Onko koronaa liikkellä?
Mitä oireita? Pitäisi mennä vaan joulua viettämään, vaikka olen kipeänä. Kukaan ei tunnu siitä välittävän, vaan tultava vaan on, kun sisaruksetkin tulee jne.
Kommentit (39)
Tuolla se metsän reunassa hiippailee.
kolotusta, kuumetta, nuhaa ja lopuksi tyhjentävä ripuli. toivottavasti tämä oli nyt tässä tällä kertaa.
Liukastelua on myös liikkeellä. Murtuneita nilkkoja ja ranteita.
Mun miehellä on parasta aikaa korona päällä. Sillä on kurkkukipua, nuhaa ja pientä lämpöä. Meni nyt sitten joulusuunnitelmat uusiksi. Eihän sille mitään voi jos sairaaksi tulee.
Vierailija kirjoitti:
Joulun jälkeen on taas ruumiskontit sairaaloiden takapihoilla.
Sinne vois laittaa pari kissaa jos konteista meinaa loppua tila.
Eihän sairaana ole velvoitettu lähtemään minnekään.
Eikö sukulaisille tule mieleen, että hekin saattavat saada taudin?
Koronahan ei ole just nyt liikkeellä, vaan on GPS:n mukaan jumittunut Perhojokilaaksoon.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sairaana ole velvoitettu lähtemään minnekään.
Eikö sukulaisille tule mieleen, että hekin saattavat saada taudin?
Ei meidän perheessä. Vanhemmilleni joulu menee kuoleman edelle.
Jos on vanhempia ihmisiä paikalla niin älä mene ainakaan testaamatta. Voi olla kohtalokas.
Mulla korona oli vain nuhaa ja yskää, mut läheisillä kuumetta, joillain päänsärkyä. Oireet yksilöllisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vanhempia ihmisiä paikalla niin älä mene ainakaan testaamatta. Voi olla kohtalokas.
Valitettavasti eivät antaneet periksi. Kuulemma voi olla viimeinen joulu muutenkin. En jaksa kuunnella sitä itkua kuinka joulu meni pilalle ja vaivalla kaupasta haetut laatikot jäi syömättä.
Vähentynyt mutta on silti. Meillä oli se marraskuussa mutta välillä tuntuu,ettei olla vieläkään toivuttu täysin. Ikävämpi kuin muut virukset. Melko pska on kyllä myös nuoremmilla. Ihmettelen miksei ihmiset käytä maskeja. Sehän suojaisi myös vaarattomimmilta viruksilta. Suomalaiset ei osaa ilman suosituksia varjella itseään ja muita. Ei olla totuttu.
Sairastellaan tätä nyt muutaman kuukauden välein. Rokotuksista ei apua.
Ei maalaisjärjellä hyvä juttu jatkon kannalta.
Vierailija kirjoitti:
kolotusta, kuumetta, nuhaa ja lopuksi tyhjentävä ripuli. toivottavasti tämä oli nyt tässä tällä kertaa.
Ei ollut ripulia, mutta poskiontelotulehdus tuli jälkitautina. Korona siis todettu kotitestillä, mutta kyllä se varmasti sitä oli, koska oli niin korkea kuume, ettei koskaan ennen.
Alkoi yhtäkkiä kurkun kutinalla ja yskällä, seuraavana päivänä kuume lähes 40. Kuumetta kesti kolme päivää, päänsärky kamala. Yskä muuttunu rohisevaksi ja sitä kestäny puolitoista viikkoa. Kaiken lisäksi nokka meni tukkoon. Tarttunut kaikkiin perheenjäseniin ja kaikilla voimaton olo.
Lievästi vähentynyt mutta voi lisääntyä kun ihmisten pitää mennä joka paikkaan. Mulla ja kaverilla se oli ja ikävä tauti josta todellakin vie aikaa selviytyä. Ollaan nelikymppisiä. Alkaa yleensä korkeella kuumeella. Sen erottaa lievemmistä taudeista. 13 vuotias ystäväni lapsi sano ettei ole ollut niin ikävää flunssaa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on parasta aikaa korona päällä. Sillä on kurkkukipua, nuhaa ja pientä lämpöä. Meni nyt sitten joulusuunnitelmat uusiksi. Eihän sille mitään voi jos sairaaksi tulee.
Samat oireet minun sisarellani oli koko alkuviikon, eka testi eilen näytti negaa, tänään nousi kuume, nyt testi näytti koronaa.
Vierailija kirjoitti:
Samat oireet sisarellani oli koko alkuviikon, tänään nousi kuume 38,4, ja testi näytti koronaa.
Koronaa on paljon liikkeellä ja tauti kestää 3-4 viikkoa.