Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies rupesi huutamaan ja raivoamaan. Sain taas kuulla

Vierailija
19.02.2008 |

olevani saamaton, laiska jne kirosanojen kera. Tulin kotiin päivällä rankan työpäivän jälkeen ja huomasin, että koira oli vetänyt kanamuna-astiasta munia lattialle ja syönyt. Siitä oli tietty jääny tahroja. En siivonnut niitä miehen tuloon mennessä, koska halusin hänen näkevän sen. Lisäksi koira varasti leikkeleet pöydältä, ja kaivoin ne sen suusta ja heitin tiskialtaaseen. Epäonnekseni en niitäkään siivonnut ennen kuin hän tuli kotiin. Siis hän todella raivosi ja huusi. Huitaisi mua pari kertaa pitkillä kalsareillaan. Kehotin kyllä lyömään kovemmalla... Mulla alkaa asioitten mittasuhteet hämärtyä; onko tuo sen kokoluokan sotku, että siitä pitää huutaa tuolla tavalla?? Kuulemma jätän hänen siivottavakseen kaiken... Eilen muuten mieheni lupasi tiskata, mitään ei tapahtunut pitkään aikaan. Aloin tiskaamaan ja vähän yli puolen välin pyysin häntä jatkamaan. Närkästyi siitä ja sain kuulla, että jos jotain alottaa, pitäisi se tehdä loppuun asti ja että vältän kaikkea ruumiillista ponnistelua.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon provosoit miestäsi??

Vierailija
22/29 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että pakkaa kamat ja lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnet sen niin hyvin että tiedät mistä narusta vetää..

Vierailija
24/29 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat parisuhteestanne? Muuta kuin haukkuja? Tee johtopäätös.

Vierailija
25/29 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää varmasti kuinka tärkeitä ne kissat on mulle. Mulla on ollu rankka päivä ala- ja yläasteella, olen kuusi tuntia kuunnellut kaiken maailman älämölöä. Kotona kuulen olevani hapannaama kun en jaksa riemastua miehen tulosta. Miehen tapa yrittää ilahduttaa on myös vittumainen: pelleilee ja ilveilee. Harmi vaan, että olen saanut sitä lajia ilahduttamista sen koko päivän. Voi vittu perkele. Olisi lyönyt kunnolla niin voisi lähteä eikä terttisi mennä töihin huomenna, niin rankasti taas ottaa päähän.

Vierailija
26/29 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asettelu, että sun ja mun lemmikit. Meillä oli ennen yhteisiä kissoja, nyt mies ei osallistu niitten hoitoon mitenkään ja otti koiran. Toisaalta ne oli hänen koiran sotkuja...

Vierailija
27/29 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies näkisi omin silmin mitä sikaa koira oli tehnyt, minäkin joskus jätän jotain ihmeellistä miehelle nähtäväksi.

Toisessa ketjussa aiemmin kun mies oli suuttunut ja paiskonut tavaraa rikki, syytettiin miestä yksimielisesti hulluksi ja neuvottiin JSSAP ja nyt tän ketjun ap on narsisti laiska ja provosoi ihanaa miestä hakkaamaan itseään miehekkästi pitkillä kalsareilla, ei helvetti, vaikka provoja nää vastaukset tais olla.

Vierailija
28/29 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivosin ne paskat ja vittuilin miehelle. Rakentavaa. Sitä en ymmärrä miten joku voi pitää tällaista " asioitten näyttämistä" sen kokoluokan asiana, että siitä ansaitsisi raivarin!! AP

Vierailija
29/29 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä mulkvistmies käytti koko vapaan aamupäivän ennen töihin lähtöä siivoamiseen, wc:stä lattioiden luuttuamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi