Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kipuja kohdun alueella...?

18.08.2006 |

eli toista lasta yritämme, ovis oli jossain vaiheessa tällä viikolla( mahd. ti/ke) ja sekstailtu on ihan mukavasti...

Nyt alkoi kipu kohdun alueella, alavatsa melkosen kipeä, täytyy kävellä kyyryssä ja istuessa jomottaa alkusi peräsuolen seudulle...onkohan tämä normaalia, voiko liittyä raskauteen vai onkohan jotain muuta...tätä on kestänyt vain tunnin vasta, mutta ei ole ainakaan tuttu oire minulle edellisestä raskaudesta.... ja tuskinpa mitään oireita vielä edes tuilisi kun on kierto vasta tässä vaiheessa...?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko kaivaa tää viesti esiin, sillä mulla oli tismalleen samanlaisia oireita tässä pari päivää sitten. Olen aivan ihmeissäni edelleen, sillä luulen tunnistaneeni oviksen melko varmasti ja siitä n. 3-4 päivän päästä alkoi aivan järkyttävä vihlonta tuolla alavatsalla. Olin melkein tilaamassa jo lääkäriaikaa, niin kovia ne kivut oli. Meni sitten kuitenkin parissa päivässä ohi eikä sen jälkeen ole kummempia jomotuksia ollut.

Sitä vaan piti kysymäni, että miten teille aiemmin tätä pähkäilleille kävi? Pärähtikö plussa? Ite jatkan jännäilyä vielä ainakin viikon verran..

Vierailija
2/7 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirto oli 40. Nyt tilasin lääkärille ajan niin saan kierron kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu oli unnin oikein todella paha ja päivän mittaan loppui. Lääkäri ei osannut sanoa että mikä olisi ollut. Nyt samassa kierross plussasin.

Toivotaan parasta! +++++++++++++++++++

Vierailija
4/7 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineen tunnetta oli alamahalla oviksen jälkeen ja nyt sain haaleen plussan ja tänään olen menossa verikokeeseen..se kesti tosiaan 2päivää sit ku istu niin tuntu että munasarjat tippuu:)

Vierailija
5/7 |
21.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös tänä aamuna KAMALAA kipua kohdun alueella, ja sitä kesti melkein tunnin. Seisten ei voinut olla, istuminen teki kipeää, rappusissa täytyi kävellä TODELLA varovasti (tärinä tuntui ilkeältä), puhumattakaan autolla ajamisesta.... huh. Kipu oli sellaista selkäkivun+menkkakivun pohjustamaa puukon viiltelyn ja muljahtelun tapaista kipua, enemmän alavatsalla ja kohdun seuduilla.

Ovulaatiosta on 4 päivää. Edellisessä raskaudessa ei tällaista muistaakseni ollut (tai sitten en osannut yhdistää sitä alkavaan raskauteen).

Vierailija
6/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskellen luen naita teidan viesteja, nimittain tana iltana taalla samat oireet. Mulla epasaannolliset menkat, etten koskaan tieda koska ovis on, ku en kayta testeja, mutta armoton vihlova kipu kesti noin 2 tuntia.Istuminen sattui, ja kyyrykavelya kuljin. Saapa nahda!Ilmoitellaampa sitten kun tiedetaan johtuivatko nama ++++ vai mista?

tiiSusa

Vierailija
7/7 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli yleinen jomotus alavatsassa. hieman samanlaatuinen, kuin menkojen aikana, muttei niin voimakas. oviksesta on muutama päivä. rakas mieheni oli sitä mieltä, että hormonithan saa kaikki sellaset kivut aikaan.