Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hae apua - mistä sitä saa?

Vierailija
17.02.2008 |

Aina ja joka paikassa näkee ja kuulee ihmisten kehottavan toisilleen " Hae apua" , " hankkiudu hoitoon" . Sen sanottuaan on oma osuus auttamisketjussa kuitattu, eikä tarvitse enää tuntea syyllisyyttä kaverin puolesta.

Mutta mitä se apu on? Mistä sitä saa? Miten sinne hakeudutaan? Minne lapset laitetaan siksi aikaa jos ei ole Ketään?

Olen hakenut apua lääkäristä, psykiatrian poliklinikalta ja työterveydestäkin. Mistään sitä ei saa. Kukaan ei auta. Yksikään noista tahoista ei ole edes kysynyt olenko itsetuhoinen tai ajattelenko kuolemaa. Kun itse yritän kertoa mistä haluaisin puhua, se sivuutetaan kerta toisensa jälkeen.

Kavereita ei oikeastaan ole...joten MISTÄ sitä apua saa? AV-palstaltako?

Minulle annetaan lääkeresepti joka ei auta ja jota en halua ja minut lähetetään kotiin. Minulle tyrkytetään kerta toisensa jälkeen unilääkkeitä vaikka nukun kolmet päiväunet ja käyn illalla lapsen kanssa kahdeksalta nukkumaan. Nukun töissäkin. tarvitsenko minä unilääkkeitä, ihan tosi?

Kiitos avusta hei! Se oli tosi hyvää ja sitä oli riittävästi.

Fuck off.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysellä naapureilta, alan oppilaitoksista, MLL:stä, seurakunnan kautta. Ei tarvitse olla niin avuton!

Vierailija
42/42 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi täällä Pohjois-Suomessa on asiat hyvin tai sitä apua saa, kun pyytää. Itsellä paloi hermot, paljon sattumia samaan aikaan ja lisäksi sanottiin että synnytys laukaisi masennuksen. Tiedä sitten, lapsesta olin ainakin onnellinen. Mutta apua siis sain, heti kun soitin. Tuli terapia-aikaa, lääkäri ja lyhyen aikaa lääkityskin. Kysyttiin, haluanko kotiin apua. Olisin saanut siivousta, lastenhoitoa, mitä vaan. Sanoin, että kotona pärjään ja itse kotini ja lapseni hoidan. Kunhan joku hoitaa minun pääni kuntoon. Se hoidettiin, ei epäilty lasten suhteen jaksamista lainkaan. Aurinko paistaa ja mieli on hyvä!

Hmm, jos ei ne tahot auta, joiden kuuluu, niin enpä tiedä mitä neuvoisin sinulle ap, muuta kuin jaksamista ja yritä vaan sinnikkäästi saada terveysalan henkilöt tajuamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä