Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein ? OV

Vierailija
17.02.2008 |

Miehelläni on aikaa vievä harrastus. Mahdollisuus on sitä kautta myös jonkinlaiseen menestykseenkin ( ehkä ) Mutta ongelma onkin siinä , kuinka paljon siihen menee aikaa . Nyt on mennyt ainakin 6 vkol siihen , ettei häntä juurikaan näy kotona. Minua on alkanut sieppaamaan koko asia. Usein meillä ei ole lasten kanssa edes autoa käytössä vaan se on hänellä. Tätä harrastusta ei ollut kun tavattiin. Tuntuu ettei minua arvosteta. Ettei voi järjestää asioitaan niin , että saisimme edes auton käyttöömme. ( olen täsät sanonut ) Ja sehän vähentää perheemme yhteistä aikaa , puhumattakaan minun omasta ajasta. Haluaisin tietysti myös itse vaapaapäivinäni tehdä jotain muuta kuin olla kotona jumissa. PRKL

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä harrastuksesta

Vierailija
2/12 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

´Miehelläni on neljästi viikossa treenit ja näistä kahdet viikonloppuna la ja su! Siinä meneepi useimmiten koko päivä ja siis myös se aika jolloin kerrankin olisi aikaa tehdä jotain yhdessä. Toisaalta meilläpä taitaa olla ihan sama meneekö sitten kuitenkin kun, jos siitä sanon hän jää kotiin mutta mököttää sitten koko päivän eli hukkaan menee aika kuitenkin ja yleensä keksinkin jotain lasten (3kpl) kanssa itse! Tosi kurjaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme on täällä lapsia myös. Tuntuu ettei koskaan olla yhtä aikaa kotona. Koska on minulla myös harrastus, mutta vie aikaa n. kolme tuntia viikossa. Turhauttavaa. Olisi kiva että joskus olisi myös kahdenkeskeistä aikaa, mutta sitä on todella harvassa. Mitä järkeä olla naimisissa jos käytänössä melkein vaan nukkuu samassa sängyssä ? Eikä olla mitenkään kyllästyneitä toisiimme, mutta aika ei riitä kaikkeen .

Vierailija
4/12 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä on keskusteltu useamman kerran. Mutta hän haluaa ! Yrittää , koska musiikki on hänelle tärkeää ja sitä mitä haluaa tehdä. Ja saan siis vapaasti lähteä jos en ole tukena siinä .

Vierailija
5/12 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun oltiin kahdestaan, ei soittohommat häirinny juuri ollenkaan elämää, mä lähdin aina keikoille mukaan. Siihen aikaan asiaan kuuluivat myöskin jokaviikkoiset treenit.

Nykyään treenaavat onneksi vain kerran tai kaksi vuodessa. Mutta mä en enää lähde mukaan, vaan olen lapsen kanssa kotona kaikki viikonloput. Mutta mä oon tienny mihin p**kaan käteni lykkäsin alusta asti=). Mua ei keikat häiritse.

Me tehdään lapsen kanssa aina jotain kivaa viikonloppuisin. Käydään jossain kylässä tai höpsötellään kotona tyttöjen juttuja. Tää on niin paljon asennekysymys. Jos toisen aikaa vievä harrastus on ongelma, kannattaa ehkä miettiä, miten toivosi toisen suhtautuvan, jos itsellä olisi joku tärkeä harrastus.

Vierailija
6/12 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia, lapset tarvitsevat vanhempiaan JUURI SILLOIN, ei sitten muutaman vuoden päästä. Vanhemmilla ei ole enää minkäänlaista tajua siitä, mitä tarkoittaa kärsivällisyys, omien tarpeiden tyydyttämisen siirtäminen vähän tuonnemmas, mielihalujen siirtäminen vähän myöhemmäksi. Hetimullekaikkitännenyt, ja sitten parin vuoden päästä tulee ero ja ihmetellään, miten tässä nyt näin kävi.

Vierailija
7/12 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillähän tätä ei ollut silloin, kun aloimme seurustella. Siirtäminen lienee mahdotonta, koska sitten tulee jo ikäkin vastaan. Toisaalta ymmärrän, toisaalta en tätä tilannetta. En myöskään halua " uhrata" omaa elämääni toisen harrastukseen ja olla sitten katkera joskus... vaikea selittää

Vierailija
8/12 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermot menis. Jos on perheen perustanut, siitä pitää huolehtia. Vaimosta ja lapsista. Kukkakin kuihtuu, jos sitä ei kastele.

Vierailija
9/12 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastus vie kolme arki-iltaa viikossa ja toisen viikonlopun päivistä. Veisi koko viikonlopunkin, mutta kun ollaaan sovittu, että lapsiperheessä yksi viikonlopun päivä saa riittää ellen minä nimenomaan ehdota muuta (esim levytykset). Jos tulee monta viikonloppua putkeen näin, niin sitten pidetään kokonaan musiikista vapaa viikonloppu. Tavallisesti arki-iltoja menee yksi tai kaksi, mutta kolmas on ehdoton maksimi.

Mies peruu menonsa aina minun kehoituksestani ja ilman mökötystä tai valitusta. Ymmärtää, että minunkin jaksamisellani on rajansa esim jos on itkuinen vauva tai huonoja yöunia vaihe menossa perheessä... Minäkin tarvitsen omaa aikaani ja miehestäkin tulee kireä, jos yrittää ehtiä liikaa ja hajoitaa siten elämää!

Vierailija
10/12 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko urheiluharrastus vai mikä?

Vierailija
11/12 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osoitteet eri paikkohin . Silloin kun oikein sieppaa.

Vierailija
12/12 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on ihme palsta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi