin. Siinä on läheisillä kestämistä.

Vaikka olisi miten mukava ihminen niin skitsofrenia on sellainen tauti, että siihen sairastunut ei palaa ikinä ennalleen ja häneltä voi odottaa mitä vaan

epäasiallista käytöstä.

t. 3 joka tapaa ammatissaan skitsofrreenikkoja

Vierailija
6/11 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkuin psyk sh

Vierailija
7/11 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että näet skitsofreenikkoja työssäsi, ei kerro sinulle vielä mitään...terkuin se skitsofreenikon tytär.

Vierailija
8/11 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain suljetulla osatolla eli aina silloin, kun ovat hyvin huonossa kunnossa. Ne paremmat elämänjaksot jää kokonaan näkemättä.

Vierailija
9/11 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on skitsofreenikko ja olen silti uskaltanut saada lapsia.

Täytyy kyllä sanoa, että veljeni on äärimmäisen vastenmielinen ihminen, joten kenenkään läheiselle en sitä sairautta toivo.

Vierailija
10/11 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni suvussa on paljon skitsofreniaa; mm. miehen veli ja pappa ovat saaneet diagnoosin. Miehen äidillä ei ole todettu kun ei suostu tutkimuksiin.

Mieheni toistaiseksi ainakin terve, mutta kyllähän se pelottaa jos omille lapsille periytyy.

Vierailija
11/11 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kiinnostunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme