Oletteko huomanneet että rintojen koko on suoraan verrannollinen ÄO:hon!
Ainakin näin lähipiirissäni. Isorintaiset naiset ovat kaikista fiksuimpia ja pienirintaiset on tyyliin jotain siivojia.
Kommentit (33)
irkissä näytellään tissivakoa?
Kiinnostunut mies (joka on muuten pienitissisten kannalla. Älykäs nainen on sängyssäkin paras.)
Vierailija:
Niistä ei oo muuhun ku näytteleen tissivakoonsa jossain irkissä:DDJa isotissit on muutenkin yleensä läskejä!!
...kannattaa tarkistaa faktat. Vaasan yliopisto lyhennetään VY. Ei sillä että tämä muutenkaan kauhean uskottava olisi ollut...
sopivat rinnat, isohkot ja just sopiva älykkyys, riittävä ;d. Olen silti niiiiin onnellinen että mulla on rinnat, eikä mitkään aa- kupit, sanoo väikkärit mitä tahansa, nämä kauniit rinnat ovat tuoneet elämääni paljon hyviä hetkiä, voisin sanoa että parempia, kuin maisterin paperit ;D
Toivottavasti ne sun jatkotutkimusajatukset toteutuvat joskus. Saitko perustettua sen rintatutkimusyksikön Vaasaan?
Mä aattelen nyt vaikka mun lähipiiriä, ja toi todella toteutuu!
Pikkutissit on siivoojia tai jotain laitoshuoltajia, ja rintavat upeet naiset menestyvässä työssä, ja eteenpäin pyrkiviä!
Siis että jos ei ole rintoja, se vie itsetunnon eikä ole halua eikä kiinnostusta pyrkiä elämässä eteenpäin. Isot rinnat taas tuovat itsevarmuutta ja sitä kautta menestystä...
Vierailija:
Mä aattelen nyt vaikka mun lähipiiriä, ja toi todella toteutuu!
Pikkutissit on siivoojia tai jotain laitoshuoltajia, ja rintavat upeet naiset menestyvässä työssä, ja eteenpäin pyrkiviä!
Mulla ainakin on kiinteät kauniit pyöreät c:t, ja tiedän että niitä kadehditaan!
Huvittavista on kun esim naapurin mies, jonka vaimo on ku mettätyömies, on kovinkin kiinnostunut rinnoistani joka käänteessä.. Me aina mun miehen kanssa nauretaan sille paskasia :D
Joo siis ei naapurin mies ole ainut.. Vaan ihan kaikki miehet..
oletteko huomanneet, että ihmisen anatomia on muuttunut siten, että aivot sijaitsevat rinnoissa :DDD voi elämä tätä av:n tasoa!!!!!!!!
T: Normaalitissinen työläinen. Mun työssä isot tissit on ongelma, työkaveri valittaa aina selkäänsä kun tissit painaa. Älykkyydessä ei oo mun mielestä mitään eroa verrattuna pienirintaisiin.
tuo väikkärijuttu ei ollut provoilua vaan huumoria... Muistatteko vielä sanan huumori? Tuleeko mitään mieleen?
jatkotutkimuksiin näiden kanssa, jotka ovat tutkimuksissaan huomanneet älyn korreloivan nykyisten valtion rajojen mukaisesti.
Voisi esim, katsoa, noudatteleeko naisten tissien koot myös samalla tavalla näitä valtiorajoja eli toteutuuko tässä myös joidenkin kansakuntien erinomaisuus?
Olisi aivan kansainvälisen uutiskynnyksen ylittävä juttu, jos huomattaisiin, että Suomen koululaisten Pisa-menestyksen takana ei olekaan kattava koulujärjestelmä, vaan niin luonnollinen asia kuin TISSIT.
silikoneja ottamaan..tulee heti niiiin fiksu olo
Vierailija:
Mulla ainakin on kiinteät kauniit pyöreät c:t, ja tiedän että niitä kadehditaan!
Huvittavista on kun esim naapurin mies, jonka vaimo on ku mettätyömies, on kovinkin kiinnostunut rinnoistani joka käänteessä.. Me aina mun miehen kanssa nauretaan sille paskasia :DJoo siis ei naapurin mies ole ainut.. Vaan ihan kaikki miehet..
No ompa täydelliset tissit kun KAIKKI miehet kuolaavat perääsi. Hekojen keko :)
yritetty tehdä syvempää analyysia yksittäisistä henkilöistä.
Ihan tiedemaailmassa on etsitty esim. rikollista kallonmuotoa (eli pään muoto määrittäisi sen kuinka helposti sortuu rikoksiin) ym. huttua.
Nämä jutut on kyllä todettu täydeksi huuhaaksi.
Ihan samaa sarjaa on tämä keskustelu ;D
Mua huvittaa tällaiset ratkaisut jotka kuvittelevat että nainen on yhtäkuin tissit! Heikko itsetunto niillä jotka ovat riippuvaisia siitä " kuinka moni" tuijottaa tissejäni. Nainen on kuulkaa muutakin hyvänen aika. Nainenkin on k-o-k-o-n-a-i-s-u-u-s.
Jos oletetaan, että rintojen koko korreloi suoraan äo:n kanssa, niin miten on selitettävissä se, että rintojen koko kasvaa iän myötä (koska paino kasvaa myös ja rinnoista suurin osa on rasvaa) - JA kuitenkin tiedetään, että aivosolut alkavat kuolla ja vähetä jo alle parikymppisenä.
että rintojen koko korreloi elämän viisauden kanssa.
Tai kuka on pienirintainen ja kuka ei.. Johtuu varmaan yksilöstä millasena omat tissinsä näkee..
Niistä ei oo muuhun ku näytteleen tissivakoonsa jossain irkissä:DD
Ja isotissit on muutenkin yleensä läskejä!!