Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¿ ♥ ¿ 2009 vauvatoiveet - viikko 8 ¿ ♥ ¿

18.02.2008 |

[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.

[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08, molemmat n. 25v

[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 04/08, Minä 23v. ♥ Muru 25v.

[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v

[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 04/08. Minä 27 & mies 36

[color=orange]tikru., esikoisen ya 05/08, minä & mies molemmat 21v

[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37

[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33

[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27

[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08, minä & mies 30

[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja

mies 27

[color=DeepPink]Petr@, tyttö 02/02, poika 09/03, poika 04/96 ya?, minä 27 ja mies 31

[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28

[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26

[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya kesän tienoilla, minä 28 & mies 29

[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29

[color=red]2Xäiti78, lapset -05 ja -07, ya 07/08, minä 29 & mies 25

[color=orange]Matol, tyttö 5v, kakkosen ya kesällä -08, minä 26 & mies 32

[color=green]Marrastaika, tyttö -06, ya 04-05/08, minä 26 & mies 27

[color=Turquoise]Walpu, poika -05, ya 04-05/08, minä ja mies n. 30 v

[color=SpringGreen]Siisa75, tytöt -03 ja -04, ya kesällä -08, minä 32 & mies 33

[color=OliveDark]Mottery, kuusi lasta ennestään, ya 06/08, minä 30 & mies vanhempi

[color=IndianRed1]Vaakku82, esikoisen ya 02/08, minä 26 & mies 28

[color=Magenta]hamasatuema, ya 06/08

[color=limegreen]Mirella07, lapset -04 ja -06, ya 04-07/08

[color=orange]Lumetta, esikoisen ya 02/09, minä vm -89 ja mies vm -82

[color=red]Lumikello-75,ya 05-06/08, minä 32v

[color=black]+Plussanneet+

[color=salmon]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, mina 30 ja mies 31 + PLUSSASI 11.2.08 +

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risteilyltä kotiuduttu, ja taas yksi viikko vähemmän kärvistelyä!

Olipahan muuten kova tuuli tuolla Suomenlahdella. Hki-Sto välisenä yönä heräsin siihen, kun välillä jalat oli korkeemmalla kuin pää ja päinvastoin, huh!

Onneksi on nuo pahoinvointilääkkeet keksitty..

Minäkin tunnustaudun Huuto.netissä kävijäksi... Ja yhden hankinnankin sieltä jo tein *nolo*

Vaatteita en kyllä osta, kun pieniä vaatteita on ihan järkyttävät määrät entuudestaan. Ja suurin osa sellaisia unisex -värisiä :) Joku varmaan pitää minua hölmönä, mutta minä en voisi kuvitella pukevani pojalle vaaleanpunaista tai tytölle pelkkää sinistä, en edes ihan vastasyntyneelle. Varmaan joku identiteettikriisi minulla ;)

Laittakaahan listaa teidän ensimmäisestä mahdollisesta plussapäivästä ja sen mukaisesta lasketusta ajasta, jookos! Siis te ketkä olette niitä laskeskelleet... Nähdään sitten kenen plussaa odotellaan seuraavaksi jne.

Minulla ensimmäinen mahdollinen plussauspäivä olisi 6.5.2008, ja ensimmäinen mahdollinen LA olisi 14.1.2009 :)

-PP

Vierailija
42/48 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

cookielle jaksamista ja aurinkoisia päiviä minunkin puolesta!!

-PP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkpinksin galluppiin: Eka mahdollinen plussa olis mulla n. 20.5.08 ja la 30.1.2009:) Ihanaa laskea noita, vaikka eihän sitä voi kun toivoa että tärppäis nopeesti (tai ollenkaan) ja kaikki menis hyvin. Vaikka kuten sanottu, turha murehtia etukäteen:)

Hhansen, kiitos rohkaisusta:) Kaikki koirat ei ole samanlaisia, mutta siltikin kiva kuulla sun hyvistä kokemuksista, ja siitä miten olette koiran uuteen perheenjäseneen totuttaneet. Meillä on myös uroskoira, melko nuori (lue: villi) poika vielä. Pienikokoinen, ja rodulleen tyypillisesti ego on fyysistä olemusta tuhannesti suurempi. Joten vaikeuksiinkin on kai syytä varautua, lieko olisi paikallaan nyt pieni " siedätyshoito" tuttavaperheiden lasten parissa:) Kaveri on tottunut olemaan meillä se vauva, huomion keskipiste, joten kai sitä sitten on tietyllä tavalla samankaltaisia ongelmia kuin lasten kanssa, kun vanhempi lapsi joutuu jakamaan saamansa huomion. Vähän tyhmää verrata lapsia koiriin, mutta ehkäpä ymmärsitte mitä tässä ajoin takaa:)

Lueskelin tänään noita synnytystarinoitakin. Voi, ihan meinas tulla kyyneleet silmiin kun liikuttuu...... :) Tekee tosi hyvää kuumeilulle tämäkin.

J4nni, ymmärrän huolesi ja mietiskelysi. Ihan järkeenkäyviltä ajatuksesi kuulostaa, olisihan tosiaan voinut olla, ettet olisi edes käynyt koko papassa! Joten etköhän vaan syö ne lääkkeet mitkä sait ja lakaise sitten huolesi maton alle luottaen lääkärin sanaan:)

Kiva kun Pinkpinks on taas maisemissa:) Tarviis varmaan itekin tehdä jonkunsortin ajantappo-risteily. Niinku siinä Siljan mainoksessa, millaiselle risteilylle sinä haluaisit? :D

Coocie, noihin kotitöihin ja muuhun on kyllä varmasti helppo purkaa omaa pahaa oloa. Se, että yrität nyt ottaa kaiken irti tästä ajasta, kuulostaa hienolta. Tuntuu tosiaan hullulta, että aina sitä vaan odotetaan jotain, eikä koskaan eletä tässä ja nyt. Ei se minunkaan mies ihan heti vihreää valoa näyttänyt..... Mutta moni juttu mitä luettelit tarviis kyllä itsekin tehdä. Suursiivous tekis terää... kun vaan jaksais. Nyt kun aurinkokin on paistanut enemmän niin kyllä ikkunat näyttää ihan armottoman likaisilta:/ Ja homejuustoja ja viinejä pitäs syödä... Rakastan molempia<3 Mut jotenkin on tosi vaikeaa nauttia tästä hetkestä, kun tuota kevättä odottaa niin kuumeisesti. Tarviis varmaan tehdä jonkinlainen to do -list tässä toukokuuta odotellessa:)

Mä yritän iloita pienistä:) Ei vaan monesti onnistu. Menkkojen aikaan on melkein helpointa kestää. Mutta silti. Tj 67, siinä yksi pieni ilon aihe:) Yrityksen alkuun 10 viikkoa:) Ja enää kolmet menkat ennen sitä:) Toivottavasti kierto ei nyt tästä jännittelystä mee ihan sekaisin, just kun on päässyt pillereiltä tasaantumaan..

Etukäteen jo iloiset uuden viikon alut kaikille kuumeilijasiskoillle!

tikru.

Vierailija
44/48 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoi tänään, näiden jälkeen enää kahdet, jee :)

Ootteko muuten tutustuneet www.yourdays.com sivuihin? Suosittelen, sieltä löytyy tosi hyvä kalenteri, jolla voi seurata ovista ja parhaita tärppipäiviä ja merkata omia tuntemuksia muistiin ym. Sinne ku rekisteröityy, niin sieltä aukeaa ihan suomenkieliset sivut. Mä oon sinne merkkaillu varsinki oviksen aikaan, millon alkaa jomottelut munasarjan kohdalla yms. Ja täsmää kyllä kalenterin antamaan ovulaatioajankohtaan. Ja ennen menkkoja oon laittanu kans jotain " oireita" ylös. Sitte ku yritys alkaa, niin sieltä voi käydä kurkkimassa mitä aiempina kuukausina on tapahtunu ja onko omat tuntemukset ihan normeja, ettei sitte tuu heti turhaan kuviteltua raskausoireita.. Ite ainaki oon huomannu, että ennen menkkoja palelee välillä ja tissit on arat, sellaset helposti laittaa raskauden piikkiin.. :)

Saikohan tuosta mun höpöttelystä nyt mitään tolkkua? :)

Naranjakohan se pyysi laskemaan millon ois eka mahd. raskauden alkamispäivä ja LA, en oo vielä katsonu, käyn sitte ilmottelemassa myöhemmin.. Tosin mulla tuota päivämäärän laskemista sotkee se, että ensin on edessä kierukan poisto ja se voi sotkea kiertoa, vaikka sen poistais just menkkoja ennen.

Nyt meen miehen kainaloon sohvalle :)

Huomenna uus pino pystyyn tytöt!!

Rhanna

Vierailija
45/48 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naranja: Toi menettelyt ton ei-puhtaan papan jälkee todennäköisesti johtuu siitä että mulla on ollut vastaava ennekin, joka kyllä silloinkin hävisi itsestään. Toisaalta kävin yksityisellä, joten senkin vuoksi saattaa olla eri systeemi, tosin tiedä sitten oletko itse ollut julkisella puolella ;).

Täällä joku tota vauvatekoa miettikin ton ei-puhtaan papn jälkeen. Itsellä on jäänyt kyllä sen verran tiukasti takaraivoon kokemus siitä, kun esikoisen synnytyksen jälkitarkastuksen yhteydessä ei ollutkaan puhdas papa ja melkoisesti asia huoletti silloin, kun on muutenkin herkkisfiiliksellä. Haluan välttää moista tulevaisuudessa ja lisäksi onhan toi papilloomavirus ihan vakavasti otettava asia.

Luottaisin kyllä niihin ohjeisiin mitä kullekin annetaan, eiköhän ne ammattilaiset ole parhaita tilanteen arvioimaan. Eli haaveita toteuttamaan vaan!

Vierailija
46/48 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi hyvä sivusto! :) Rhannan kanssa täysin samaa mieltä! Rekisteröidyin sinne n. 6kk sitten, silloin kun lopetin pillerit. Kovasti on mullakin menkkojen alkuun ja ovikseen liittyvät oireet ja tuntemukset sen avulla selkiytyneet. Nyt vaan jatkuvasti tutkailen, että mitenkäs kaikki ajoittuu sitten muutaman kk:n päästä... :)

Huomenna uus viikko ja uus pino! :)

Hyvää yötä " siskot" !

tikru.

Vierailija
47/48 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vain minäkin tässä vielä, että mä myös kirjauduin tuonne yourdayssiin joku ehkä viikko sitten :) Kokemusta ei siis juurikaan ole vielä karttunut kyseisestä " ohjelmasta" , mutta tähänkinastisella kokemuksella se on vaikuttanut varsin käyttökelpoiselta!!! :) Tuntemuksia en oo jaksanu viä kirjata, mut jos seuraavan ovulaation kohdalla sitten ;)

Nyt kuitenkin HYVÄÄ YÖTÄ kaikille tasapuolisesti :) Mulla olis viä kouluhommaa, mutta pakko käydä unille... Herään sitten aamuyöstä vääntämään ;) HUH! Sitten on huomenna päikkärit paikallaan :D:D Huomenna siis uusi viikko ja uudet kujeet... :)

Heippa hei!

.:Nar:.

Vierailija
48/48 |
25.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.

[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08, molemmat n. 25v

[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 03/08, Minä 23v. ♥ Muru 25v.

[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v

[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 02/08. Minä 27 & mies 36

[color=orange]tikru., esikoisen ya 05/08, minä & mies molemmat 21v

[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37

[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33

[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27

[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08, minä & mies 30

[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja

mies 27

[color=DeepPink]Petr@, tyttö 02/02, poika 09/03, poika 04/96 ya?, minä 27 ja mies 31

[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28

[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26

[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya kesän tienoilla, minä 28 & mies 29

[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29

[color=red]2Xäiti78, lapset -05 ja -07, ya 07/08, minä 29 & mies 25

[color=orange]Matol, tyttö 5v, kakkosen ya kesällä -08, minä 26 & mies 32

[color=green]Marrastaika, tyttö -06, ya 04-05/08, minä 26 & mies 27

[color=Turquoise]Walpu, poika -05, ya 04-05/08, minä ja mies n. 30 v

[color=SpringGreen]Siisa75, tytöt -03 ja -04, ya kesällä -08, minä 32 & mies 33

[color=OliveDark]Mottery, kuusi lasta ennestään, ya 06/08, minä 30 & mies vanhempi

[color=IndianRed1]Vaakku82, esikoisen ya 02/08, minä 26 & mies 28

[color=Magenta]hamasatuema, ya 06/08

[color=limegreen]Mirella07, lapset -04 ja -06, ya 04-07/08

[color=orange]Lumetta, esikoisen ya 02/09, minä vm -89 ja mies vm -82

[color=red]Lumikello-75, ya 05-06/08, minä 32v

[color=green]Pi-Ki, poika -07, ya 06/08, minä vm -82 & mies vm -79

[color=olivedrab]Sonnai, esikoisen ya 04-05/08, minä 23 & mies 24

[color=darkorchid]coocie77, kolmosen ya 05/08, minä ja mies 30v

[color=black]+Plussanneet+

[color=salmon]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, minä 30 ja mies 31 + PLUSSASI 11.2.08