Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

/*/*/ 3- kuumeilijat viikko 8 \*\*\

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa... Lisää vain plussia!!! Tarrasukkia teillekin mukaan... bd

Vierailija
42/53 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin pino alkaa vilkastua! Tervetuloa vaan kaikki uudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna otan viimeisen teron (nyt siis eka tero-kierto) ja jään odottelemaan tätiä. En ole kyllä huomannu mitään sivuoireita noista, olo on ollu koko ajan ihan normaali. Minun oli tarkoitus ens kiertoon aloittaa clomit (kp.3-7.), mutta kun niitä ei nyt saa koko Suomen maasta, niin ens kiertokin menee pelkillä teroilla...

Mimmi75, 23./??kp (yritystä elokuusta -07)

Vierailija
44/53 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan onnitteluista, vaikken vielä oikein haluaisi hehkuttaa. En oikein jaksa uskoa tohon testiin =) vissiin normaalia.

Onnea ainakin huitshapelille!!! Tais olla joku muukin mutten nyt ehdi kovin kirjottaa ja lukea tarkkaan, lähdetään parin tunnin päästä ajeleen kohti Turkua (6h pitäs jaksaa autossa istua). Pikku lomareissu tehdään. Tekee ihan hyvää päästä välillä pois kotoo.

Vieläkin sekavat ajatukset ja oireita pukkaa!!!

mp73

(kp 31/n.30 tai 4+3)

Vierailija
45/53 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole taas pitkään aikaan kirjoitellut. Mulla on sellainen hölmö ajatus että jos käyn täällä tilittämässä, ja annan vauva-kuumeen tulla täysillä päälle - raskautuminen ei silloin ainakaan tapahdu. Jonkun näköistä taikauskoa kai?? Koko kuumeilu saa kyllä olon aika vainoharhaiseksi - sitä kun ei uskalla toivoa, kun pettyminen on sitten niin raskasta. Ehkä se johtuu tästä mun menneisyydestä lapsettomuushoitoineen ja pitkine odotuksineen... Tai mikä pahinta musta alkaa tulla kyyninen kolmekymppinen (hyi, pois se minusta)...

Tästä samaisesta syystä en ole myöskään laskenut kierron päiviä, ensi viikon lopulla täytynee testailla ellei täti tule.

En uskalla ajatella puoleen enkä toiseen, viime kierrosta kun olin jo melkein vaunukaupassa ;o) ja pettymys oli sitäkin suurempi kun täti tuli.

Ei oikein osaa ajatella mitään...

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Ermeline

Vierailija
46/53 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea raskautuneille!

Itellä nyt kp 24/28 ja olo on ihan normaali. Tosin välillä tuntuu alamahassa siltä että hyvinkin voi kuukautiset olla tulossa ensi viikolla. Tai eihän sitä muista kun kierukan kanssa ei paljon menkkoja ollut, pientä tuhrua vaan pari päivää. Jos pitäs keksiä oireita niin välillä on sellasia pahanolon tuntemuksia, mutta menevät kyllä sitten ohi. Ja kun syö ruokaa, tulee herkästi semmonen olo että nyt pitää lopettaa tai tulee ruoat ylös. Sitä huomaa tarkkailevansa itseään koko ajan ja keksii kaikenlaista ;) Noh, katsellaan, ensi viikolla pitäis alkaa ne menkat.

Selma

Vierailija
47/53 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kait uskoa, että plussaa ei tule tässä kierrossa. :( Vaikka onhan kp:t vasta 26/28, mutta eikös herkällä testillä jo jotain näkyisi..? Väsyttää ihan tajuttomasti. :/ Lämmöt on laskusuunnassa. No, katsotaan vielä pari päivää.

Olen tainnut laskea yk:t värin, siis en ole ihan varma onko nyt yk 5 vai 6. No, ei voi mitään.

Nyt nukuttamaan lapsia päikkäreillle... Palataan!

Hyvää viikonloppua! =)

Vierailija
48/53 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sepustukseni karkasi omaksi ketjukseen, vaikka tarkoitin sen tähän 3 kuumeilijat ketjuun...no, se keikkuu nyt tuolla ylhäisessä yksinäisyydessään....parempi kai käydä jo nukkumaan, kun menee kämmäilyksi tämä palstailu. Palailen, pirteämpänä ja skarpimpana =)..hope so!

Vierailija
49/53 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Baobab, ekaa kertaa tällä erää tällä palstalla, ja ainakin KAAKAN muistan esikoiskierrokselta -04! Kiva kun kolmioskuumeilijat on näin aktiivisia!

Tässä viestiketjua lukiessani purin kynnet ja söin suklaalevyn loppuun, kun nämä jutut on niin sielukkaita. :) Meillä tämä komannen yritys on ihan alussa, eli yk 1, koska mieheni on ollut (muka)vastaan asiaa kauan. No nyt sitten hänkin myöntyi, koska aika on oikea just nyt. Tuntuu, että mun pää painaa tonnin koska haluaisin kertoa nyt heti kaikille, että nyt yritetään, mutten voi. Onneksi täällä voin. :)

Molemmat aiemmat raskaudet on alkaneet ekasta yrityksestä, joten odotukset on tosi korkealla, tiedättehän. Yritän ajatella, että menkat alkaa kuitenkin viikon päästä sunnnuntaina ja sitten saadaan vain jatkaa harjotuksia. Silti toivon niiiiin kovasti, että saisin testata.

Tuntuipa hyvältä sanoa tämä " ääneen" :) Onnea plussanneille ja toivottavasti me kaikki saadaa liittyä siihen joukkoon mahdllisimman pian!

T. Baobab, yk 1, kp 20/28, tytär 06/04 ja poika 03/06

Vierailija
50/53 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ihmettelen vaan kun lämmöt pomppasivat tänä aamuna 37,2 ja eilen olivat 36,9-37. Tosin viime yönä tuli kyllä valvottua (jos se nostaa lämpöä?). Tänään kp 27/28 ja jomottelee jonkin verran. Huomenna pitäisi tädin tulla jos on tullakseen, mutta en kovin paljon toivoa nyt itselleni anna. Testasin aamulla kaupan halpistestillä ja siihen ei tullut väriä, mutta joku harmaa viiva kuitenkin, viivanpaikka? Joten odotellaan huomiseen.

Jos ei nyt tärppää, niin sitten on motivaatio kyllä nollassa. Mutta ajattelin käyttä taas ovistikkuja ja tähdätä ovispäivään. Siinäpä olisi strategiaa kyllikseen. :) Mutta kyllä tämä on hermoja vievää hommaa.

Vierailija
51/53 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kp:t 25/26. Luulin jo menkkojen alkaneen, tuhrua... mutta sitten se loppuikin. Oviksesta asti ollut outoja tuntemuksia mahassa, menkkamaisia kipuja kp 18 jälkeen ja turvotusta sekä etomista. Mutta en kyllä usko, että raskaana olen, koska keskeytetyllä ollaan menty vielä (kylläkin läpi ovulaatioajan). Mies kun haluaa aloittaa yrityksen vasta toukokuun tienoilla. Mutta eiköhän nuo menkat siis ala kunnolla huomenna viimeistään, no sitten ollaan taas yksi kierto lähempänä yrityksen alkua.

Mä en kyllä harrasta noita testailuja ennen kuin menkkojen edes pitäisi alkaa, molemmista aikaisemmasta raskaudesta olen odottanut, että menkat on kunnolla myöhässä ennen testaamista. Ainuttakaan nega-testiä en siis ole vielä tehnyt....

T. Jaffa

Vierailija
52/53 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä vaiheesta, kun lapset ovat olleet ihan pieniä 0-3kk. Pelottaa taas se yövalvominen jne. Nykyään myös elämä on huomattavasti helpompaa lasten kanssa ( 4 ja 6-V.) Omaakin aikaa saa ihan eri tavalla. Välillä taas olen aivan satavarma, että kyllä haluan vielä kolmannen. Taidan olla siis aika ailahtelevainen. Kiinnostaa vaan tietää onko muilla näin? Vai oletteko aivan varmoja kolmannesta hela tiden ja mulla vaan nää ajatukset vaihtelee.

Vierailija
53/53 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin mulla ihan samanlaiset fiilikset!!!Mulla lapset 5v.ja 8v. Monesti tulee ajatelleeks ihan tavallisissa arkiasioissa sitä kuinka helpolla nyt jo pääsee ja yövalvomiset todellakin välillä kauhistuttaa ku 8v. ikää itellekkin on luonnollisesti kertyny lisää esikoisen vauva-ajoista...;) ja se tuntuu tosi paljolta vaikka en nyt niin kamalan vanha viel olekaan.

Mut sitten se toinen puoli joka ei jätä rauhaan, eli haave siitä kolmannesta lapsesta ja ajatus että nyt ehkä osais jo monia asioita toisella tapaa, osais varmaan (?) ottaa hiukka rennommin.. n.4v. oon vauvaa kuumeillu välillä enempi ja välillä vähempi mut kyl mä oon siihen tulokseen tullu ettei tästä vauvakuumeesta selviä ilman sitä kolmatta...;) Ajatus siitä että lapsiluku on tässä ja kaikki vauvahässäkkä mennyttä elämää ni ei sekään hyvältä tunnu, ristiriitaista todellakin. Ajattelen kuitenkin että hyvä miettiä asia joka kantilta ettei tule niin isoja ylläreitä ja tässähän sitä on aikaa funtsailla kun ei tärppi ole vielä käyny.

Kyl mä luulen että tätä samaa aika monet pohtii mut taitaa olla asia mistä ei niinkään helposti puhuta, kiva ku otit asian puheeksi!!!;)

Onkos meitä muita " sekavia" ?????:)