Sukulaiset käyttävät hyväksi : (
Me olemme aina kaikkien apuna, tänään mieheni antoi kyytiä autottamalle sukulaiselle. Muuttoapua ollaan annettu, on lainattu rahaa, hoidettu lapsia jne.
Mitä me saamme tältä alkoholisoituneelta suvulta takaisin: emme mitään!
Nyt ilmoitin ex-anopillemme, että muutamme lähelle lapsen isää (hänen poikaansa) jotta poika voi mennä meidän kahden välillä, niin hän oli nyreissään, miksi? Eikö ole parasta asua lähellä, kun lapsi on pieni?
Pelkääkö se, että me aletaan olemaan yhdessä? Olen eronnut lapsen isästä 10v sitten laposen ollessa vauva ja olen ollut 7 vuotta naimisissa toisen kanssa, joten pelkoa ei ole.
VITUTTAA koko paska suku (joka ei ole edes omaa vaan ex-liitosta)
Kommentit (68)
tätä roikkumista. Siinähän tässä onkin kyse!
Täytyy kaiketi puhua tai kirjoittaa hänelle viesti.
ap
mutta ap:n touhu on sairasta, kun elämässä ei muuta olekaan kuin se eksän suku.
Vierailija:
Siis olemma apuna lapseni suvulle, suku on alkoholisoitunutta ihan läpensä. Autamme ja autamme, mutta saamme vain epäilyjä osaksemme.
Nyt kun muutamme lähelle lapseni isää niin ex-anoppi ei sitä hyväksy ja sitä en voi ymmärtää.ap
Kyllä teette naurettavia yleistyksiä!
Olemme molemmat korkeissa viroissa mieheni kanssa, harrastamma ja lapsemme harrastaa, ex- suvun kanssa ollaan tekemisisissä n. kerran viikossa. Nyt vain välit on alkanut askaruttaa..
ap
Teillä ei ole lainkaan sukua, ei ystäviä, tuttavia vain. Sinulla ei edes työyhteisöä. Koeta nyt edes päättää!
Kerran viikossa vuosien takaisen eksän suvun asioissa on minusta tosi helvetin paljon.
Ok. olen taiteilija, mutta toki minullakin on ystäviä ja tuttavia samoin mihelläni (tosi monet ulkomailla, joten fyysinen näkeminen jää usei vähiin). Olen lapseni sukuun tekemisissä noin 1viikossa joka kaiketi on ihan normaalia, Lapsenikin haluaa tuon verran sitella mummilleen ja isälleen jne.
Mikä tässä on NIIN omituista?
ap
että oletamme sinun kirjoittavan totta... Miten voit olla sekä taiteilija että korkeassa virassa?
On todella omituista roikkua neljän miehen takaisen eksän suvussa noin tiiviisti.
Siis niin että en ymmärrä mitä yrität sanoa?
Ootko itsekkin alkoholisoitunut ja kenties exäsi alkoholiongelmien pääsyy ja siksi ex-anoppi pelkää poikansa puolesta (nyt kun sillä viihdoinkin menee hyvin)?
Noh, meitä on näköjään moneen junaan.. Toki on puolison ja vauvan syy jos miehellä alkaa alkoholia mennä! : (
Soitin lapseni mummolle ja kerroin, että minusta tuntuu, ettei hän pidä muuttoaikeistamme, hän myönsi asian.
Kuulemma on huolissaan, että poikaansa alkaa vanha suola janottaa.
Itse en pidä tätä minkäännäköisenä vaihtoehtona.
Päätimme puhelun ihan asiallisissa merkeissä mutta paha mieli silti hieman jäi.
ap
kun ottaa huomion sitkeyden, millä olet hänessä roikkunut kaikki nämä vuodet!
Aloita vaikka ihan oma ketju jos sulla on mitään järjellistä sanottavaa.
Olet tosi ala-arvoinen kiusaajatyyppi!
On ollut vuosia, ettemme ole olleet missään tekemisissä. Nykyään soitetaan n. kerran viikossa lapsen asioissa (harkkoihin viennistä tms) täysin tavallista vanhempien välistä dialogia.
Ex-anopilla ei oikeasti ole mitään järjellistä syytä epäilyihinsä ja olen aika loukkaantunut. Olen lähinnä auttanut ex-anoppia ja hänen toista lastaan.
Lapsen isään minulla on joko hyvät välit ollut aina tai ei välejä ollenkaan, riippuu juoko hän tai ei.
ap
Siis olemma apuna lapseni suvulle, suku on alkoholisoitunutta ihan läpensä. Autamme ja autamme, mutta saamme vain epäilyjä osaksemme.
Nyt kun muutamme lähelle lapseni isää niin ex-anoppi ei sitä hyväksy ja sitä en voi ymmärtää.
ap
Laita hyvä ihminen jotkut rajat. Mitä se ex-anopille kuuluu missä te asutte? Jos suostut tuollaiseen saat loppuelämäsi hyysätä heitä.
Siis kyse ei ole omasta suvustasi, ei miehesi suvusta, vaan ex-miehesi suvusta? Ja mies joka auttaa tätä sukua, on nykyinen miehesi, ei ex-miehesi?
MIKSI TE AUTATTE EX-MIEHESI SUKUA?
Olemme olleet aina läheisiä, mutta nyt tilanne on muuttunut. Ex- miehen kanssa menee hyvin pitkästä aikaa ja muutammekin lähelle jotta lapsi voi olla molemmilla. olen yrittänyt tukea heitä kaikkia sen minkä olen voinut, saamatta mitään vastineeksi. Olin vähän aikaa sitten vielä ex- anopin " tytär" nyt tilanne on ihan jäissä, koska ei jostain syystä halua meidän muuttavan lähellä lapsen isää.
Yritän tehdä rajoja, mutta hankalaa on. 12 vuotta yhteiseloa takana ja lapsen takia yritän pysyä väleissä koska esim. ex- anoppi on hyvä mummi jne.
ap
Onhan ihmisiä, joille ystävät ovat tärkeämpiä kuin suku (sisaret ja omat vanhemmat tai serkut), miksei joku olisi voinut löytää sukulaissieluaan läheisestä ex-anopista.
Minäkin kävin entisen poikaystäväni äidin luona vuosikausia kylässä silloin tällöin. Luultavasti kävisin vieläkin, mikäli asuisimme samalla paikkakunnalla. Ex on ollut ex jo kuusitoista vuotta. Hän elää omaa elämäänsä vaimoineen ja lapsineen. Häntä en tapaa, kun hänen vaimonsa on mustasukkainen, vaikka meidän suhde oli ja meni seitsemän vuotta ennen kuin he edes tapasivat. Oma mieheni ymmärtää, etten todellakaan haikaile minkään exän perään. Tämä elo on parasta mitä minulla koskaan on ollut. Eikä exä haikaile minun perään, sillä hänellä on kaikki se, mistä hän aikanaan haaveili.
Mieheni on ystävä edelleen ex-tyttöystävänsä veljen kanssa. He ovat paljon yhdessä ja tämän veljen lapsi on meidän kummilapsemmekin. He ovat " laajennettua" perhettämme. Mekin olemme mieheni kanssa ainoita lapsia, joten ystävät ovat " sisaruksiamme" .