¿ ♥ ¿ 2009 vauvatoiveet - viikko 8 ¿ ♥ ¿
[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.
[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08, molemmat n. 25v
[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 04/08, Minä 23v. ♥ Muru 25v.
[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v
[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 04/08. Minä 27 & mies 36
[color=orange]tikru., esikoisen ya 05/08, minä & mies molemmat 21v
[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37
[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33
[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27
[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08, minä & mies 30
[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja
mies 27
[color=DeepPink]Petr@, tyttö 02/02, poika 09/03, poika 04/96 ya?, minä 27 ja mies 31
[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28
[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26
[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya kesän tienoilla, minä 28 & mies 29
[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29
[color=red]2Xäiti78, lapset -05 ja -07, ya 07/08, minä 29 & mies 25
[color=orange]Matol, tyttö 5v, kakkosen ya kesällä -08, minä 26 & mies 32
[color=green]Marrastaika, tyttö -06, ya 04-05/08, minä 26 & mies 27
[color=Turquoise]Walpu, poika -05, ya 04-05/08, minä ja mies n. 30 v
[color=SpringGreen]Siisa75, tytöt -03 ja -04, ya kesällä -08, minä 32 & mies 33
[color=OliveDark]Mottery, kuusi lasta ennestään, ya 06/08, minä 30 & mies vanhempi
[color=IndianRed1]Vaakku82, esikoisen ya 02/08, minä 26 & mies 28
[color=Magenta]hamasatuema, ya 06/08
[color=limegreen]Mirella07, lapset -04 ja -06, ya 04-07/08
[color=orange]Lumetta, esikoisen ya 02/09, minä vm -89 ja mies vm -82
[color=red]Lumikello-75,ya 05-06/08, minä 32v
[color=black]+Plussanneet+
[color=salmon]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, mina 30 ja mies 31 + PLUSSASI 11.2.08 +
Kommentit (48)
coocie77:lle pahoittelut keskenmenosta ja lämpimästi tervetuloa tähän pinoon!
Tervetuloa uusille ja pahoittelut coocie77:lle minunkin puolestani. Koitahan jaksella..
Minäkin sain eilen papan tulokset ja luokka oli 2.. Olin ihan maassa eilisen, mutta kun luin netistä lisää tietoa tuosta niin olo helpottui. On toki vieläkin vähän semmonen huono fiilis asian suhteen. Mullakin aina on ollut luokka 1. Onneksi tuo ei kuitenkaan estä lapsen yritystä, joka aiotaan aloittaa kyllä ihan sovittuun aikaan. Yhdellä tutulla oli tossa vuoden lopussa myös luokka 2 ja nyt palautunut ennalleen!:) Toivotaan parasta myös meille luokka 2:lle..
Jaahas, pitäisiköhän se kaatua tuonne soffalle pitkän päivän päätteeksi ja vähän hengähtää.. Mukavaa torstai-illan jatkoa kaikille!:)
[b][color=green]Aina-Unelma, poika 05, ya 04/08 molemmat n.30v.
[color=red]Doodii, esikoisen ya 04/08, molemmat n. 25v
[color=purple].:Naranja:., esikoisen ya 04/08, Minä 23v. ♥ Muru 25v.
[color=Turquoise]J4nni, esikoisen ya 04/08. Minä 19v & mies 23v
[color=RoyalBlue1]HHansen, poika 06, ya 04/08. Minä 27 & mies 36
[color=orange]tikru., esikoisen ya 05/08, minä & mies molemmat 21v
[color=SpringGreen]Kitteni esikoisen ya 04-05/08 minä 26 & mies 37
[color=DeepPink]Jaffa76: kolmannen ya 4-5/08 minä 31 & mies 33
[color=IndianRed1]Rhanna, tytöt -04 ja -06, ya 04/08, minä 28 & mies 27
[color=orange]Aliina., esikoinen ya 04/08, minä & mies 30
[color=SpringGreen]äityliina, tyttö 03, toisen ya 03/08, minä ja
mies 27
[color=DeepPink]Petr@, tyttö 02/02, poika 09/03, poika 04/96 ya?, minä 27 ja mies 31
[color=blue]sannuski2, poika -02, tyttö -04, kolmannen ya sydänkesän jälkeen, minä & mies 28
[color=limegreen]Pinkspinks, tyttö -05, ya 04-05/08, minä & mies 26
[color=lightblue]Nuuvi, poika -07, ya kesän tienoilla, minä 28 & mies 29
[color=purple]helmielina, kolme lasta ennestään, ya 06/08, minä 31 & mies 29
[color=red]2Xäiti78, lapset -05 ja -07, ya 07/08, minä 29 & mies 25
[color=orange]Matol, tyttö 5v, kakkosen ya kesällä -08, minä 26 & mies 32
[color=green]Marrastaika, tyttö -06, ya 04-05/08, minä 26 & mies 27
[color=Turquoise]Walpu, poika -05, ya 04-05/08, minä ja mies n. 30 v
[color=SpringGreen]Siisa75, tytöt -03 ja -04, ya kesällä -08, minä 32 & mies 33
[color=OliveDark]Mottery, kuusi lasta ennestään, ya 06/08, minä 30 & mies vanhempi
[color=IndianRed1]Vaakku82, esikoisen ya 02/08, minä 26 & mies 28
[color=Magenta]hamasatuema, ya 06/08
[color=limegreen]Mirella07, lapset -04 ja -06, ya 04-07/08
[color=orange]Lumetta, esikoisen ya 02/09, minä vm -89 ja mies vm -82
[color=red]Lumikello-75, ya 05-06/08, minä 32v
[color=green]Pi-Ki, poika -07, ya 06/08, minä vm -82 & mies vm -79
[color=olivedrab]Sonnai, esikoisen ya 04-05/08, minä 23 & mies 24
[color=darkorchid]coocie77, kolmosen ya 05/08, minä ja mies 30v
[color=black]+Plussanneet+
[color=salmon]Moonagirl, poika 04, poika 06, kolmannen ya 04/08, mina 30 ja mies 31 + PLUSSASI 11.2.08 +
[/quote]
Täällä hyppelee yksi iloinen toiveineen. Papa oli puhdas!!! Eli sylksyllä ei ollut ja gyne suositteli vauvanyrityksen odottamista seuraavaan papaan (kummastelen näitä käytäntöjä, kun vertaa sinulle kerrottuihin Naranja) eli puol vuotta on ootettu kontrollipapaan pääsyä ja nythän siellä käytiin ja puhdasta oli =). Mulla tosin ollut joskus vuosia sitten myös kakkosluokan papa. Nyt jos tällä kertaa ei olis ollu puhdas olis gyne ottanu koepalan ja kattonu mikä häikkä on ja sit olis hoidettu ja näiden hoitojen takia kehotti kärsivälliseks asiassa " nuori olet vielä, ehdit kyllä" .
Tämä tarkoittaa sitä että nyt alkaa vauvanyritys ja kiertokin on oikein sopivasti juuri alkanut eli vuosien haaveiluvaihe jää nyt taa ja alkaa ihan oikeesti yritys. Tosi vaikea tottua ajatukseen että meille sattaa taas joskus tulla ihan oikeasti vauva.
ä
Hurjasti onnea puhtaasta papasta ja onnea myös tulevaan yritykseen!! :D Kivaa, kun joku alkaa taas puuhaamaan, niin pääsee jännäänmään, ihanaa :) Mutta sen sanon, että on kyllä hyvin hyvin omituista, että ne sanoo noin ristiin ton papa-kakkosen kanssa... \" Toivottavasti molemmat on yhtä oikeessa... Ihan en ymmärrä tollsta, mut ajattelin silti luottaa omaan terkkaani... (tietysti, heh). Alko silti hiukan arveluttaa. Yh.
Pitkähkön tauon jälkeen vihdoin sain itseäni niskasta kiinni ja ajattelinkirjoitella kuulumisia.
äityliinille: onnittelut puhtaasta papasta, siitä on hyvä jatkaa eteenpäin.
coocielle: pahoittelut km:stä, jospa tänä vuonna tärppäis ja vauveli pysyis kyydissä ensi vuoteen asti ja saisitte pikku nyytin kainaloon:)
Kaikille uusille tervetuloa tasapuolisesti.
Nyt sitten ON: Eilen otin vihdoin ja viimein viimesen e-pillerin! Tädin pitäis tulla su tai ma ja siitä sitten saakin alkaa odottelemaan ensimmäisiä oikeita kuukautisia. Ajattelin käydä lääkärissä parin viikon päästä ja pyytää papa-koetta, varmistuksena, että kaikki on hyvin.
Yrityksen tarkka ajankohta on edelleen hieman hämärä, ei varmaan huhtikuussa aleta vielä, kun laskeskelin, että mulla tulee ensimmäiset luonnolliset kuukautiset todennäkösesti huhtikuun lopulla.
Hieman vaiheilen, että alotetaanko toukokuussa vai vasta kesällä. Jotenki ei innosta kesäkuumalla puhua norjaa isoon posliinipuhelimeen, jos vaikka sattuu raskautumaan heti ;) mutta täytyy vähän pohtia asiaa, toisaalta maltanko odottaa jonnekkin kesään asti, en oikein usko :D
Tällaisia aatoksia tällä kertaa, ois kai tuota juttua riittänyt, mutta täytyy rientää töiden pariin :)
Hyvää alkavaa vknloppua kaikille!
Kitteni
pitkästä aikaa! En oo tällä viikolla kauheesti jaksanu kirjotella, oon ihan tietoisesti yrittäny saada vauva-ajatukset vähemmälle...kun koko ajan miettii niin tuntuu että aika kuluu miljoona kertaa hitaammin!
Tervetuloa kaikki uudet! :) Esittelypinoa kun katselin, niin meitä todella on jo aika määrä! :) Kiva juttu!
Sonnai pisti silmään, että me kanssa ollaan tänä vuonna menossa naimisiin, ja ekaa toivotaan sit samaan syssyyn:) Miehen kanssa molemmat ollaan pian 22v.
Niinkuin monet muutkin ovat kuluneella viikolla tehneet, niin minäkin odottelen papa-tuloksia... Pitäis tulla ens viikon alussa kirje kotiin jos on jotain, mut muuten ne ei ilmota mitään. Taidanpa silti soittaa sinne....
Nyt meen laittaa ruokaa, palaan varmasti palstoille vkonlopun aikana! Oiekin mukavaa perjantaita kaikille kuumelijoille! :)
tikru.
Mitään ihmeellistä ei kyllä kuulu, ihan tavallista. Töitä ja töitä, onneksi alkoi viikonloppu ja saa huilata. Moni on käynyt papa-kokeessa tai menossa. Minäkin ajattelin ensi viikolla tilata ajan gynelle, saa tarkistaa paikat, kun on ollut omituisia alavatsakipuja. Kärsivällisesti täytyy vain odotella kesää, jolloin voi alkaa yrittämään vauvaa. Onneksi täällä voi lueskella samassa tilanteessa olevien juttuja. Se on lohduttavaa. Tervetuloa minunkin puolestani uusille tulijoille, itsekin olen aika uusi täällä kirjoittelemassa. Ja suuret pahoitteluni keskenmenon saaneelle (en muista nimimerkkiä..), on varmaan todella rankkaa kokea sellainen. Voimia!
Hyvää viikonloppua ja auringon paistetta kaikille!
kun seikkalin muilla palstoilla:)
Oottekos ajatellu et kun täällä on näitä yrittäjien pinoja, lokakuun toiveet, marraskuun maitonassut, jne.. Niin seuraavaks tulee joulukuiset, ja sit jo meistä ensimmäiset ensi vuoden puolelle tähtäävät pääsee mukaan tammikuisiin!!! :D
Mahtavaa!!! :) Itsekin pääsee jo tammikuisiin yrittämään, vaikka toukokuun puolelle yrityksen aloitus meneekin (täti ihan huhtikuun lopussa). Mut siis joo....
Yksi " kuukausipinkka" ja sit meikäläisiä pääsee jo mukaan! :) Mikähän tässä oli pointtina?? Oon kai vaan aika intona ja iloisella mielellä odottamas kevättä! :)
Auringonpaistetta tikrulta!! :)
Tervetuloa uusille!! Ja minunkin puolestani pahoittelut Cookie77:n keskenmenosta, voimia ja halauksia!! (toiv. muistin nimimerkin oikein) Itsekin olen kokenut kaksi keskenmenoa ennen esikoista ja tiedän miten kovasti se sattuu sydämeen. Toivottavasti pian saatte iloita uudesta odotuksesta ja pieni ihme pysyy kyydissä loppuun saakka.
Tikru: sait tuolla innollasi mut hymyilemään ja hyvälle tuulelle :) en ole itse tullut ajatelleeksi, että tosiaan pian sitä pääsee pinoutumaan jo jännääjien pinkkaan :) Vähän pelottaa kuinkahan moneen pinkkaan sitä joutuu sitten kevään ja kesän aikana pinoutumaan, kuukaudesta toiseen, jos ei kovin nopeasti tärppääkään. Tosin sitä on ihan turha murehtia etukäteen.
Meidän kuopus on alkanut toden teolla opetella potalla käyntiä. Tänäänkin saatiin jo kaksi " saalista" pottaan ja voi sitä riemua (myös äidin) :) Heti tuli mieleen, että jes, sitten jos vauvaa aletaan odottamaan meidän perheeseen, niin vaippaikäisiä ei ole montaa samalla kertaa, se helpottaa huomattavasti niin työmäärää kuin lompakkoakin.. Esikoinen oppi n. 2½v potalle (siis tuohon aikaan sai jättää vaipat kokonaan pois) ja kuopus täyttää siis tänä keväänä 2v. Tosin tästä on kuopuksen kanssa vielä pitkä matka siihen, ettei vaippoja enää ollenkaan käytetä..
Menipä jaaritteluksi.. :)
Nyt taidan mennä lueskelemaan uutta 2plussaa, jonka eilen ostin. Ja taidan syöpötellä samalla jotain epäterveellistä.. :)
Mukavaa viikonlopun jatkoa kuumeilijat! :))
Rhanna
..kaikille. Ei tullu varasottajalle tällä kierrolla vauvaa. Kuukautiset tuli eilen kp 24/28. Heh. Taitaa olla kierto aika sekasin. Yleensä kun tätiä saa odotella pitkään. Jännä miten keho muuttuu kun saa lapsen. Mikään ei oo niinkun ennen. Kuukautiskivutkin väheni entisistä kauheista nyt ihan siedettäviin. Mutta ovulaatiokivut tuli uutena tulokkaana kuvioihin. Ja kierukan poisoton jälkeen kierto on joka kuu vähän erilainen. Jospa oma kroppa tosiaankin ajatteli raskautua vasta huhtikuussa niinkuin alkuperänen alotusajankohta oli suunniteltu. heh. No, ihan innokkaana tästä jatketaan, vauvantekoharjotuksilla. Mukavaa hommaahan se on;) Täytyy varmaan ottaa miehen sanat todesta, että harjotella täytyy aina ahkerasti ja joka päivä.
..eikun lauantai-iltaa. Päivätkin jo menee sekasin.
Nyt ensiksikin vielä pahoittelut minultakin coocie77:lle. Varmasti on mieli maassa moisen jälkeen eikä huvita yrittää heti seuraavaa \"
Eli keskityn " normaali" elämään pari kuukautta, sikäli kun pystyn koska täällä vauva-lehden sivustollahan mä jatkuvasti roikun:)
Tosin tuo on kyllä harvinaisen totta... Voi tuottaa vaikeuksia jossain kohtaa osotella toukokuulle saakka, jos täällä pyörit palstailemassa, mutta mitäs siitäkään sitten. Suru ottaa oman aikansa, ja kun sinä olet valmis uuteen yritykseen, niin sitten on oikea aika. Oli se sitten hetinyt, toukokuussa tai vaikka ensi sykysnä :) Paljon jaksamista sinulle [color=red]♥
[/color]äityliina: Ajattelin, että ehkä meidän eri neuvoihin vaikuttaa se, että jos sulla oli joskus aiemmin vuosia sitten ollut myös kakkonen, niin nyt oli tavallaan " toinen kerta" . Mulla toi kakkonen oli nyt ihka ensimmäinen koko elon aikana... Mutta en tiedä, ehkä toi on vähän kaukaa haettua, mä luulen, et eri kaupungeis on eri käytänöt, sikäli mikäli eri kaupungeissa asutaan ;) hih.
J4nni: Ai sulla oli sama luokitus! Voi hitto, mitä ihmettä tällanen on, et nyt sit ku pikkunen olis enemmän ku tervetullut ni systeemit alkaa kehitellä jotain ihan ylimäärästä solumuodostusta...?! :D Ei ymmärrä! Sanottiinko sulle mitään siitä, että saako yrittää lasta/eikö saa? Kun me ainakin äityliinan kaa ollaan saatu erilaista ohjeistusta... Olisko asiaan vielä kolmas näkökulma? ;D
tikru.: Hauskaa! Mä oon myös fillaillu noita kuukausipinkkoja, marraskuun maitonassuja jne, ja miettiny, et aivan pian tulee meidän vuoro :D Aivan amalla lailla oon repiny niistä intoa :D:D:D hihi.
Rhannalle ja kuopukselle onnea hienosta saaliista ;) Siitä se lähtee kuule! Jokun ajan päästä ei sitten tarvitse säätää enää kuin vastasyntyneen vaippojen kanssa ;)
hhansen: Voi hitsipilli! Punainen tädinpirulainen sitten saapui kyläilemään, ja vieläpä etuajassa.... Noooh. Kerkiihän sitä vielä, monesti, ja onneks otitte varaslähdön ;) Toi on nyt TAVALLAAN sellasta " ylimääräistä" , niin ehkä ei sitten niin paljon pety..? Ehkäpä se kroppa tähtää sitten sinne huhtikuulle.... tai varmaankin jo ens kuuulle ;) Onnea suraavaan yritykseen kuitenkin jo tässä vaiheessa!
).( <- vaikken noin hoikka ookkaan :D Eipä mulla kummempia... Hiihto" loma" on ohi, tänään on viimenen päivä, ja iltavuoroon menossa töihin... Kolmanneks viimeset menkat loppuivat tuossa juuri, ja ens viikon lopulla olis tarjolla ovista, mutta mutta... ei vielä... Hmmmm. Elämä on :D Kauaa ei kuitenkaan enää tarvii oottaa!!! Ja aivan pian on taas helmikuukin ohi. Vaikka tää on ollu ehkä pisin kuukausi mun elämässä... Saas nähä millanen ens kuusta tulee :D:D
Hyvää sunnuntaita itse kullekin kuumeilijalle!! :)
Korjaussarja:
osotella = odotella
käytänöt = käytännöt
fillaillu = fiilaillu
amalla lailla = samalla lailla
ens kuuulle = ens kuulle
.:Naranja:. " the kirjoitusvammainen" :D
Tää kuumeilu on välillä aivan hallitsematonta!! Älkää ikinä vahingossakaan menkö pyörimään huuto.nettiin ja kattelemaan kaikkii ihanii bodei ja haalarei ja kaikkii!!! Hitto sentään... (ihankun ette sitä jo olis tehny ;)
Onneks kohta tarvii lähtee sinne töihin, muuten tästä päivästä ei tulis varmaan yhtään mitään :D
Kiitos purkausmahdollisuudesta :),
.:Nar:.
Huuto.netissä olen Naranja minäkin pyörinyt:) Ja täältä vauva-lehden myyntipalstalta menin pari pikkuruista vaatetta ostamaan...vaikka vannoin etten kyl osta mitään! Mut kun ne oli niiiin halpoja....just joo:D
Hhansenille pahoittelut tädistä<3 Mutta harjoitus tekee mestarin... :) Ehkäpä tosiaan jouluvauvan:) Tai sitten jännäilet midän kanssa tammikuisissa.
Kukas sitä kaksplussaa lueskelikaan...ostin sen kanssa eilen. Oli kyl ihana lukupaketti, ja loppui aivan liian nopeaan! :) Nyt sit vaan odottelen kuun vaihtumista ja uutta vauva-lehteä postilaatikkoon:)
Mitäs tänne....
Eilen paistoi aurinko, tänään sataa koko ajan ja on ihan harmaata:( Käytiin koiran kanssa pidemmällä lenkillä, ja oltiin kyllä takas tultua läpimärkiä kaikki! Plus koira niin kurainen että täytyi käyttää ihan suihkun kautta, pikku raasu:) Eipä nyt siis auta kun vaan istua koneen ääressä, peiton sisällä. Ihme vilu olo ollu koko viikon, liekö flunssa iskemässä.. tuntuu olevan aika paljon liikkeellä flunssaa ja vatsatautiakin. (me varmaan sit tulkitaan niitä raskausoireina:D)
Joskus joulun tienoilla tuntui että ei enää jaksais odottaa, mutta enpä osannut silloin kuvitella että se vaan pahenee! Nyt alkaa olee jo sellainen olo, et mitä väliä jollain muutamalla kuukaudella on.... Mutta kyllä tässä odotetaan silti. Mies pitää päänsä, vaikka mä yritänkin sitä (puolitosissaan) välillä houkutella että yritettäis jo:)
Onpa ollu " monella" papassa nyt luokka 2! Jännä miten tosiaan nyt tulee tuollaista just, kun haluais päästä nyyttiä yrittämään. Aika eirkoista, että ne lääkäritkin puhuu eri lailla. Kaipa ne tilanteet on niin yksilöllisiä, mutta silti.. Mä vielä hermoilen sitä papa-tulosta. Ens viikon alussa pitäis tulle tieto jos siinä on jotain.
Voi että kun haluis päästä jo jännäilemään...... Vois edes tehdä jotain, niinku ostella tavaroita tai sisustaa vauvaa ajatellen... Mut eihän sitä tietenkään voi! Ei siinä olis mitään järkeä:)
Onko teillä muilla muuten lemmikkieläimiä? Meillä on koira, ja ollaan kyllä paljon mietitty, että miten mahtaa sujua sitten lapsen ja tuon machoilijan kanssa. Tottakai, jos näyttää siltä ettei koira millään sopeutuisi uuteen tulokkaaseen, ja meitä yhtään epäilyttää että saattaisko koira tehdä pienelle jotain, niin sit täytyy etsiä uus koti koiruudelle. Ei vaan millään haluttais, tärkeä perheenjäsen hänkin on. Mutta jos on pakko niin sitten on. Miten teillä muilla on mennyt? onko kokemusta koirasta talossa, ja sit sen jälkeen olis tullut vauva? Miten on sujunut? onko koira sopeutunut helposti/ollenkaan?
Monenmoista on nyt kyllä ajatuksissa... voipi olla, että palaan vielä päivän aikana pohdintoineni:)
tikru.
Minulla vasta loma alussa, onneksi..:)
Naranja, eipä se lääkäri muuta sanonut kuin, että kirjoittaa reseptin lääkekuurista ja pitää varata aika kontrolliin 2kk:n päähän. Sit itse luin netistä, että voi kyllä yrittää lasta ja niin aion tehdäkin. Kun miettii sitäkin, että entä jos en olisikaan käynyt papassa ennen yrityksen aloitusta, niin en olisi edes saanut tietää. Ja luulisi, että siitä sanottaisiin tiukasti, ettei saa yrittää jos olisi jotain vaaraa.. Tai enhän minä mikään lääkäri ole, mutta tätä mieltä itse olen!:)
Huoh, nyt kun on muuttokin ohi niin ajatukset taitaa pysyä yhä tiukemmin vauva-asioissa.. Toiseksi viimeiset menkat tässä menossa. Itselläkin välillä semmoinen olo, että kyllähän tuo pari kuukautta (vajaa?) tuosta menee ja taas toisena päivänä on kamalaa, kun on niinkin " kauan" odotusta jäljellä.
Minäkin tunnustaudun huutonetissä pyörineeksi..:D Olen lähinnä noita lasten tarvikkeita katsellut, esim. vaunuja ja turvakaukaloita. Pitäähän sitä seurata josko tulisi haluamani vaunut myyntiin, vaikken niitä ostaisikaan vielä.
Semmoista tänne päin.. Palailen taas astialle kunhan ehdin!:)
Tikru: juu, täältä löytyy kokemuksia koirasta. Meillä on kylläkin ulkokoira, mutta paljon on ollut vapaana vauvan kanssa ulkona. Ja koira on aika villi, mutta tykkää hirveesti lapsista. Taktiikkana meillä oli kun vauva syntyi, että heti koira sai haistella vauvaa. Ja päivittäin käytiin aina näyttämässä. Mitään suurempia mustasukkaisuusdraamoja ei tullut, kun meillä on uroskoira. Mutta se kyllä huomattiin, että koiraa täytyy huomioida nyt enemmän (lue:paijata), ettei vaan koe itseään syrjäytetyksi. Hyvin on koira tottunut poikaan ja päinvastoin. Metsässäkin kun ollaan niin koira vaan käy välillä nuolasemassa pojan naamaa ja lähtee taas omille teilleen.
Välillä täytyy vähän toppuutella ettei hypi pojan päälle, mutta muuten menee hyvin. Poika ei koiran rajuudesta paljoa välitä, naureskelee vaan. Eli kaveruksia ovat.
Kiitos kaikille myötätunnosta!
Mulla on nyt vielä tämä paha mieli niin pinnassa että tyydyn lähinnä taustailemaan. Eiköhän se olo piristy tästä kun aika hiukan kuluu eteenpäin...
Oiken kun ajattelen niin on se tämä elämä yhtä odottamista
Eka yritetään saada mies suostuvaiseksi perheenlisäykselle (joo tiedän ettei kaikilla ole tätä " ongelmaa" :) )
Sen jälkeen odotellaan sopivaa hetkeä heittää ehkäisy nurkkaan
Sitten odotellaan kahta viivaa tikkuun
Ja kun vihdoin pääsee raskaaksi, odottaminen kirjaimellisesti vasta alkaakin: eka neuvola, kuuluuko sydänäänet, sitten ultrat onko kaikki kohdallaan ja viimeiseksi sitten että " eikö tämä vauva koskaan synny, kun la:kin oli ja meni"
Mutta ihanaa kun on teitä nettisiskoja joiden kanssa jakaa kaikki tämä odottaminen!
T:Coocie, joka aikoo nyt ottaa hetkestä kiinni ja tehdä kaikkea kiellettyä mitä ei sitten raskaana ollessa saa/jaksa/uskalla tehdä, kuten syödä kaikkia ihania homejuustoja, juoda ihan niin monta kuppia kahvia kun huvittaa, mennä luistelemaan lasten kanssa (en varmaan pysy pystys kun viime kerrasta n. 15v aikaa) ja tehdä suurensuuren siivouksen mattojen ja ikkunoiden pesuineen kaikkineen!!
Hei!
Odotin siis jo pientä nyyttiä 2008 syksyksi, mutta niin vaan kävi että ei pysynyt vauva matkassa.
Olo on aika rikki vielä ja siksi ajattelin pitää pientä taukoa uuden yrityksessä. En jaksaisi heti uudestaan taas aloittaa sitä odottelua: tuleeko kuukautiset vai ei. Pysyykö pieni matkassa alkuraskauden " riskiviikot" jne...
Eli keskityn " normaali" elämään pari kuukautta, sikäli kun pystyn koska täällä vauva-lehden sivustollahan mä jatkuvasti roikun:)
Yrityksen aloitan näillä näkymin 05/08
Kolmatta lasta toivotaan ja ikä on 30 ja miehellä 30 myös