Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:D 37-vuotias mieheni ei tiennyt missä sijaitsee klitoris!!!

Vierailija
19.02.2008 |

Suuseksiä meillä ei harrastetakaan (minulle siis), mutta en edes voinut kuvitella, ettei mieheni tiedä todellakaan naisen anatomiasta yhtään mitään.

Näytin sit eilen illalla miehelle kuvan naisen alapäästä ja selitin, missä mikäkin värkki sijaitsee.

:DDDDD

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit näyttäny ihan luonnossa. Ois samalla mies oppinu, mitä milläkin voi tehdä. :)

Vierailija
2/12 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitsu

Vierailija
4/12 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä opetat myöhemmin vielä luonnossakin ne asiat? Vaikka saunassa?

Vierailija
5/12 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan nyt koulussakin on opetettu jo 80-90-luvulla naisen anatomiaa!

Ja jotkut ei tiedä mikä on orgasmi, tai että nainenkin vois sellaisen saada! :) Siemensyöksyn sentäs tietävät. Jotkut miehet ei tiedä edes että on kaksi aukkoa naisilla, hyvä että omansa tietävät. Suurin osa suomalaisista kyllä tietää anatomian mutta isolta osalta ulkolaisia on totaalisesti hukassa.

6/12 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerrotakaan niille mitään!

Saavat arvata missä mikäkin on ja mistä kohtaa tekee hyvää.

Vierailija
7/12 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksei suuseksiä!? Onpas itsekästä porukkaa!

Vierailija
8/12 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kai sitä jumalauta klitorikseen muulloinkin kosketaan kuin oraaliseksin aikana???

Vierailija
9/12 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mua naurattaa kyllä kun ystäväpiiriini kuuluu paaaljon naisia, jotka vouhaa kun jotkut miehet tunne naisen anatomiaa, mutta itse ei silti tiedä missä on terska tms.

Naisen anatomia täytyy tuntea mutta mitäs miehen väliä.

Vierailija
10/12 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä mies lämmittelee sua? Suoraan asiaan, ilman esileikkejä?

Meillä ei sellasta rakastelukertaa oo tainnut ollakkaan, ettei mies koskis ollenkaan klittaan. Pikapanot erikseen ;)

Eihän asia mulle mitenkään kuulu, mutta ihmettelen kovasti ;)

Vierailija
11/12 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä inhoon kaikkia " räpläilyjä" . En erityisemmin kiihotu suuseksistäkään. Musta kaikki sormipeli on jotenkin... en tiedä, sellasta säheltämistä, ei kiihota..

Mä haluan suutelemista, koskettelua (muualle kun intiimialueille), suihinottoa (kiihottaa ottaa mieheltä suihin) ja aika pian panemista.

Vierailija
12/12 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nyt vielä jotenkin kykenee ymmärtämään, ettei mies tunne naisen anatomiaa kovin hyvin, jos aina ollaan pimeässä peiton alla, mutta miksi ihmeessä te naiset, ette opeta noita miehellenne? Sitäpaitsi harvan asian opettelu on niin hauskaa, kuin toistensa seksuaalisuuden.