Jaahas, mä lähden nyt ostamaan lapsille välikausihaalareita. Hitto, eihän sitä talvihaalaria olisi tarvinnut ollenkaan.
Oletteko muut jo hommanneet välikausihaalarit? Mun pitää nyt ostaa kalliilla uudet, kun ei huutiksessakaan meidän lapsille sopivia löytynyt. Voi voi.
No mutta ei muuta kuin mukavaa päivää itsekullekin. =)
Kommentit (11)
oli aamulla -10 astetta. Ihanko välikausihaalareissa veisitte lapset hoitoon? Meillä toppikset ja villapuvut. Luistelemaan olivat lähdössä :-)
Ainahan niitä välikausiasuiksi on kutsuttu. Mene vaikka kauppaan katsomaan... ap
vielä päiväkodin aamuulkoilun aikana ja illalla myös. Päivällä nollassa - ei silloinkaan toppahaalari liikaa ole meidänkään kuumaverisellä lapsella.
Onko ap:lla kaikki kotona?
ja on ollut jo päällä. Vantaalla siis asutaan ja vasta muutaman päivän ollut pakkasta...
mutta surettaa ihan oikeasti, lapset ihmettelee miksei lunta ole, ja mitäs siihen selittämään:(
Entäs meidän lasten lapset sitten? Kuinka pohjoiseen pitää matkustaa että he näkevät lunta, sitten aikanaan?
vihdoin on pakkasta. Ilmeisesti tyhmänpulskeat pukevat kalenterin mukaan, eivätkä sään.
Täällä on sentään lumi ollut maassa jo pitkään ja hiihtää ja pulkkailla voi hyvin. Vaikka vain 150km matkaa Hesaan.
Ja mä oon aina ostanut vain välikausihaalareita... en kevät- tai syyshaalaria.
voi tulla kuuma toppapuvussa.
Vierailija:
vihdoin on pakkasta. Ilmeisesti tyhmänpulskeat pukevat kalenterin mukaan, eivätkä sään.
-5. Aika kylmää olisi voinut olla ohuessa haalarissa.