Työpaikkaruokalassa huomattua: hoikat syövät kunnon lounaan, lihavat eivät...
Kommentit (24)
Itse olen sellainen ja samoin on koko perhe. Olen hoikka (170/57) vaikka syön mitä vaan. Toisaalta " mitä vaan" syöminen ei tarkoita sipsipussia illan aikana, vaan sitä että syön kaikkea mitä mieleni tekee. Usein mieleni tekee vaan terveellistä ruokaa, mutta joskus saatan syödä vaikka 5 munkkia kerralla.
Ei kaikki liho niin helposti kuin toiset!
Minä rakastan hyvää ruokaa, erityisesti jälkiruokia mutta sillä ei ole mitään tekemistä painon kanssa. Ihan kuin ruokaa rakastavat olisivat aina lihavia ja hoikat ei ymmärtäisi hyvän päälle?? Olen hoikka/normaalipainoinen (Bmi 23,5) mutta syön viikonloppuisin aina pitkän kaavan mukaan; 3 ruokalajia, viinit, kakkua kahvin kanssa. Joissain ruuissa käytetään enemmän voita ja kermaa, toisissa vähemmin mutta ei ne ole yhtään huonompia maultaan. Lapsenikin ovat hoikkia mutta arvostavat hyvin ja hyvistä raaka-aineista tehtyjä ruokia.
Viikolla syömme normaalia kotiruokaa (2 lämmintä päivässä), jälkiruokaa syön 1-2 kertaa viikolla. Pulla ja munkit ei ihan maistu mutta en niitä ns " laadukkaana" ruokana pidäkään.
Vierailija:
Itse olen sellainen ja samoin on koko perhe. Olen hoikka (170/57) vaikka syön mitä vaan. Toisaalta " mitä vaan" syöminen ei tarkoita sipsipussia illan aikana, vaan sitä että syön kaikkea mitä mieleni tekee. Usein mieleni tekee vaan terveellistä ruokaa, mutta joskus saatan syödä vaikka 5 munkkia kerralla.Ei kaikki liho niin helposti kuin toiset!
En ole koskaan käsittänyt sitä ivaa ja pilkkaa, koska sille ei vaan mitään voi että toinen lihoo ja toinen ei. Jos mielummin nautin elämästä kun kituutan, niin antakaa mun tehdä niin!
Miksi aina oletetaan, että kaikki haluaisivat olla laihoja! Eri asia on jos ylipainoinen kokoajan valittaa kiloistaan ja sitten syö miten sattuu. Mutta, jos tykkää munkeista, eikä välitä kiloistaan, niin mikäs siinä.
T:normaalipainoinen