Onko 20-30 seksikumppania se " normaali" määrä?
Tuosta toisesta ketjusta hämmästyneenä kyselen onko " kaikilla" oikeasti noin paljon seksikumppaneita? ...ollut siis.
Kommentit (30)
Kaverini tapasi tulevan puolisonsa 17-vuotiaana, joten mies on hänen ainoa kumppaninsa edelleen (olemme 34-vuotiaita).
Itse tapasin puolisoni 29-vuotiaana, ehdin viettää kauan sinkkuelämää noin 10 vuoden ajan. Siitä 20 seksikumppania.
Ja sitten - mitä kummaa siinä on?
Toisaalta ...varmaan joku jakorasia innostuu tuosta kyselystä ennen mua. En kyllä yhtään tunne tarvetta avautua lempiasennoistani tai pillunkarvoistani täällä.
Minun mielestä se on kummaa... En vaan voisi kuvitella itse olleeni niin monen kanssa, oon sitten kai jotenkin estoinen:)
ap
Mulle kävi noin, kaverilleni toisin. Nyt olemme molemmat onnellisesti naimisissa. Mieheni tietää, että elin vilkasta sinkkuaikaa, mutta ei se häntä tunnu haittaavan.
t: 3
ja kaikki niiltä nuoruusvuosilta kun olin oikeasti täys idiootti. Hävettää näin jälkikäteen, en edes halua ajatella koko asiaa, miehellekin sanoi kysyttäessä että 6 kpl... Nykyisin olen onneksi järkiintynyt!
Mitä kummaa siinä on?
Jos olet ollut vaikka 5 v. sinkkuna, niin eihän se ole luku eikä mikään.
Hyvä että olet niin valmis arvostelemaan toisia ja heidän valintojaan ja haukkumaan huoraksi.
Go ap Go!
Sinun kaltaisia saisi olla enempi, olis maailma paljon suvaitsemattomampi paikka:( ja me muut voisimme palaa helvetin liekeissä!!!
Itselläni ei ole ollut kuin 5 seksikumppania ( ikä 29v), mutta samanikäisillä kavereillani hyvinkin yli 30. Selitys on siinä että on ollut sinkkuna monta vuotta. Eihän se nyt ihmekään ole jos vuoteen mahtuu vaikka 6 miestä. 1 joka toinen kk. Vähänhän se on ;)
Sinkkuaika venyy nykyisin pidemmäksi kuin vuosikymmeniä sitten, joten monilla ehtii olla useita seksikumppaneitakin ennen Sen Oikean löytymistä. Ja monilla sen jälkeenkin uudestaan taas, kun erotaan... Mutta jostain olen ollut lukevinani, että keskimäärin ihmisillä on ollut noin 3-5 seksipartneria elämässään tai jotain. Mutta kuitenkin selvästi alle kymmenen ja yli yksi.
Kyllä 20-30 seksipartneria on ennemminkin paljon kuin normimäärä yhä 2000-luvullakin ns. normi-ihmisille!
Vierailija:
kysyneet ukoiltanne, monta seksikumppania heillä on ollut?
6 ollut, eli 2 enemmän kuin minulla. Ollaan normaaleja, toisin kuin eräät.
Nyt joku sanoo että se valehtelee, mutta se ei ole pointti. Hämmästelin vaan asiaa, enkä ole ketään arvostellut tai nimitellyt.
ap
en muista tarkkaa määrää, heh. Me olemme niin erilaisia. Seurustelin tosi pitkään nuorena, ensin yli kolme vuotta ja sitten melkein 10 vuotta ja sitten mulle tuli kriisi. Tuntui, että ruoho on vihreämpää joka aidan takana ja hankin parikymmentä kokemusta varmaan vuodessa. En asunut Suomessa silloin, joten ei onneksi tarvitse törmätä noihin tyyppeihin enää. Se oli kivaa aikansa, sitten tuli stoppi. Olin valmis vakiintumaan ja nyt olen jo viisi vuotta ollut saman ihmisen kanssa. Välillä menee paremmin, välillä huonommin, mutta muut miehet tai pettäminen eivät houkuttele, kun on tullut koettua tarpeeksi.
Vierailija:
Nyt joku sanoo että se valehtelee, mutta se ei ole pointti. Hämmästelin vaan asiaa, enkä ole ketään arvostellut tai nimitellyt.ap
Joo sori. Huomasin että haukkuja et ollut sinä.
T: 9
Liekkö joskus tulevaisuudessa tuo määrä kasvaa, kun parinvaihtoa ollaan harkittu.
Ihmiset on erilaisia. Ei kaikki ole kiinnostuneita baareissa ravaamisesta saati yhden illan suhteista. Mieheni halusi edetä suhteessamme seksin saralla kaikessa rauhassa, koska olimme nuoria. Hän on myöntänyt suoraan, että aikuisena olis ollut vaikeampaa löytää Sitä Oikeaa, kun iskeminen on ajatuksenakin ahdistava. Muutenkin minä olen meillä se, joka on luovempi myös seksielämän puolella ;) Ihme ajatus, että miehet automaattisesti olis jotain panokoneita! Ja tässäkin on aika erikoinen taustaoletus:
Välillä menee paremmin, välillä huonommin, mutta muut miehet tai pettäminen eivät houkuttele, kun on tullut koettua tarpeeksi.
Ei mullekaan ole tullut koskaan edes pieneen mieleen, että pettäminen houkuttelisi. Ei, vaikka mieheni on vastaavasti mulle eka ja ainoa seksikumppani ja olemme olleet yhdessä yli puolet elämästämme (ja koko aikuisikämme). Miksi pitäisi haluta mennä mertä edemmäs kalaan, kun vierellä on rakas ihminen, jonka kanssa seksikin on ihanaa? Ihme asenteita taas.
Mun mielestä toi on jo huoran luku...