Saako mieltään muuttaa?
Ollaan sovittu muuttavamme lähemmäs vanhempiamme. Kuitenkin matkan varrella on kaikenlaista tapahtunut ja vuosia mennyt. Meitä odottaisi nyt remontoitu omakotitalo siellä vanhempien paikkakunnalla, mutta ei lainkaan töitä. Käytännössä elettäisiin keskellä korpea. Tämä tuntui vielä silloin hyvältä idealta kun olimme kummatkin masennuksesta väsyneitä eikä elämältä jaksanut odottaa mitään. Oltaisiin niin kuin hautauduttu sinne lopuksi elämäämme elämään sosiaalituilla.
Nyt kuitenkin ollaan saatu voimia, mulle riittäisi töitä täällä ja mahdollisuuksia. Lasten kaverit on luonnollisesti täällä ja koulu lähellä. Mieskin jaksaisi taas yrittää jaloilleen, kunhan nuorin laitetaan hoitoon ja saisi täällä työkkäristä siihen erityistä tukea.
Nolottaa kun vanhemmat on laittaneet siihen remonttiin noin 8000e. Eli voiko mieltään muuttaa jos vaikka maksettaisiin tuo 8000e pois ja jäätäisiin tänne jossa tunnemme olevamme kotonamme.
Kommentit (3)
ettei ole järkeä muuttaa jonnekin olemaan työtön jos muualla työllisyysmahdollisuuksia olisi.
Vahtii meitä kotoaan käsin jo nytkin soittamalla monesti päivässä ja tarkastaa miten voimme ja mitä lapsemme tekevät. Hän ahdistaa minua suunnattomasti. Takana lapsuudessa kuitenkin henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä. Oikeesti. Mitä helvettiä mä silloin joskus ajattelin!!
ap
Teette kuin itse parhaaksi näette.