Onko 20-30 seksikumppania se " normaali" määrä?
Tuosta toisesta ketjusta hämmästyneenä kyselen onko " kaikilla" oikeasti noin paljon seksikumppaneita? ...ollut siis.
Kommentit (30)
mullapa on hyvä laskupää - eli on niitä kumppaneita yhteensä ollut 5
tapailin kerran miestä, jolla oli ollut satoja kumppaneita. Mies ei ollut koskaan seurustellut kenenkään kanssa, joten irtosuhteita oli kertynyt. Tarvitseeko sanoakaan että sänkyyn emme menneet. Hämmästelin silti sitä, että mies oli erittäin fiksu ja meistä tuli lopulta hyviä kavereita. Hän ei edelleenkään seurustele.
Ikää siis on jo 40, eikä kovin montaa pitkää suhdetta takana. Neitsyys meni 19-vuotiaana, joten en edes aloittanut seksielämää kauhean aikaisin.
niin siitä kävi ilmi, että olemme erilaisia. Minulle on olennaista se, että koin tarpeeksi. Edellinen pitkä suhteeni kaatui juuri siihen, että teki mieli kokeilla muitakin. Mutta en väittänyt, että kaikille käy niin. Ja toisin, kuin jotkut, minä en ikinä haluaisi miestä, joka on ollut vain yhden kanssa ennen minua tai vielä pahempaa, ei kenenkään kanssa... Minusta on ihanaa, että mies on kokenut.
Mun on vaikea tajuta tota logiikkaa, jonka mukaan mun 20 tai Hentun Liisan 50 tai naapurin Jessican 328 seksikumppania olis joltain pois.
Miehelläni oli jotain 15 naista ennen mua ja hyvä niin. Kerran seurustelin kokemattoman miehen kanssa ja se vasta oli karmeaa...
Itselläni elämäni mies tuli vastaan vasta 25-vuotiaana, ja sitä ennen olin harrastanut 7 vuotta ei-niin-vakavia suhteita. Minulla on ollut n. 25 seksikumppania, sen kun jakaa 7:llä niin eihän siitä tule kuin vähän päälle kolme per vuosi. Onko se muka paljon?
Enkä ole hakemalla hakenut pelkkiä seksikokemuksia, eipä se olisi haitannut vaikka jo ensimmäinen poikaystäväni olisi ollut " se oikea" .
Vierailija:
Itselläni elämäni mies tuli vastaan vasta 25-vuotiaana, ja sitä ennen olin harrastanut 7 vuotta ei-niin-vakavia suhteita. Minulla on ollut n. 25 seksikumppania, sen kun jakaa 7:llä niin eihän siitä tule kuin vähän päälle kolme per vuosi. Onko se muka paljon?Enkä ole hakemalla hakenut pelkkiä seksikokemuksia, eipä se olisi haitannut vaikka jo ensimmäinen poikaystäväni olisi ollut " se oikea" .
Minä löysin mieheni 27-vuotiaana. Olin monta vuotta sinkkunakin ekan poikaystävän jälkeen, mutta siitä huolimatta kumppanit mahtuu melkein yhden käden sormiin. Huonoja perusteluita täällä joillain, ette taida olla ihan rehellisiä itsellenne.
toistemme ensimmäiset ja hyvin menee, vaikka ollaan jo vuosia oltu yhdessä. :))
vaikka olin välissä 24-28 vuotiaana uudelleen sinkkuna useamman vuoden. Sitä ennen oli ollut 1 kumppani (avomieheni jonka tapasin 19 vuotiaana), noina sinkkuvuosina tuli 3 kumppania ja sitten tapasin mieheni, jonka kanssa olen ollut naimisissa 10 vuotta (yhdessä 11).
Eli ei ne sinkkuvuodetkaan nyt kaikille niitä kumppaneita niin montaa tuo.