Minkä ikäisenä neitsyys yleensä menee?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2014 klo 23:25"]
Vaikea uskoa että tuo 17 pitää oikeasti paikkaansa. Suosittujen parissa se kyllä on varmaan tosi, mutta eihän mitenkään puolet lukion kakkosluokan tytöistä edes seurustele. Yliopistollakin on vielä paljon kokemattomia, ja tosi paljon niitä joilla on ollut vasta yksi kumppani.
[/quote]
Lukio-yliopisto-piireissä neitsyys menetetäänkin myöhemmin kuin ammattikoululaisten ym. keskuudessa.
Minä olin se sairaanloisen ujo ja hyljeksitty tyttö. Jonka kanssa kukaan ei halunnut discossa tanssia. Neitsyyden menetin lasteni isälle nippanappa 16-vuotiaana. Kymmenen vuoden päästä ekasta sekdi kerrasta syntyi endimmäinen lapsemme
18-vuotiaana. Suurin osa kavereista menetti omansa 14-16-vuotiaina. Silloin tuli jotenkin epänormaali olo mutta jälkikäteen ajateltuna kannatti odottaa. Vaikka se mies ei ollut mikään elämäni suuri rakkaus niin en kyllä olisi 14-kesäisenä ollut valmis.
Joku 15-16 v on mielestäni normaali ikä, tai ainakin tuntuu olevan yleinen. Itse taisin olla 15, yläasteella vielä.
Vaikea uskoa että tuo 17 pitää oikeasti paikkaansa. Suosittujen parissa se kyllä on varmaan tosi, mutta eihän mitenkään puolet lukion kakkosluokan tytöistä edes seurustele. Yliopistollakin on vielä paljon kokemattomia, ja tosi paljon niitä joilla on ollut vasta yksi kumppani.
Olin juuri täyttänyt 14 kun menetin neitsyyteni nykyiselle miehelleni ja ainoalle seksikumppanilleni. Paras kaverini oli 13 kun hänellä meni hänen nykyiselle miehelle ja ainoalle myös. Sitten on kaveri jolla meni vasta joskus 18v, mutta hän onkin todella ruma. Sitten on yksi sukulainen jolla ei vieläkään mennyt ja on nyt 18v, hänkin todella ruma. Ylä-asteella meni kaikilla luokkalaisilla tytöillä, paitsi kahdelta luokan rumiluksilta. Ja serkullani meni 12v, toisella serkulla 13v.