Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tosi hirvee

Vierailija
16.02.2008 |

Mulla on huomena sovitut ( jo kk sitten) kutsut ja oli jo aikasemmin puhetta mieheni kanssa että hän hoitaa huomenna lapset että voin siivota ja tehdä tarjoiltavat. Miehelle tuli tänään illalla kuudelta puhelinsoitto jossa kaveri olisi halunnut jonkun seuraksi kotiinsa kun sillä oikeesti menee huonosti. Sanoin miehelle että " en tykkää ajatuksesta kun olet nyt jo juonut päkin kaljaa ja tiedän että lähdette siitä baariin ja oot kotona neljän aikaa aamulla, et millää herää lapsien kanssa ja pysty niitä hoitamaan jos oot kaameessa krapulassa. Huomena oikeesti tarvitsen apuasi " . Mieskin myönsi asian ja sanoi että baari- ilta siitä kuitenkin tulisi.

Meni tunti ja yhtäkkiä mies alkoi kettuilemaan asiasta mulle. Kertoi kuinka inhottava ihminen olen ja kyllä pisteet laski silmissä. Tottakai pahoitin mieleni. Kinasteltiin ja loppujen lopuksi sanoin miehelle että lähde vaan, perutaan koko kutsut että pääset kaverisi tykö. Mies ei suostunut. Aikani mietittyäni asiaa pyysin mieheltäni anteeksi ja aloin itkemään. Olin ihan rikki kun sain hetken miettiä koko tilannetta. Kyllä on paska fiilis... kohta illan itkenyt. Sanoin miehelle myöhemminkin vielä että voit ihan hyvin mennä että ei se ole ongelmaa että lähetän ihmisille kutsut peruttu- viestin mutta kello kahdeksan kun oli niin oli kuulemma liian myöhäistä. voi vitalis = (

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun alkoi tunnin päästä valittamaan. Mene nukkumaan ja huomena kekkereihin hyvillä mielin.

Vierailija
2/10 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako miehesi aina käännettyä asiat sinun syyksi? Tosi on että kaveria pitää auttaa, mutta oma vaimo ja perhe ensin! Olisihan hän voinut mennä käymää ja jättää baarin väliin. Sinulla oli sovittu kutsut ja miehesi on luvannut hoitaa lapset. Sinun ei todellakaan kuulu omaa juttuasi perua! Kauhea tässä on miehesi joka syyllistää sinua tuollaisesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sori kakkonen. Mulla nyt vaan on paha mieli.

Vierailija
4/10 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suotta podet huonoa omaatuntoa, miehesi on tosi taitavasti osannut syyllistää sinut oman harminsa takia. Käykö näin useinkin?

Vierailija
5/10 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanssa ymmärrä miten tuo asia noin meni, eka kaikki oli ihan hyvin ja kun humala tila nousi niin yhtäkkiä olin kauhee nainen.

ap

Vierailija
6/10 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vähän sairaalta tuo miehesi. Hän oli koko ajan väärässä, sinä oikeassa. Hän on edelleen väärässä ja sinä olet vaihtanut oma, oikean ja fiksun ja tarkkaan harkitun mielipiteesi miehesi typerään ja väärään ja hulluun päähänpistoon.

Vierailija
7/10 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, ryhdistäydy!

Vierailija
8/10 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan ok itsetunto, ehkä liian kiltti näköjään?. Tuli vaan niin hirvee olo kun mies alkoi myöhemin kertomaan että hän ei ainakaan ota syitä niskoillensa jos kaveri tappaa itsensä. En tiennyt tuota kun kun ensimmäisen kerran minulta kysyttiin asiasta.

Mies on oikeesti lempeä ja kiltti luonteeltaan ja hän ei ole aikaisemmin näin puhunut minulle. Itsekkin olen ihan ulalla, olenko oikeesti joku kauhea Justiina joka vahtii miestänsä kaulimen kanssa. Annan mieheni kyllä kulkea kavereidensa kanssa niin kuin hänkin antaa minunkin käydä.... johtuiko kaikki vaan humalasta? Ei ole mikään voittaja fiilis, silmätkin ihan turvonneet ja huomenna tulee ihmisiä tänne, voi itku!

Vierailija
9/10 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaveri kaipaa tukea, mutta baariin ei voi huomisen takia lähteä, niin totta munassa mies voi silti mennä sinne kaverille, juoda kahvia ja tulla kotiin vaikka yhdeltä. ja hoitaa hommat sovitusti seuraavana päivänä.

miehes on asennevammainen ja lisäks sillä on alko-ongelma.

Vierailija
10/10 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä, että sinä olet oikeassa tässä asiassa. Sitä paitsi kännisen puheita ei milloinkaan kannata ottaa niin tosissaan, että itkee koko illan. Miestäsi vaan suomeksi sanottuna vituttaa kun ei päässyt baariin, ja pikku nousuissaan haluaa aiheyttaa sinullekin samanlaisen vitutuksen. Ja kaikesta päättäen onnistuukin?

Hah, varmaan kaveri vetää siellä ranteet auki kun ei päässyt kapakkaan miehesi kanssa. Just joo. Ziisus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi