Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka usein otat raitoja hiuksiisi?
17.02.2008 |
Jos otat säännöllisesti raitoja (vaaleita) puolipitkiin hiuksiisi, niin kuinka usein käyt kampaajalla raidoituksessa? Mikähän olisi sopiva väli käydä, ettei tukka menisi huonoksi ja hiukset pysyisivät hyvännäköisinä?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kampaajalla kun kävin, laittovat pesussa pois lähtevän värin! vaikka sanoin et lähteehän se vaan kasvamalla
Mutta itselläni on raitoja vain päällyosassa hiuksia ja raitojakaan ei ole kovin paljon ja raitojen väri ei poikkea kovin montaa astetta oikeasta väristäni.
Alue: Aihe vapaa
Vierailija:
mulla ei tule tarpeeksi näkyviä raitoja,aattelinkin ottaa seuraavana fololla..Onko kokemusta?Ja oma väri maantienruskea..