~*~*~ Tonskat viikoilla 8-9 ~*~*~
Kommentit (51)
Me oltiin pitkässä reissussa viime viikolla ja eilinen meni pyykkivuorta pienenellessä ja muissa kotihommissa. Tällä viikolla aletaankin sitten valmistautua uuteen matkaan, ollaan lähdössä nimittäin maanantaina Saksaan lomamatkalle. Kivaa kun tyttelikin pääsee ihan ensimmäiselle lentomatkalle. Äippää kyllä taitaa jännittää tyttöä enemmän :)
Paljon on täälläkin ehtinyt tapahtua! Suuret onnittelut Viiperolle plussasta! Se sitten loppujen lopuksi kääntykin hyvinpäin eli kunnon plusmerkkiseksi! Hienoa, peukkuja kovasti sinnepäin että kaikki sujuu hyvin! Joko uskallat reissussa paljastaa uutisia?
Täällä on niin paljon tekstiä etten millään ehdi nyt kommentoimaan kaikille kun ruoka porisee hellalla samaan aikaan, mutta tasapuolisesti tsemppiä kaikille kuluvaan kiertoon ja uskoa siihen että se onni vielä suodaan!
Omasta naperoisesta sen verran, että viime viikon matkalla tuli kyllä tilaisuudet käytettyä hyödyksi ja saas nähdä miltä ensi viikolla näyttää. Viime kierto kyllä oli mitä oli, joten toiveet eivät ole kovin korkealla. Mutta katsellaan mitä ensi viikolla tuleman pitää.
Aurinkoista päivää kaikille
toivottaa D.O. yk 1 kp20/28-29
Saat testit kun ekana ehdit niitä kysymään :) Mä laitan sulle vaikka meiliä, ihan hyvä näin niin munkaan ei tarvi nyt osoitettani tähän laittaa.
DreamOne, juu ajattelin huomenna jo kertoa kotiväelle uutiset :)
Äiti tietääkin jo, mutta sisarukset ja isäpuoli eivät vielä.
Viipero
Testasin tänään ja negaa näytti..mies oli ihan hämmästynyt ja kysyi " oikeesti? ei ollu positiivinen??" =)
Ehkä olin liian varhainen kun ei oikein tiedä tosta kierrosta tai sit ei vaan onnannu kun oli miehellä se kipsi ikävästi kp15 alkaen vai miten se oli.. =(
Noh..jos ei menkat ala niin testailen ehkä ensi viikolla uusiksi..
t. poppis kp28/28-36 tai jotain muuta ihmeellistä. pläh. piuh.
Mites piinailijat???
Pikkuemilia onko tulosta suuntaan tai toiseen??
Poppikselle toivotaan, et testailit vaan liian aikasin.
Hermione onko jo täti kurvannut kylään vai vieläkö tuskailet pitkää kiertoa?
Itellä ei kummosta. Tuntuu et on tästä kierrosta jotenki puhti pois. Ehkä se taas tästä kun alkaa ovista metsästää tikuilla. Olo on vaan niin turhautunut. Onhan tää jo kerran koettu, mmut eikö se ees kerran vois raskaus alkaa helpomman kautta.
Sonteri yk5 kp13/30-33
pissailin tikkuun eilen aamulla ja minusta näytti kyllä haamulta mutta saattoi olla viivan paikkakin.
Piinailen vielä perjantaihin tai lauantaihin ennen kuin testaan uudestaan. kovasti teki jo tänä aamuna mieli mutta vielä sain itseni aisoihin. :)
Tänä aamuna aukes hanat oikein rytinällä :) Enpä muista koska olisin ollut näin onnellinen menkoista, hih.
Pikkuemilialle bd bd! Kuulostaa aika lupaavalta :)
Poppis. Jos kävikin niin että testasit liian aikasin. Älä vielä menetä toivoas.
Sonteri. Älä sinäkään heitä toivoas vielä, koska silloin kun viimeks tulin raskaaks, niin mulla oli ihan samanlaiset fiilikset. Sellanen olo että tästä kierrosta ei ainakaan tärpännännyt. Mutta niin vaan tärppäs. Vaikka se sitten päättykin keskenmenoon :( Mutta musta tuntuu että sillon aina tapahtuu jotakin kun sitä kaikista vähiten odottaa...
AA. Oli muuten kiva kuulla että jatkatte kaikesta huolimatta yritystä :) Tsemppiä!
Kylläpäs tää kuumeilu tuntuukin taas yhtäkkiä mukavalta. Katsotaan kuinka nopesti tällä kertaa tärppää..... Täälä kertaa en usko kovin nopeaan raskautumiseen, kun ei tiedä kuika sekaisin hormonit on siitä km:sta.
Plussapuhureita kaikille oikein roppakaupalla!
Hermione yk1 taas ja kp1/31
kiitos postista, olet ihanainen !
hermionelle onnittelut tädistä....hassua onnitella niistä kun yleensä harmitellaan, pikkuemilialle tsemppiä piinailuun.
aa ja ae
Taas uusi päivä kallistuu kohti loppuaan..Mies kävi jo eilen ostamassa uuden raskaustestin (oikein apteekista tällä kertaa kun ne Prisman testit ei enää hetkauta=)), mutta enpä ole vielä viitsinyt sitä tuhlata..Menkkoja odottelen kauhulla ja vessassakäynti on aina yhtä jännittämistä..=D " Kärsivällisyyttä!" sanoi työnjohtaja orjalle kun pyramideja rakennettiin.
t.poppis kp29/28-36
piinailen täällä. Ei taaskaan näyttänyt testi viivaa...varaudun pettymään kun huomenna täti tulee :(
Nyt siis 39 päivä ja kierto ollut jopa 48pv. Vastahan mulla viime heinäkuussa menkat alkoivat imetyksen jälkeen joten monia ei ole kerinnyt 35-48pv kierrolla tulemaankaan.
Omenainen olo olisi mutta elimistö voi huijatakin.
laskutoimitus eli nyt on 38pv eikä 39pv..
mun meili osoitteen sais tulta facebookista, en viittisi sitä täällä kuuluttaa kun sitte kaikki tuntemattomatkin tunnistaa, sun meili osoitetta ei siellä ollutkaan joten jos laitat mulle vaikka meiliä tai jos sulla on joku hämy osoite niin laita vaikka tänne.
aa