/*/*/ 3- kuumeilijat viikko 8 \*\*\
Kommentit (53)
karkasi käsistä :D
Pikaisesti raapustan jotain, kun töissä olen. Oma kone rikki ja huollossa, ihan outoa olla ilman konetta. Taidan olla varsinainen addikti :D
Antibiootit syöty ja toivottavasti alkaa tämä väsymys helpottaa.
Nyt on kiertopäivä 12 tai jotain menossa. Ei merkkejäkään ovulaatiosta.
Mulla oli viikonloppuna ihan ihmeellinen olo.. itketti vaan kokoajan, ihan ilman mitään syytä. Ajattelin että johtusko hormoneista, kierukka kun poistettiin tammikuussa. En tiedä, mutta tosi outoa. Ihan samanlainen olo kuin välillä ennen menkkoja, mutta eihän nyt pitäs mitään menkkoja edes tulla. Ihmeellistä. Onko kellään muulla ollut vastaavaa kierukan poiston jälkeen???
Mutta nyt takas töihin...
Mukavaa viikonalkua kaikille :)
Lokakuisiin jo kirjottelin; tein testin tyhmyyksissäni torstaina (kp22) ja se oli puhdas nega.
Tein sen koska oli selviä oireita (yökötystä illalla ja yöllä). Viikonloppuna täälläkin itkettiin ja huudettiin, pyydeltiin anteeksi, itkettiin, huudettiin jne :(
Heitin siitä negasta hanskat tiskiin, mut sain lokakuisista lisätoivoa (ovisplussa kp 13).
Tän päivän olen ravannut vessassa, että joko ne alko, mutta ei.
Viime kiertoina kierto vain lyhentynyt ja menkat alkanut aina ihan aamusta. Nyt on siis kp 26/25-28, yk4
Lämpöjä mittailen säännöllisen sekavasti. Säännöllisintä siinä varmaan se, että samasta kainalosta:P
Oon kuitenkin huomannu että oviksen jälkeen nousee n. 37.2 ja ennen menkkoja romahtaa n. 36.5.
Iltapäivästä oli sitten 36.7, mutta äsken mitatessa 37.3. Se nipukka (en ikinä muista oliko se nipukka, napukka vai mikälie nypykkä, mutta kuitenki) tuntu kuitenki ihan tossa alhaalla, joten jalat ristissä mennään edelleen..
*huoh*
Pitääkö mun sinne keskiviikkoon oottaa..
Hurjasti onnea plussanneille!!!! Ihanaa kuulla pitkästä aikaa plussa-uutisia! =) Tarrasukkia ja enkeleitä matkaan.
Mä täällä piinailen... Olo on ollu ihmeellinen ja tuntuu että oireita on ollu liikaakin.. En kyllä testaa ennen perjantaita, jos vaan maltan olla ostamatta testiä ennen sitä. Viime kierto oli 26 ja sitä edellinen 28. Vähän jänskättää...
mp73, yk 17, kp 27/n.30
... sit täti tekee tuloaan. Kun olo oli myös viime kierrossa tällanen, tai ehkä enemmän on nyt outo olo ja rinnat kipeet ja alavatsaa kummasti vihloilee vähän väliä... en tiiä, ei auta muu ku odotella että mitä tapahtuu.
samoissa mennään siis! mulla kp 27/mitäsattuu.
Ihmettelen tässä kun menkat ei ole alkanyut vaikka kp 24 otin vikan terolutin. Järkeilin, että se johtuu siitä että olen ovuloinut jotain kp 16-17, joten keltarauhanen ylläpitää progesteronia sen pari viikkoa -> menkat alkaisivat kp 30-31 tms. Koska jos en olisi ovuloinut -> ei keltarauhasta -> ei omaa progesteronituotantoa -> terot olisivat jo aiheuttaneet menkat. Eli positiivista on se että vaikuttaa siltä että ovis olisi tapahtunut! Vielä kun tapahtuisi se raskautuminen...
Eli piinailua täällä vielä pari päivää kunnes täti tulee ja alkaa, huoh, miljoonas yk.
Tsemppiä! Ja kerro Yrttis niitä sun oireita!
mp73:lle kovasti tsemppiä, toivotaan että on tärpännyt!!!
Saako uusi kuumeilija tulla mukaan?
Oon tämmönen kahen pojan äiti, vintiöt on 2- ja 3- vuotiaita ja oon ollu vajaa pari vuotta töissä.
No NYT saa luvan jäädä kotio haikailu ja päätettiin että kierukka lähtee!! Oon ihan tohkeissani ja NIIIIIIN jännittää etten uskalla soittaa lääkärille joka ottais kierukan pois. Nyt alkais kuukautisetkin niin olis hyvä aikakin siihen.. :/
Minkälainen sakki kuumeilee kolmatta?
Täällä myös piinaillaan... On kyllä niin hermot kireällä että! :/ Tiedä sitten msitä johtuu. En yleensä ole näin pinnana ennen menkkoja. Kyllä mä vaan luulen ettei tässä mitään rasakautumista ole tapahtunut. Eilen jomotti siihen malliin kohdun puolelle, että siihen meni viimeisetkin toivon rippeet... Vaikka kp onkin nyt vasta 22/28. En ota näistä hormooneista enää selvää. Muita " oireita" ei ole kun että rinnat on välillä arat ja turvoksissa, ja alavatsa on turvoksissa ja tämä älytön v.tutus... :/ Sunnuntaina voisi testata aikaisintaan. Aagh, ei meinaa jaksaa odottaa sinne asti.
Nyt imuroimaan... Blaah.
Hyvää viikon alkua ja tsemppiä! =)
Meillä myös 2- ja 3-vuotiaat lapset (06/04 ja 01/06) ja kolmosesta ollaan nyt haaveiltu. Elokuulle olikin jo yksi tapaus tulossa, mutta ekassa ultrassa todettiin sitten keskeytynyt keskenmeno. Mutta eiköhän tästä kohta päästä taas tositoimiin, huhtikuusta jos aloittaisi uuden yrityksen. Tai no, pitää myös ehkä miehen kanssa asiasta sopia :) Mutta siis teretulemast tänne! Itsekin olen ollut reilu 1,5 vuotta töissä putkeen ja koti jo kutsuisi.
... siis oireet :-( vime viikolla kirjoittelin ensimmäistä kertaa...Nyt menossa kp 35/29 ja kaikki oireet on kadonneet. Ei raskausoireita, ei tätioireita. Tosin tilalla on järkyttävä räkätauti ja kuume. Testin tein maanantaina ja selvenpää negaa ei voi enää olla. Jostain syystä hormoonit nyt vaan heittää häränpyllyä... Turha varmaan sanoa että tämä on niin turhauttavaa....
Tsemppiä ja onnea kaikille tähän viikkoon!
Heissan kaikille,
siitä onkin jo monta vuotta kun viimeksi olen täällä esikoista kuumeillut. Vauvakuume on ollut siitä asti kun lopetin kuopuksen imettämisen, mutta on mennyt monta vuotta miehen mielen taivuttamiseen kolmannen lapsen puolesta. Ei se vieläkään ole kovin innostunut, mutta ehkäsyä ei ole käytetty 2007 heinäkuun jälkeen, joten kolmas saa tulla jos on tullakseen. Minä en osaa muuta aatellakkaan kuin vauvaa, ja kun ikääkin on jo 35 ja miehellä 40, en jaksaisi enää odotella.
Onneksi täällä saa höyryillä ihan rauhassa....
Harakkahuttu lapset ennestään -02 ja -04
tärppäis. Kai se sitten joskus tärppää. ;) Itsellä tällä hetkellä kp 12 ja mitään ovulaatio oireita ei ole. Saa nyt nähdä millainen kierto tästä tulee. Jotenkin mulla on vaan sellainen fiilis, että en vielä edes ovuloi, koska ennen kierukkaa tunsin sen aina tosi selvästi.
Täällä ollaan kuitenkin hengessä mukana ja pidetään peukkuja kaikille! Paljon plussia helmikuuhun toivoen. Vii2.
Mulla kans eka tero-kuuri menossa. Mä syön myös niitä kp.15-24 ja mulle lääkäri sanoi, että sillä yleensä kierron pituudeksi tulee noin 28 päivää. Ja mä olen ymmärtäny, että terojen aikana ei voi ovuloida, siis ellei ole ovuloinu ennen kuurin alkua, niin siihen kiertoon ei vois raskautuakaan.
Mä kävin 14.kp gynellä ultrassa, missä ei näkyny yhtään kypsymässä olevaa munasolua eli ilmeisesti ovuloin huonosti (harvoin) ja siksi kierrot venyy. (Kai nuo kaks muksua on jotain onnekkaita sattumia!) Nyt syön terot tähän kiertoon ja ens kierron alusta clomit, että tulis oviskin...
Olen -01 ja -02, syntyneiden pojan ja tytön äiti, jonka mies on potenut kroonista vauvakuumetta jo muutaman vuoden, ja nyt tuntuu siltä että olisi aika antaa periksi omallekin oireilulle :D Hormonikierukka poistetaan ylihuomenna ja sitten aletaan pitämään peukkuja :) Vähän jo jännittää itseäkin, mies on aivan innoissaan :) Kaikille kovasti onnea yritykseen ja toivotaan kovasti että lykästää :)
Mä taas olen ymmärtänyt että terot ei estä ovista. Varmistelin tätä gyneltäkin... LH nousee vaikka olisi syönyt teroja, ja oviksen jälkeen progesteronia tulee joka tapauksessa keltarauhasesta. Jos on raskaana menkat jää pois koska keltarauhanen ei surkastukaan, vaikka olis mikä terokuuri takana.
Niin että toivotaan että kummatkin raskaudutaan terojen kanssa :)
piinailijoille tsemppiä!
Epätoivo iskee. Oon koko ajan ajatellut että jos menkkoja ei näy terojen jälkeen johtuu se siitä että olen raskaana. Mutta voihan se olla että terot ei vain tepsi, että kierto on teroista huolimatta sikapitkä? Onko kellään tällaisesta kokemusta?
Blaah, mä jo elättelin toiveita ja nyt tuli epätoivo: turha kuvitella, pettymyksiä vain on tarjolla...
Piipahdan vaan nopeasti...
On: Oireita ei ole muuta kun se, että rinnat on arat. Mutta eihän se kerro vielä mitään. Ja todella kärttyinen olen ollut. :/ Sitä vaan ihmettelen, että tekee mieli kaikkea " terveellistä" : salaattia ja kasviskeittoa olen syönyt, punaista lihaa ei tee ollenkaan mieli. Mutta kana menee alas. Mitähän tämäkin taas... ?? Raskautumisen suhteen on kyllä niin pessimistinen olo. Ei ole alavatsan jomotuksia tms.
Meininhän minä sitten tilaamaan kotitesti.fi:stä alennus raskautestejä. 5 kpl maksoi 8.20e. Kun taas jossain muualla (mammaksi:ssa?) sai samalla hinnalla vain 3 testiä. Ne on niitä 10ml/iu herkkiä liuskatestejä. Niinkun vannoin etten enää niitä tilaa. Mutta näin nyt kuitenkin... Jos jaksaisi edes perjantaihin asti odottaa. Kp 23/28, yk 6.
Tsemppiä!! =)
ja iski pupu pöksyyn. pelkäsin niin negaa, että siirsin testausta huomiseen. Kuhan ennen lauantaita tietää vastausta..
negaoloinen
huitshapeli yk4 kp28/25-27
Minä kun olin jotenki niin asennoitunu, ettei tähän kiertoon ainakaan voi tärpätä... Voi ei, nyt sitte taas alkaa piinaaminen! :) Toivotaan, että sulla tuo tädin viipyminen oliskin plussaa.
Alkuperäisen suunnitelman mukaan mun piti nyt syödä 3kk teroja, jotta saataisiin kierto lyheneen. Nyt kuitenkin huomattiin, että en joka kiertoon ovuloi, niin sain clomi-reseptin mukaan. Nyt syön tähän kiertoon terot, että saadaan kierto lyhennettyä ja sitte ens kierron alusta pitäis niitä clomeja syödä, mutta tällä hetkellä niitä ei saa koko Suomesta! Pitänee soittaa lääkärille, että mitä tehdään.
Mä olen nyt vähän myöhässä kun päivä meni koulunpenkillä, anteeksi vaan =))
Täällä eletään itseasiassa piinaviikkoa, mutta olo ei ole yhtään piinaileva. Ja taitaa viikko huitasta perjantaihin asti niin, ettei ehdi juurikaan edes haikailla.
Katsellaan ja odotellaan, kyllä se täti tänne varmasti löytää vaikken hötkyiliskään.
Meillekin siis tuli pinoon pitkästä aikaa plussa, todella ihanaa ja onnea kovasti.
Mutta oli rankka päivä koulussa kun piti niin paljon jännittämään esitystä, että nyt ei pysy ajatus lainkaan kasassa, täytynee luovuttaa ja huilia.
Rilla-ma-rilla