Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa elämäso aikana olet ollut oikeasti rakastunut?

Vierailija
02.06.2014 |

Siis isosti, kyllähän sen tietää, kun se sattuu kohdalle. Kerro myös, minkä ikäinen olet. Itse olen ollut rakastunut kolme kertaa ja nyt on neljäs todella hilkulla. Olen 36-vuotias.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 16:41"]

Kolme. Ensirakkaus, Erittäin Huono Idea ja Se Oikea

[/quote]

Kahdesti. 36 v

Ensirakkaus, Erittäin Huono Idea ja seuraavaksi tulossa Se Oikea.

Ensimmäinen edelleen hyvä ystävä, EHIn kanssa taas puhumaton vaihe menossa (13 vuotta ylä- ja alamäkeä, joka ei kelpaa enää) ja nyt rauhallinen fiilis odotellessa sitä parempaa.

Vierailija
2/42 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on/ on ollut yksi rakastuminen. Olen ollut hänen kanssaan naimisissa 24 vuotta ja yhdessä koko aikuisikäni eli 28, 5 vuotta. Olen 46- vuotias nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa isosti. Ensirakkaus lukioikäisenä ja aviomies, jonka kanssa oltu nyt yhdessä 20 vuotta. 

Vierailija
4/42 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti. Ensimmäisen kerran 16vuotiaana, ja tuon ensirakkauden yli pääsemisessä kesti KAUAN. Nykyinen mieheni on toinen rakkaus, ja paljon voimakkaampi kuin se ensimmäinen. Tosin meillä on kaksi lastakin, ja monta yhteistä vuotta takana että luonnollisesti rakkaus on teinirakkautta vahvempi. Nyt ikää siis 25, eli vanha en ole vieläkään :)

Vierailija
5/42 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran 15-vuotiaana, ero 20-vuotiaana

toisen kerran 20-vuotiaana, ero 25-vuotiaana

kolmannen kerran 25-vuotiaana, ja nyt olen 26 ja tämän kolmannen miehen kanssa suhteessa. Toivottavasti tämä kestää. :)

Vierailija
6/42 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein miettiä, mutta varmaan just sen kolme kertaa jolloin se on ollut molemminpuolista... Ensirakkauteni koin 13-vuotiaana, ja erosimme vajaan kolmen kuukauden kuluttua siitä kun paras ystäväni vei mieheni. Sen jälkeen salamarakastuin (lol) uudelleen, sitäkin kesti vajaa kuukausi. Sen jälkeen olin vuosikaudet aivan rikki enkä luottanut miehiin ollenkaan, vaikka kaiken aikaa seurustelin ilman tunteita. Kolmas rakkaus oli, kun täytin 22-vuotta, mutta tunteet hälvenivät yhtä nopeasti kuin tulivatkin.

Nykyisin olen 27-vuotias ja avoliitossa, tosin ilman sitä The Rakkautta. Satuttaa ajatella, että teen niin miehelleni ja että olen miehelleni yhtä vähäpätöinen. Ajattelin erota, ja olla muutaman vuoden yksikseen ennen kuin alan perhettä perustelemaan. 

Vierailija
7/42 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmonen jatkaa.. 

Olen myös yhteensä kolmesti ollut palavan rakastunut yksipuolisesti. Sellaista tunnetta on melkein ikävä, jolloin aamulla ensimmäiseksi herätessä kaipaa toista ja illalla ennen nukahtamista toivoo uneksivansa tästä. 

Kaikki tällainen on jäänyt tuon viimeisimmän tapauksen jälkeen. Olen kateellinen niille, jotka elävät kuin William ja Kate tai Viktoria ja Daniel - ovat omia itsejään ja löytävät sen vastinkappaleensa niinkin helposti.

Vierailija
8/42 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesti tai neljästi, jos se yläasteen kaukorakkaus lasketaan.

Ensimmäinen oli eka poikaystäväni, jossa ei ollut tietoakaan sitoutumisesta. Hengailtiin vain yhdessä.

Toinen oli aviomieheni, jonka kanssa olin yhdessä 22 vuotta.

Nyt kolmas on nykyinen miesystäväni.

Ikää on 45 v

Vierailija
9/42 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti. Ensirakkauteni 15-vuotiaana, suhde kesti vuoden verran. Seuraavan kerran rakastuin 17-vuotiaana ja sillä tiellä ollaan edelleen.

Vierailija
10/42 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 16:21"]

Kolmonen jatkaa.. 

Olen kateellinen niille, jotka elävät kuin William ja Kate tai Viktoria ja Daniel - ovat omia itsejään ja löytävät sen vastinkappaleensa niinkin helposti.

[/quote]

Kuule, nuo mainitsemasi parit eivät ole sen onnellisempia kuin taviksetkaan. Ehkä jopa päinvastoin, kun pitää hankkia se kaikille  "sopiva" kumppani ja elää hänen kanssaan suurennuslasin alla. Ja ovattko he löytäneet parinsa helposti? Ei minusta. Ja omia itsejään he ainakaan eivät saa olla, vaan rooliensa ja sääntöjen vankeja.

Ne lehtikuvat ovat poseerausta. Siis jos kuvittelet, että julkisuuden henkilöt kokevat pelkkää suurta rakkautta. :)

Vierailija
11/42 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos julkkisihastumisia ei lasketa, niin kerran. Seurustelinkin tämän rakastumisen kohteen kanssa vuoden, sitten homma loppui, mies oli alkoholisti... Ikää 39 vuotta.

Vierailija
12/42 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Vierailija
13/42 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
14/42 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran rakastunut (ja yhä) mutta 2:ta rakastanut (ja rakastan yhä)

Vierailija
15/42 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sellainen rakastuminen on? Kuulostaa hyvältä, onko jotain syötävää?

Vierailija
16/42 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Nykyiseen mieheeni. Aikaisemminkin olen luullut olleeni rakastunut, mutta nyt tiedän. :)

Vierailija
17/42 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti rakastunut, lukuisia kertoja ihastunut mutta ne ovat hälvenneet yhtä nopeasti kuin ovat tulleetkin.29v. Naimisissa.

Vierailija
18/42 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan. 26v.

Vierailija
19/42 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme. Ensirakkaus, Erittäin Huono Idea ja Se Oikea

Vierailija
20/42 |