Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsiisus nuorten naisten kesäpukeutumista..äsken olin cittarista

Vierailija
05.07.2014 |

autolle palaamassa ja oman autoni vierellä n. 20v nuori nainen rapsutti pakaraansa nostaen hulmuavahelmaisen lyhyen mekkonsa helmaa ylös. Hienosti siinä esitteli pakarakinkkuaan, alushousutkin oli kotiin jätetty. Sitten kun tytsy lähti kävelemään kauppaan päin autolta, niin tuuli lennätti mekonhelman ylös ja ah miten ihana näky tuo selluliittiperse olikaan. Kaikenlaista..Ja lisää näitä ihastuttavia nuoria tuli hetikohta vastaan microshortseissaan, mitä siitä vaikka elopainoa olisi reilusti yli normaalin, valkoiset sellureidet vaan rohkeasti näytille!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei olisikaan ylipainoa, niin rasvakertymään se selluliitti silti liittyy. Varmasti bodareitakin ärsyttää, että tosi pienellä rasvaprosentilla silti on bmi lihavuuden puolella...

Vierailija
22/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 17:16"]Melkein kaikilla naisilla on edes vähän sellua, ellei rasvaprosentti ole 0.

[/quote]

No minulla ei ole eikä suvussani kenelläkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:13"]Vaikkei olisikaan ylipainoa, niin rasvakertymään se selluliitti silti liittyy. Varmasti bodareitakin ärsyttää, että tosi pienellä rasvaprosentilla silti on bmi lihavuuden puolella...

[/quote]

No suuri osa bodareista ja aktiiviurheilijoista (etenkin nuoret) on "ylipainoisia" koska se lihas painaa enemmän kuin läski..

Vierailija
24/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 17:08"]Entäs sitten miesten kesäpukeutuminen? Housuina jotkut rasvatahraiset pieruverkkarit tai isoisältä perityt shortsit ja kaljamaha roikkuu alempana kuin kivekset ja tämä komeus on yhdistetty tikkujalkoihin joista pitää miettiä miten ne voivat kannatella kaikkea sitä painoa. Miehet kun ei meikkejä käytä mutta valkoiseen naamaan halutaan vähän väriä niin sehän hoituu pohjustamalla oluella ja viimeistelemällä terassilla ravunpunaiseksi auringossa. Hampaat on pesty viimeksi mummon hautajaisiin ja sitä ennen omiin rippijuhliin.

[/quote]

Aijai, naurettiin miehen kanssa tuolle kuvaukselle niin, että kyyneleet valuivat silmistä. Ja ongelma on tietenkin se, kuinka osuva kyseinen kuvaus oli :D

Vierailija
25/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 17:19"]

Ne puolet pakaroista peittävät sortsit on kyllä hirveitä. Eilen näin yhden ehkä 16-v tytsän sellaisissa, joiden lahkeen suu oli niin kireä että muodostui ns "kaksoispakarat" ja selluakin ihan kiitettävästi vaikka ylipainoa oli max 10kg. 

Jotenkin tuli vaan niin tyytyväinen olo itseensä: olen 38v-, raskaana ja normaalipainoinen. Selluakin on (ei tosi niin paljoa kuin tuolla tytöllä), mutta tajuan olla käyttämättä tuollaisia huonoimpia puoliani korostavia vaatteita.

[/quote]
Hienoa, että sinä lähes keski-ikäisenä vertaat itseäsi lapsiin ja tunnet ylemmyydentunnetta. Onneksi olkoon painoindeksistäsi, ehkä piakkoin voisit kehittää itseäsi myös henkisesti.

Vierailija
26/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 16:36"]Ihanaa! Mua ainakin panettais, miks mä en ikinä näe mitään tollasta? 

[/quote]

Kysy ap:lta, missä se asuu. Voit vaikka alkaa sille apulaiseksi, joka peittää näkymät, kun sellupylly vilahtaa. ;)

Vierailija
27/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä se on jokakesäinen, jokavuotinen, jokavuosisatainen, jokavalovuotinen ongelma joillekin: ne nuoret naiset, kun ne aina ja ikuisesti tekee kaikki väärin.

Aina niitä saa valvoa ja kytätä ja stalkata, kun mihinkä muuhun sitä silmänsä voi pistää kuin vain sen nuoren naisen pakaroihin ja tisseihin ja sääriin ja tisseihin ja käsivarsiin ja tisseihin ja sit taas pakaroihin. Eikö ne koskaan opi. Siinä ne vaan reilusti näyttävät selluliittiset ja kiinteät ja valkoiset ja liian ruskettuneet ja näppyläiset ja arpiset ja tatuoidut ja sileät ihonsa. Hyi stana. En minä vaan.

"Vuodet jos vierii, niin kuitenkin on Katinka muuttumaton." Ai niin, mut sehän olikin venakko, ne nuoret venakothan tiedetään. Mut ton laulun sanat voisi muuttaa myös muotoon: vuodet jos vierii, niin kuitenkin on kyttääjä kyltymätön - ja onneton.

T. 50-vuotias täti, joka tykkää katella nuorten kulloistakin pukeutumistyyliä ja hekotella pöyristyneitä kommentteja. Taisinpa ittekin aikoinani olla päivittelijöiden kohteena sinisine hiuksineni ja körttiläishameineni.

Vierailija
28/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 17:16"]Melkein kaikilla naisilla on edes vähän sellua, ellei rasvaprosentti ole 0.

[/quote]

[/quote] Tutkitteko useinkin sukujuhlissa toisianne noin tarkasti....ok, mutta en usko ettei suvussanne kenelläkään ole selluliittiä. Sori.

Vierailija
29/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hirveää. Minun painoindeksini on 18 eli olen juuri ja juuri normaalipainoinen. Ikää on 22 vuotta ja jaloissani on teini-iästä asti ollut näkyvää selluliittia. Siis selluliittini näkyy ihan puristamattakin. Olen hävennyt vartaloani niin monta vuotta ja kulkenut kesäisin farkuissa kuumimpina päivinäkin. Enää en jaksa hävetä. Kävelinpä tänäänkin minihameessa ja annoin selluliittien tuulettua. Anteeksi, että en minulla ei ole kiinteitä sileitä sääriä. Mutta elämä nyt ei vaan ole täydellistä ja teidän tulee hyväksyä se, että kaikki ihmiset kadulla eivät ole selluliitittomia :)

Vierailija
30/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 17:08"]Entäs sitten miesten kesäpukeutuminen? Housuina jotkut rasvatahraiset pieruverkkarit tai isoisältä perityt shortsit ja kaljamaha roikkuu alempana kuin kivekset ja tämä komeus on yhdistetty tikkujalkoihin joista pitää miettiä miten ne voivat kannatella kaikkea sitä painoa. Miehet kun ei meikkejä käytä mutta valkoiseen naamaan halutaan vähän väriä niin sehän hoituu pohjustamalla oluella ja viimeistelemällä terassilla ravunpunaiseksi auringossa. Hampaat on pesty viimeksi mummon hautajaisiin ja sitä ennen omiin rippijuhliin.

[/quote]

Aijai, naurettiin miehen kanssa tuolle kuvaukselle niin, että kyyneleet valuivat silmistä. Ja ongelma on tietenkin se, kuinka osuva kyseinen kuvaus oli :D

[/quote]

Mä ottasin jo eron, jos se osuu sun mieheen...

Vierailija
31/47 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:45"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 18:17"]

[/quote]

[/quote] Tutkitteko useinkin sukujuhlissa toisianne noin tarkasti....ok, mutta en usko ettei suvussanne kenelläkään ole selluliittiä. Sori.

[/quote]

En mäkään usko. Eikö muka kenenkään puolisolla? Vai onko tiukat kriteerit, jos mielii päästä teidän muotovalioon sukuun? :-D

Vierailija
32/47 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää paljasta perseitä, vaikka olisi mikä kaunotar. Naisella pitää olla ainakin bikinihousut. Pimsa tai Munat ei niin inhota kuin paljas perse. Jos istuu perse paljaana jää paska jälki missä istuu, muuten jälki jäisi alushousuun. Monet ihmiset pyyhkii pelkällä paperilla ja vaikka perseen pesee juuriharjalla, voi tulla vetelä pieru ja paskaa mukana. Alastomuudessa on inhottavaa paljas perse, joka tulee mielee kun näkee alastoman ihmisen 

Vierailija
33/47 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla ihan melkein 9 astetta lämmintä yksi aamu kun nuori tyttö, olisikohan jotain ikävuosien 17-19 välillä käveli vastaan mikroshorteisssa ja napapaidassa. Kyllä siinä kääntyi kaikkien päät mitä liikkeellä oli siihen aikaan ja varmasti jokainen ihmetteli mitä tuon päässä on liikkunut kun lähti puolialasti liikkeelle näin kylmällä ilmalla.

Vierailija
34/47 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä muitten perseitä edes kyttäilet ;)

ja ootko kuullu stringeistä?

Eli narusta persvaossa. 

Vierailija
35/47 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko huomanneet, että pyllyhousujen käyttö on vähentynyt aika paljon?

Missä lie syy? Onko teinien äidit heränneet asiaan ja kieltäneet niiden käyttämisen?

Tosin niitä näki ihan aikuistenkin yllä.

Vierailija
36/47 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu tosiaan siltä, että kaikkein "rumimmat" naiset pukeutuvat kaikkein paljastavimmin - tai mauttomimmin. Toisaalta ihan loogista sikäli, että niiden pitää ponnistella enemmän huomion eteen. 

Tai sitten se sama mauttomuus joka saa pukeutumaan tyylittömästi ilmenee myös muussa olemuksessa.

Vierailija
37/47 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunkin kannattaisi hankkia elämä  ja mennä töihin eikä asioida wt-marketissa

Vierailija
38/47 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomanneet, että pyllyhousujen käyttö on vähentynyt aika paljon?

Missä lie syy? Onko teinien äidit heränneet asiaan ja kieltäneet niiden käyttämisen?

Tosin niitä näki ihan aikuistenkin yllä.

Muoti on muuttunut. Persehousut eivät enää ole älyttömän mukavat päällä eikä jengi käytä niitä enää vain ihan oman itsensä ja oman mukavuutensa vuoksi.

Vierailija
39/47 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä muitten perseitä edes kyttäilet ;)

ja ootko kuullu stringeistä?

Ennen kun raotti alushousua niin näki persiin, nykyään kun raottaa persiitä niin näkyy alushousut.

Vierailija
40/47 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sunkin kannattaisi hankkia elämä  ja mennä töihin eikä asioida wt-marketissa

Ziisuss...keksin koko jutun kun itse olen ruma läski Vanhapiika ja kateelinennuorille itsvasmoille tytöille..🤒

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi