Menkat jo nyt? Muita?
Otin viimeisen pillerin heinäkuun lopussa, jonka jälkeen tuli tietenkin normaali tyhjennysvuoto. Olen nyt siis ollut ilman pillereitä vajaa pari viikkoa, jos sitä taukoviikkoa ei lasketa mukaan.
Nyt minulla kuitenkin jo alkoi menkat uudestaan! Mitäs tämä nyt? Olen käsittänyt, että menkkojen alkaminen saattaa pillereiden jälkeen kestää kauankin, mutta että nyt näin... Onko siis muita, joilla olisi tullut menkat näin pian uudestaan? Ja mitähän tämä voisi tarkoittaa? Jotenkin sitä on vain niin huolissaan vuosien pillereiden syönnin jälkeen, että haluaisi tietää, onko tämäkin aivan tavallista ja normaalia... Minulla on muuten koko sen ajan, kun nyt olen ollut ilman pillereitä, ollut sellaista outoa alaselkäkipua, kuin selkä olisi puutunut tms.
Kokeneemmat kommentoikaa, pliis! :)
Kommentit (2)
Kiitos vastauksesta! Joo, nyt alkais näyttää, että tämä vuoto loppuukin lyhyeen... Tosin eilen tuli vuotoa ihan siteeseenkin. Ovis sopisi ajallisesti aika hyvin tähän tosiaan. Toivotaan siis, että tämä olisi vain merkki siitä, että munasarjat lähtee käyntiin!
Selkäkivutkin näyttäis rauhoittuneen. Kaikki niin jännää, kun ensimmäistä yritellään... :)
onko vuoto runsasta vai vähäistä?
oon ymmärtänyt, että ovis saattaa aiheuttaa tuhruvuotoa, joka loppuu pian - alle päivässä.
mä lopetin ite hormonirenkaan käytön vasta äsken.
2.8 alkoi menkat ja viikko tästä tuli kivut ja tuhruvuoto. pahoinvointia ja alavatsassa painontunnetta ja kipuilua ollut alkuviikosta asti, joten lähden raskaustestiostoksille ensi viikolla :)