Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on uusi pääministeri, STUBB!

Vierailija
14.06.2014 |

Any comments?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:41"]

Voisiko joku asiaa tunteva tiivistää stubin poliittiset näkemykset ja linjan.

[/quote]

Ulkopolitiikassa vie maata lopullisesti osaksi länttä. Natoon lopultakin yms.

Pj-kisan aikana tuli esille että on "kotimaan politiikassa" ehkä kaikista oikeistolaisin suurista nimistämme. Ei ihan kuin ne kokoomusnuoret mutta melkein.

Nyt kiinnostaa kuinka sovitteleva on vai yrittääkö todella vetää tuota omaa linjaansa.

Vierailija
22/59 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..elämä on reijässä rattoisaa, reijässä, jonka ympärillä on vain oma perse..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, paras voitti! Paljon onnea Alexille :)!

Vierailija
24/59 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:37"]Nyt saa köyhät kylmää kyytiä ja mennään natoon niin että napsahtaa.

Natoon ei mennä.Venäjä ei tule ikinä sallimaan sitä.ts. ei ole Stubbin mielipiteillä merkitystä.

[/quote]

Hyökkäys Ukrainaan osoitti, että Venäjä laskee jo menettäneensä Suomen (ja käytännössä muutkin maat Ukrainaa lukuunottamatta). Siksi ne käyttäytyy niin röyhkeästi - ei ole enää mitään menetettävää, joten sama sitten pilata välit kaikkialle.

Vierailija
25/59 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei täällä kukaan tiedä niistä mitään, kunhan laukoo oletettuja perinteisiä sloganeja kokoomuslaisista.

Vierailija
26/59 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:32"]Any comments?

[/quote]

Ai pääministeri on muuten tinderissa ;-)

Vierailija
27/59 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ajatuksia Stubbin pääkopasta: "mä haluun kansanedustajaksi ja ministeriksi, eiku mä haluun mepiksi eurooppaan, eiku mä haluunki kokoomuksen puheenjohtajaksi ja pääministeriksi, eiku mä haluunki, ei ku, mä-en-tiiä-mitä-vaimo-haluu!!!!!!!!!"

Koettais nyt hitto päättää mitä haluu.

Vierailija
28/59 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, "Mitä jäbä duunaa?". Parempi vaihtoehto kuitenki kuin Vapaavuori.

Vierailija
29/59 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:41"]

[/quote]

Ajatuksia Stubbin pääkopasta: "mä haluun kansanedustajaksi ja ministeriksi, eiku mä haluun mepiksi eurooppaan, eiku mä haluunki kokoomuksen puheenjohtajaksi ja pääministeriksi, eiku mä haluunki, ei ku, mä-en-tiiä-mitä-vaimo-haluu!!!!!!!!!"

Koettais nyt hitto päättää mitä haluu.

[/quote]

Ääniharavaksihan se vain sinne meppiehdokkaaksi asettui.

Vierailija
30/59 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa jatkuu tämä pinnallinen poliitiikan hömppälinja jossa asiaosaamisella ei ole niin väliä, vain edustavuus, hymy, sujuva paskanjauhaminen, nuoruus/nuorekkuus, Euroopan isojen poikien perseesnuolemiskyvyt ym. toissijainen tai turhanpäiväinen ratkaisee. Se on tässä tilanteessa typerää ja suorastaan vastuutonta valita tämän pinnallisuuslinjan edustaja Stubb kun on nähty mitä jälkeä vastaavantyyliset Katainen ja Urpilainen ovat saaneet aikaa.

Näitten ei pitäisi olla mitään Miss/Mr Suomi kisoja.

Vierailija
31/59 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:01"]Suomessa jatkuu tämä pinnallinen poliitiikan hömppälinja jossa asiaosaamisella ei ole niin väliä, vain edustavuus, hymy, sujuva paskanjauhaminen, nuoruus/nuorekkuus, Euroopan isojen poikien perseesnuolemiskyvyt ym. toissijainen tai turhanpäiväinen ratkaisee. Se on tässä tilanteessa typerää ja suorastaan vastuutonta valita tämän pinnallisuuslinjan edustaja Stubb kun on nähty mitä jälkeä vastaavantyyliset Katainen ja Urpilainen ovat saaneet aikaa.

[/quote]

Tää on niin totta. Mitä niillä hevosen hampailla tekee jos Suomi menetetään?

Vierailija
32/59 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:01"]Suomessa jatkuu tämä pinnallinen poliitiikan hömppälinja jossa asiaosaamisella ei ole niin väliä, vain edustavuus, hymy, sujuva paskanjauhaminen, nuoruus/nuorekkuus, Euroopan isojen poikien perseesnuolemiskyvyt ym. toissijainen tai turhanpäiväinen ratkaisee. Se on tässä tilanteessa typerää ja suorastaan vastuutonta valita tämän pinnallisuuslinjan edustaja Stubb kun on nähty mitä jälkeä vastaavantyyliset Katainen ja Urpilainen ovat saaneet aikaa.

[/quote]

Tää on niin totta. Mitä niillä hevosen hampailla tekee jos Suomi menetetään?

[/quote]

Aika törkeä kommentti ihmisestä.

Ja MINNE se Suomi nyt menetetään?

Vierailija
33/59 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:37"]

Nyt saa köyhät kylmää kyytiä ja mennään natoon niin että napsahtaa.

[/quote]

Voi kun mentäskin:). 

Vierailija
34/59 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alex on hieno valinta!! Alex ajaa suvaitsevaa eurooppalaista Suomea. Toivottavasti Suomi nyt liittyy Natoon, tulee tasa-arvoinen avioliittolaki ja pakolaisten määrää nostetaan häpeällisistä luvuista länsieurooppalaiselle tasolle Ruotsi esikuvana. 

Hurraa Hurraa Hurraa!!

Vierailija
35/59 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin mielummin halunnut Jan Vapaavuoren siihen pallille. Stubb on liian eläväinen tuollaiseen jäykkään virkaan. Kummankaan herran poliittisista ajatuksista ja eroista mulla ei ole mitään tietoa. Tämä on ihan fiiliksellä valittu vastaus.

Vierailija
36/59 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:33"]

Mä olisin mielummin halunnut Jan Vapaavuoren siihen pallille. Stubb on liian eläväinen tuollaiseen jäykkään virkaan. Kummankaan herran poliittisista ajatuksista ja eroista mulla ei ole mitään tietoa. Tämä on ihan fiiliksellä valittu vastaus.

[/quote]

Ihminen voi omalla persoonallaan muokata viran olemusta.

Vierailija
37/59 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee mieleen Johanna Tukiaisen joku lausahdus jossain, että hei, annoin suomen kansalle Stubbin. :D

Vierailija
38/59 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
39/59 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo kyllä se aikanaan painuu unholaan... Muistaako kukaan ennä Matti Vanhasta? Katainen unohtuu seuraavaksi, ja aika pian luulisin. Kymmenen vuoden kuluttua Stubbia ei muista kukaan. Aikas kutakii.

Vierailija
40/59 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen pääministeri on Jyrki Katainen. Stubbista tulee pääministeri vasta myöhemmin. Pösilöt!