Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, uskottava se on, että toi plussaviiva vahvistuu päivä päivältä!

Mulla oli niitä mammaksin erittäin herkkiä 5 kpl, ja tietenkin oli pakko testata eilen ja tänään. Eilinen viiva oli vielä todella haalea, mutta tänään sitten onkin jo ihan kunnon plussa! Käsittämätöntä ja aivan ihanaa!

Tosiaan " tehtiin" esikoista melkein vuoden ajan kaksosten myöhäisen (rv 21) km:n jälkeen, ja silloin alkoi olla jo siipi aika maassa. Nyt siis todella kiitollisena ja erittäin iloisesti yllättyneenä otan tämän plussan vastaan, ja varovaisesti toivon kaiken menevän hyvin.

DreamOne taisikin kysellä, vieläkö keskenmeno kummittelee mielessä. Nyt huomaan, että kyllähän se kummittelee. Poikaa odottaessa uskalsin vähän jo iloita 4D-ultran jälkeen viikolla 23, siihen asti olin koko ajan ihan älyttömän huolissani. Nytkin meen kyllä alkuraskauden ultraan heti rv 8, ja jos kaikki ok, niin np:n ja raknneultran jälkeen vielä 4D:hen. Sinne saakka jos päästään hyvillä uutisilla, niin sitten uskallan toivoa meidän perhekoon oikeasti kasvavan!

Hirmuisesti plussapuhuria kaikille tonskille! Koskaan kun ei todellakaan tiedä, mikä kierto sen odotetun plussan tuo!

Risteilylle lähdetään tänään, taitaa nyt sitten jäädä raaka kala, mädit ja viini meikäläiseltä nauttimatta...

Iloisin terveisin,

Koala, poika kohta 8kk ja kyytiläinen rv 4+6

Vierailija
2/51 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=D87093] Hirmuisesti onnea Koalalle:)!!! Aivan mahtava juttu! Onnellista odotusaikaa!

Mitenkäs muut piinailijat jakselevat? Ainaskin Viiperolla on isot kp:t...aiotkos pian jo testailla:)? Onkos muita piina-Pirkkoja:)?

Omaan napaan ei kummempaa. Piinapäivät lähestyvät ja punaviiniä juon lasillisen päivässä (saattaa auttaa munasolun kiinnittymisessä) :D Yöks, mä en kyllä yhtään ole punaviinin ystävä:/

Mukavaa alkuviikkoa kaikille!

~ ♥ ~ Viipuli kp..öö...pitää ihan laskea...kp23/30 tai enemmän ~ ♥ ~

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koala: hirmuisesti onnea plussasta!! Tosi hyviä uutisia! =)

Piinailijoille vaan täällä lähetän tsemitystä! Täällä on kp19 menossa ja ei mitään tuntemuksia, mutta mitäs niistä. =D Varma mikä varma ;)

Mies saa kipsin huomenna illalla pois ja mä pääsen vähän lepäileen..on ollut aika kiireistä pitää molemmat tyytyväisinä..=)

Ihanaa päivää kaikille!

t. poppis kp19/~34

Vierailija
4/51 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannet onnentoivotukset sulle Koala ja toivotaan et kaikki menee hyvin tällä kertaa!!! Ihanaa kulla et aina joku siirtyy odottajien puolelle!

Omaan napaan ei kuulu hyvää. Tein tänään testin ja oli ihan tyylipuhdas nega :( Mitä kyllä osasinkin vähän jo odottaa. Yskä on ihan megalomaaninen ja pitikin hereillä lähes koko yön, haukotus!

Mulla on tällähetkellä tunnelmat aika matalalla ja teen tavallaan jo surutyötä siitä et ei varmaan koskaan saada enää toista lasta. Tiedän et tää on ihan sairasta niille jotka on yrittäny lasta oikeesti kauan, mut tältä musta kuitenkin tuntuu ja täällä sen kait uskaltaa sanoa. Ollaan joskus puhuttu miehen kanssa adoptiosta yhtenä vaihtoehtona ja täytyy varmaan miettiä sekin asia nyt ihan aikuisten oikeesti. Mulla on nimittäin sellainen ikävä tilanne, et sairastan sellaista perinnöllistä sairautta ja en pysty ihan mielettömän kauaa olla ilman lääkkeitäni vaarantamatta terveyttäni. Jos yritys venyy loputtomaksi tiedän et se ei ole mulle mahdollista :( No huomenna lääkäri soittelee taas arvoja, katsotaan miltä näyttää, saanko viel lisää yritysaikaa vai täytyykö viheltää peli poikki. Elämä ei aina ole sitä mitä me toivotaan, mut silti olen kiitollinen siitä et meillä on yks ihana ja terve lapsi, koska sitäkään lahjaa ei suoda kaikille. olemme siis etuoikeutettuja :)

No aika synkeitä mietteitä näin viikon alkajaisiksi, mutta siitäkin huolimatta mukavaa viikkoa teille kaikille ja plussa tuulia niille jotka aikoo testailla!

Adelein yk4 kp27/28-30

Vierailija
5/51 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän oli iloisia uutisia, oikein paljon onnea Koala!!

Onnellista odotusta ja tarrasukkia pikkuiselle!

Adelein, pahoittelut negasta :( Sun mietteet on ihan ymmärrettäviä, kyllä mullakin on välillä käynyt mielessä, että noinkohan me enää saadaan lisää lapsia. Ennen piti niin itsestään selvänä sitä, että kun eka raskaus tärppäsi niin helposti, ei toisessakaan pitäisi olla ongelmia. Mutta eihän se aina niin ole. Sulla on kyllä kurja tuo tilanne jos lääkitysen takia joudutte keskeyttämään yrityksen. Toivon kovasti, että nega vielä muuttuisi plussaksi, jos ei tässä kierrossa niin ensi kierrossa sitten! Tsemppiä :)

Han oli käynyt moikkaamassa, kiitos tsempityksestä, se tulee kyllä tarpeeseen. Voi kun tekin pian pääsisitte kuumeilemaan oikeesti! Muista nyt aina välillä vähän hiillostaa sitä miehusta, josko hän vähän suostuisi aikaistamaan suunnitelmiaan.. ;)

Täällä alkaa toiveet taas pikku hiljaa laskea.. Kun oireita ei ole, niin ei ole! Masentaa..

Viipuli kysyi, koska aion testailla. Ajattelin, että joko keskiviikkona tai torstaina ellei tätsä riennä paikalle ennemmin.

Plussatuulia piinailijoille! Nyt kaikki Koalan perässä o-puolelle!

Viipero kp 26/28-30, yk5

Vierailija
6/51 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=D87093] Minäpä täällä taas.

Piti vain Adeleinille tulla sanomaan, että tosi ikävä juttu, kun nega testiin paukahti:( Voi että:( *halaus* Ja surullista, että lääkityksen vuoksi yritysaikaa ei välttämättä kovin kauaa ole:( Mutta kuten itsekin sanoit, on kyllä ihana asia, että teille on kuitenkin ainakin yksi pikkuinen rakas annettu<3 Toivottavasti myös se toinen (ja mahdollisesti enemmänkin) vielä teidän perheeseen tuleepi:)!!!

Itse olen myös miettinyt sitä, että saa kyllä olla tositosi kiitollinen ja onnellinen siitä, että on saanut lapsen<3 Kaikki eivät tosiaan välttämättä saa sitä ensimmäistäkään, ja se on kyllä mielestäni niiiiiiin väärin ja epäreilua:(

Hih, Poppiksella edelleen asenne kohdallaan:D Varma, mikä varma! En mä nyt tiedä, että tarviisko mun sulle edes plussaonnea toivottaa, kun asia on niin varma...mutta lähettelen nyt kuitenkin paaaaaljon plussapöllähdyksiä, ihan vain varmuuden vuoksi:D

Älä Viipero vielä luovuta! Ei ne oireet vielä tuossa vaiheessa välttämättä näy:)!!! Niin kauan on toivoa, kun tätsy-ilkimys pysyy poissa!!! Paljon plussaonnea!!! Peukut pystyyn!

Nyt myö lähdetään poitsun kanssa vähän pulkkailemaan:) Julius on ihana, kun istuu pulkassa...naama on koko ajan kuin Naantalin aurinko<3 Taitaa " hieman" tykätä pulkkailusta...voisin näin ainakin kuvitella:D

~ ♥ ~ Viipuli, edelleen kp23 ~ ♥ ~

Vierailija
7/51 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viipuli: Punaviiniäkin voi oppia juomaan :) Kannattaa harjoitella jonkun sellaisen ruoan kanssa johon se oikeasti sopii, esim. häränlihan. Nam! Mullakin kyllä kaksi lasia on maksimi, ei se nyt NIIN hyvää ole :D Mutta mitäpä sitä ei tekisi hyvän asian puolesta ;)

Kiva että olette päässeet pulkkailemaan. Sen verran juuri ja juuri täälläkin on lunta että vauvapulkka on pariin otteeseen testattu.

Adelein: Voi voi, pahoittelut negasta :( Älä vielä luovuta, vaikka toki teillä tuo lääkitys rajoittaa raskautumisyrityksiä. Kyllä teillä varmasti on vielä mahdollisuudet saada pikkuinen vauveli. Toivotaan että lääkäri antaa luvan vielä yrittää. Pidetään kovasti peukkuja sen puolesta. Tämä raskautumisen odotus on niin aaltoilevaa, välillä ollaan pohjalla ja välillä taas uskoa riittää vaikka muille jakaa. Tsemppiä kovasti sinne!

Viipero: Teillä oli kyllä ihanan kuuloinen reissu! Tsemppiä kovasti myös sinne ja täällä eletään hengessä mukana! Toivotaan että plussa pärähtää loppuviikosta!

Han: Ihan varmasti imetys saattaa vaikuttaa kierron pituuteen ja myöskin sitä kautta raskautumiseen. Itse ajattelen että hieno tsägä kävisi jos imettämisen aikana raskaaksi tulisi. Monethan ovat raskautuneet heti ekasta kierrosta kun ovat lopettaneet imetyksen. Täällä on ainakin toiveet siinä korkealla jos ei nyt lähikuukausina onnista. Meillä tyttö täyttää heinäkuussa vuoden ja siihen asti aion nimittäin imettää.

Sonteri: Minullakin on ollut aika ikävät menkkakivut synnytyksen jälkeen. Aiemmin ei ollut oikeastaan mitään. Musta tuntuu että kroppa reagoi ja tuntee kaiken paljon herkemmin kuin ennen synnytystä. Seksikin tuntuu erilaiselta, on jotenkin herkempi tunne vaikka paikat kyllä varmasti ovat saaneet väljyyttä, heh :)

Koalaa onnittelinkin jo tuolla toisessa pinossa :)

Omaa napaa: Meillä tyttö tuli flunssaiseksi viime yönä ja aamulla oli surkuhupaisa näky kun reppana oli hieronut yöllä räät pitkin kasvoja kulmakarvoihin asti ja hiuksiin. Mutta kertaakaan ei siitä huolimatta herännyt. Täytyy ensi yöksi ottaa viereen nukkumaan niin saa tyhjenneltyä nenää yöllä ja samalla kuunneltua että reppana saa happea. Me ollaan keskiviikkona lähdössä reissuun ja toivon ettei kukaan meistä sairastu pahemmin ennen sitä. Sattuu vielä niin hassuun aikaan tuo reissuunlähtö, sillä minulla on ovis (toivon mukaan) torstaina. Täytyy sitten hiljaa kyläpaikassa puuhastella, sillä eihän nyt hyvää tilaisuutta voi jättää käyttämättä! :)

D.O.

Vierailija
8/51 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan TAAS kipeänä. Pojalla on oksennnustauti ja itse sain vihdoin haettua antibiootit tuohon poskiontelon tulehdukseen. Onneksi mulla on saikkua pari päivää, en varmasti kehtaisi mennä töihin. Mulle on ilmestynyt elämää suurempi finni/paise keskelle nenää. Mun nenä on paisunut kaksin kertaiseksi ja on ihan hemmetin kipeä :D Näytän ohan tosi hassulta.

Vielä olis tämä kierto odotettava ja sitten sain alkaa uuteen yrityksenn. En tosin tiedä uskaaltaakohan sitä enään edes yrittää kun ku on ollut myös tuossa jäljellä olevassa johtimessa, no jospa se luonto tekis tehtävänsä ja yllättäisi iloisesti :)

Mukavaa viikkoa kaikille tonskille!

T: Ull-Maij kp7/28

Vierailija
9/51 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan kierto taas lähestyy loppuaan, vaikka alkukierrosta aika tuntuukin aina matelevan. Muhun iski flunssa eilen, ja olo on aika voipunut. Nyt en ainakaan osaa sanoa oireista tai oireettomuudesta mitään, kun palelu, väsymys ym. johtunee yhtälailla flunssasta kuin mahdollisesta raskaudestakin. Huomenna ajattelin testata, ja negahan sieltä varmaan tulee, mutta en malta siltikään pitempään odotella.

+++ onnea kaikille!!! Onkos Viipuli jo suunnitellut testipäivää?

Viipero kp 27/28-30, yk5

Vierailija
10/51 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koalalle onnittelut plussasta, tosi kiva että tärppäsi.

Adeleinelle isot halit negasta, elämä on joskus niiiiin epistä !

täällä on nyt SE viikko meneillään kun pitäs olla kun kanit, toivottavasti tärppää ainakin tota opmenaviinietikkaa oon sitkeesti särpiny vaikka se on ihan sika PAHAA !!!!

tsemiä ja plussa tuulia kaikille !!!

aa ja ae

Vierailija
11/51 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=D87093] Mustahan on tullut aktiivinen palstailija taas, melkein joka päivä olen häiriköinyt palstaa... Hurraa:D!

Pari kommenttia...

D.O: Joo, uskon kyllä, että punaviiniäkin voi oppia juomaan! Olen jo päättänytkin, että sitten kun musta tulee aikuinen ja oikein sivistynyt, aion nauttia aina silloin tälloin lasillisen punkkua ruuan kanssa...hienostuneesti nauttien, punaviintä tuoksutellen, pyöritellen ja purskutellen suussani:D Mulla on onneksi vielä aikaa opetella tulemaan viinin kamuksi:D Ollaankos teillä vielä kipeinä? Toivottavasti flussa äkkiä häipyisi kauan pois:)! Tsemppiä kyläpaikkapuuhasteluun;)!

Ull-maij: Tyhmää, kun siellä teilläkin ollaan pipeinä:( Pikaista paranemista!

Viipero: Onnea testailuun! Voi että, mää toivon, että plussa teille ruutuun pompsahtaisi!!! Tuuthan heti sitten kertomaan uutiset:) Mä aion varmaan testailla vasta viikonloppuna...pakko malttaa pitää näpit erossa testeistä ainakin siihen saakka.

Oma napa: Samaa vanhaa kuuluu omaan napaan. Enpä osaa vielä yhtään sanoa, että onko tärpännyt. Toivon kyllä niin maan perkuleesti, että pikkuinen masussa jo olisi!!! Tää kierto on kyllä mennyt jotenkin vähän kuin siivillä...tai siis ei oo tullut niiiiin paljoa mietittyä mahdollista raskautumista, nopeesti on aika kulunut. Jotenkin on sellainen rento fiilis:)

Myö mennään tänään mun isukin synttäreille:) Ulkonakin käytiin äsken ja nyt poitsu tuolla kiltisti nukkuu päikkäreitä.

Aurinkoista tiistaipäivää kaikille!

~ ♥ ~ Viipuli kp24?/30?, yk3 ~ ♥ ~

Vierailija
12/51 |
19.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=D87093] AA kerkisi tuossa välissä vielä kirjoittelemaan:) Paljonpaljon tärppionnea teille ja tsemppiä omenaviinietikan hörppimiseen! Kuulostaa kyllä aikas yököltä toi etikka:/

Vierailija
13/51 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negaahan se näytti, tosin ei ihan tyylipuhdasta, testiajan sisällä testissä näkyi hyvin hyvin hailakka harmaa viivanpaikka, edes mies ei meinannut sitä nähdä. Aconilla olen aina saanut ihan puhtaita negoja, en koskaan mitään roskishaamuja tms. Mutta nyt testi oli eri. Onko kellään kokemusta Advancen liuskatestistä? Oon aina tilannut Aconin liuskatestejä netistä, mutta tällä kertaa lähettivät jostain syystä Acvanceja. Samanlainen liuska tuossakin oli, ja samaan tapaan käytettiin. Mutta varmaan siinä kuuluu olla tuollainen viivanpaikka.

Huoh, ei kai meille tule taaskaan vauvaa :´(

Vierailija
14/51 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille! Täällä ollaan edelleen sairaslomalla ääni kateissa ja tänään aloivat menkat. Lämmöt laski eilen ja illalla olin jo varma et aamulla alkaa, vaikka tiesinhän jo sen muutenkin, että on vaan ajan kysymys. Tässä kierrossa aion ottaa niitä omenaviinietikka kapseleita vaikka en kyllä oikein jaksa uskoa enää mihinkään vippas konsteihin, mutta katsotaan. Onkohan ihmiset syöneet niitä ovikseen asti vai koko kierron??

Mulla on kokemusta vaan apteekin omasta, early prediktorista, rfsu ja baby+ testeisteistä, joten en osaa sanoa tuohon viivan paikkaan mitään. Mitäs jos teet parin päivän päästä jollain muulla testillä jos tätiä ei näy.

Tänäänhän taisi olla ainakin joku testaamassa... tule kertomaan kuinka kävi.

Ai niin vielä omaa napaa. Sain eilen labra tulokseni ja todella huonolta näyttää :( Oma lääkäri oli lomalla joten tapaan hänet vasta kahden viikon päästä. Tämä kierto siis ainakin ollaan mukana vielä, katsotaan sitten miten käy.

Voikaa hyvin!

Adelein yk5 kp1/28-30

Vierailija
15/51 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=D87093] Eipä mulla taaskaan mitään sen ihmeempää asiaa ole...kunhan vain kirjoittelen aikanikuluksi:)

Viipero: Voi että, harmi jos testi näytti negaa:/ Olen kuullut, että tuossa kyseisessä testissä saattaisi olla viivanpaikka... Mutta älä silti vielä todellakaan luovuta! Ihan hyvin tuo " viivanpaikka" voi tarkoittaa myös haamua:)!!! Peukut pystyssä! Aiotko testailla huomenna/ylihuomenna uudemman kerran? Mä muuten kanssa tilasin niitä Aconin testejä, mutta sain noita Advanceja. Pöh.

Oma napa ennallaan.

Mää meen nyt syömään! Se on moro!

~ ♥ ~ Viipuli, joka ei muista kp:tä...oliskohan 24/30?!...laiskana en nyt jaksa laskea ~ ♥ ~

Vierailija
16/51 |
20.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haulla löysin kokemuksia tuosta Advancesta, ja aikas moni oli sillä turhia viivanpaikkoja saanut. Eli saattoipa se olla sellainen, kun kerran minkään sortin raskausoireitakaan ei ole, ja pms-oireitakin on ollut ihan selkeästi.

Mutta toki testailen uusiksi ellei menkat ala, en vielä varmaan huomenna, mutta ylihuomenna tai lauantaina viimeistään.

Kiitos kuitenkin Viipuli tsemppaamisesta! :) Ja eihän peli tosiaan ihan kokonaan ole vielä menetetty, jos vaikka ovis oli myöhemmin tässä kierrossa. Ei auta kuin odotella ja katsoa kuinka käy.

Mäkin tilasin 4kpl Aconeja ja sain 7kpl Advanceja :O Olivat varmaan Aconit loppu tai jotain..

Adeleinille pahoittelut menkoista :/ Kurja juttu. Mäkin ajattelin nyt noita omppuviinietikkakapseleita ostaa, tiedä sitten auttavatko, mutta kokeillaan. Kaverilta sain myös 10 kpl ovistestejä, joissa parasta ennen päiväys maaliskuussa, täytynee nekin tikutella pois. Eipä oo koskaan tullut kokeiltua, jännä nähdä löydänkö niillä oviksen kun on ollut vähän hakusessa muuten.

Parempaa testausonnea muille! Onkos Viipuli sitten seuraavana " vuorossa" ? Plussaonnea!!! +++

Viipero kp 28/28-30, yk5 vielä...

Vierailija
17/51 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikille piinailijoille. Kovasti plussapölyä tietenkin ja sellainen info-pläjäys, että aikas hailakka plussaviiva tuli mulla siihen mammaksin erittäin herkkään vielä dpo 14, ja dpo 12 oli lähes haamu. Nyt dpo 17 on ClearBluessa selkeääkin selkeempi plussa ja etova olo on tosissaan alkanut!

Ajattelin vaan kertoa, ettei se plussa välttämäti vielä kovin aikaisilla dpo:illa näy...

Nyt 8kk neuvolaan poitsun kanssa,

terkkuja kaikille!

Koala, poika 8kk ja " kyytiläinen" rv5?

Vierailija
18/51 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin Koalalle paljon onnea plussasta ja supervauvaliima pikkuselle. Teijän esikolla oli 8kk neuvola. On siis kuukauden vanhempi meijjän jätkää. Imetätkö vielä? Jos imetät niin, ihan vaan miule rohkasuks et sillonki voi tärpätä. Mie nimittäin vielä imetän pääsääntösesti.

AA:lle plussatuulen puhallus sinne " touhun" keskelle.

Viipulilla tais olla piinapäivät menossa. Onkos mitään tuntemuksia???

Adelein onnea sullekin tähän kiertoon. Mennään aika samoissa yk5 ja uuden kierron alku molemmilla. Toivotaan et nyt saatas ne plussat tässä kierrossa. Harmi, et tulokset ei näyttänyt hyviltä ja se rajottaa siun yrityskertoja. :o(

D.O. mie aattelin kans sitä punaviinii kokeilla tässä kierrossa ompuviinietikan ja greippimehun lisäks. En ikänä oo tykänny punkusta, mut mitäpä sitä ei tekis et raskaaks taas tulis.

Viiperolle pahoittelut negasta. Vetäähän se mielen matalaks.

ON: On tässä ollu taas aika siipi maassa, vaikka asennoiduinki siihen ettei tärppää. On taas usko poissa siihen, et meille toinen vauva ees jossain vaiheessa tulis. Samalla ku ite hikipäässä yrittää ja toivoo niin ympäriltä vaan kuuluu vauvauutisia. Vaatii vähän tsemppausta, et jaksaa iloita muitten onnesta. Kuukautiset alkaa vihdoin olla takana, mut ristiselkä on vielä kipuilee aikalailla. No onneks huomenna lähetään kattoo sitä meijjän toista projektii, omaa kotia. Ihanaa nähhä se melkis valmiina, saa takuuvarmasti ajatukset pois näistä vauva/kiertoasioista.

Nyt lopetan tän valitusvirren....

Sonteri yk5 kp7/30-33

Vierailija
19/51 |
21.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas!

Täällä ollaan edelleen ääni erittäin käheänä, joten saikkua tuli vielä tämä ja huominen. Poitsu oli myös eilen kuumeessa joten on sekin samoilla saikuilla kotona :) Nyt huutelee tuolla sängyssään, ettei yhtään kuulema nukuta, aargh, saa kyllä luvan nukkua! Mies on illankin pois, joten muuten alkaa äiti väsymään! Nyt onki menossa oikein vuosisadan menkat, kohta saa ruveta miettimään verensiirtoa ku tavaraa työtyy siihen tahtiin ulos :o normaalisti mulla on hyvinkin maltilliset kuukautiset.

Mitä noihin omenaviinietikkakapseleihin tulee, niin kandee ottaa niiden kans paljon vettä, muuten ainaki mulla alko närästää ja sit toinen juttu. Luin jostain et ne saattaa turvottaa rintoja ja viime yönä heräsin siihen ku tissiin pisti ja ku kokeilin niin siihen oli tullu joku semmoinen ihme paukura, vähän ku turvonnu maitorauhanen...? Ja mä olin ottanu vasta 2 tablettia...? Että aikas mielenkiintoista...

sonteri: Samoissa tosiaan mennään, nyt pidetään peukkuja et siirrytään yhdessä tältä kierrolta odottajiin pitämään meidän pinoa pystyssä :)

koala: Ihanaa kun sulla alkaa tulla raskausoireita :) Mulle sanottiin esikoisen odotuksesta neuvolassa kun oksensin solkenaan 4kk, et mitä enemmän oksentaa sitä vähemmän tarvii pelätä keskenmenoa, koska sitä hormonia on silloin enemmän. En tiedä mut sisällähän tuo pysy vaikka yrjö lensi niin et meinas vatsalaukku tulla mukana ja lisäks oli se ihan karmea yskä.

Viipuli: Tule ilmoittamaan heti jos on jotain uutta

Viiperolle pahoittelut negasta :(

Mukavaa loppuviikkoa teille kaikille!

Adelein yk 5 kp2/28-30

Vierailija
20/51 |
22.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään testin, Advancella jälleen kun niitä nyt on kaappi täynnä.

Ajattelin että tehdään nyt pois, tietääpä sitten odotella rauhassa menkkoja. Ekaa kertaa en yhtään ees jännittänyt tikkuun katsomista, niin varma olin negasta. Mutta mutta...ihan selvä plussahan siinä seisoi!!!

Ja nyt mieskin näki sen.

Siis oon niin yllättynyt ja niiiiin onnellinen, voi että kun toivon että kaikki menisi nyt hyvin, eikä tämä olisi mikään kemiallinen tai tuulimuna..

Mutta kai sitä raskaana ollaan, ainakin kunnes toisin todistetaan :)

Kaikille muillekin kovasti plussaonnea!! Erityisesti Viipulille, olit ihana kun tsemppasit ja jaksoit uskoa että tämä voi vielä plussaksi muuttua :)

Ikionnellinen Viipero kp 30/28-30 yk5, TAI rv 4+1 (hui!)