Voi h*lvetin h*elvetti meidän lastenhoitajaa!
Mua sitten pännii niin isosti, että on pakko purkaa mieltä.
Etsimme loppuvuodesta mol:n sivujen kautta itsellemme lastenhoitajaa ja löysimmekin pitkän prosessin jälkeen ihan loistavan naisen. Hakijoita oli tosi monta ja haastattelimme kuusi. Tähän päädyimme sitten pitkän harkinnan ja keskustelun jälkeen koska hän täytti kaikki toiveemme ja sanoi voivansa sitoutua ainakin tämän vuoden loppuun saakka työhön.
Teimme sopimuksen ja kaikki ja työ alkoi hienosti. Lapsemme tykkäävät hänestä ja samoin minä. On tosi hyvä hoitaja, ei moitteen sanaa.
Paitsi nyt. Hän ilmoittikin yllättäen, että omista perhesyistä johtuen hänen suunnitelmansa menivät uusiksi ja hän haluaakin mennä muualle töihin. Meillä paikka oli osa-aikainen, noin 25h/vk ja nyt kuulemma tuo raha ei riitäkään alkuunkaan vaan hän tarvitsee enemmän ja sanoutui irti.
Ottaa niin kupoliin vaikka ymmärrän tietenkin, että elettävä on ja niin edelleen. Kumman nopeasti ja yhtäkkiä vaan tuli suunnan muutos...
Nyt saan aloittaa sitten rekrytointirumban uudelleen ja pyytää hoitajaehdokkaita käymään ja niin päin pois. Ja niinkuin ei muuta tekemistä olisi!!! GGGRR!
Kommentit (33)
Mutta jos joku on ihan aikuisten oikeasti kiinnostunut niin laittakaa joku anonyymi sähköpostiosoite niin voinhan mä tietty laittaa tietoa meistä ja katsellaan synkkaako. Olen aika tarkka mutta kun sopiva löytyy ja pelisäännöt on selvät, meillä saa olla hyvin vapaasti ja touhuta lasten kanssa miten haluaa.
Lapset ovat terveitä ja " normaaleja" , ei siis mitää erityishoitoa vaativia ja ovat tyttö ja poika. Kovasti ovat sosiaalisia ja hyvin kaikkien kanssa toimeentulevia lapsia eikä pienempikään ole ainakaan toistaiseksi vierastanut ketään.
ap
Et sinä maksa 16 e tunti. Miksi et halua ymmärtää todellista syytä.
Toivottavasti löydätte hyvän hoitajan! :)
Jos siis meinaa tuota pelkästään tehdä.
Minä toivon myös, että löydämme melko nopeasti uuden hyvän hoitajan, koska tarvitsemme sitä. Tiedän, että palkka on alan palkkaukseen nähden hyvä ja edut myös joten luulisi paikan ainakin rahallisesti kiinnostavan. Minä haluan maksaa tuon summan koska siihen nyt pystytään. Ja kun kerran lapseni sillä saavat olla kotona ja saavat luotettavaa hoitoa hyväksi havaitulta hoitajalta niin mikä sen tärkeämpää.
Nyt kyllä taitaa olla unille menon aika. Kiitos kun sain purkaa harmitukseni ja kiitos kaikille kommentoijille. Jospa saan tätä kautta jonkun varteenotettavan hoitajaehdokkaan... Osoitetta pinoon vaan, käyn lukemassa huomenissa jos vaikka olisi onnistanut :o)
ap
Ehkä hoitajan työn lopettaminen kertoo jotain teidän perheestä.. Halus pois ja nopeesti..
siis ihan ok palkkahan tuo on, jos viikossa tunteja 25, jotenkin laskin että kuukaudessa nuo tunnit vaan..nyt nukkumaan =)
niin miten ihmeessä päästään 25h viikossa? Varsinkin kun ap kirjoittaa, että joinain päivinä työaika voi olla jopa klo 17 asti.
Vai odottaako, että hoitaja joustaa ja tekee ilmaiseksi ylimääräisiä tunteja, koska tuntipalkka on alaan nähden hyvä?
Vai olisiko sittenkin provo kyseessa ;)
Jos hoitaja ei koskaan aiemmin tiedä moneltako pääsee kotiin kuin vasta samana päivänä niin tuskin kukaan jaksais sellasta epätietosuutta.
Jos hoitajalle on selvästi kerrottu minä päivänä loppuu klo 17 ja milloin klo 15 niin eri juttu. Mutta 25h ei riitä vaan vähintään 30h.
" Töitä pääosin 9-15 välillä, vain joskus vähän aikaisemmin alkaa ja joskus voi loppua vasta 17 tienoolla. "
rekrytointiin menee aikaa ja vaivaa. Jos lupaa sitoutua vuoden loppuun, lupausta ei saisi pettää sen takia, että yhtäkkiä huomaakin tarvitsevansa enemmän rahaa - tuollaisen voisi laskea ennen sopimuksen tekemistäkin. Tuo tuskin oli oikea syy lopettamiseen, mutta ei kehdannut sanoa oikeaa syytä?
Ymmärrän, että sapettaa. Toivottavasti löydätte uuden hyvän työntekijän nopeasti!
eläin ollut vaan vapaa ihminen, joka saa päättää asioistaan. ehkä se vaan ei tykännyt susta....
Olen toiminut lastentarhanopettajana ja perhetyöntekijänä, oma lapseni on jo yli 3v ja etsin sopivaa työtä Helsingistä.
Ilmoita jos laitat haun uudelleen mol:iin ja jos olette pk-seudulta.
Ystävällisin terveisin: Annu