Sukulaiset käyttävät hyväksi : (
Me olemme aina kaikkien apuna, tänään mieheni antoi kyytiä autottamalle sukulaiselle. Muuttoapua ollaan annettu, on lainattu rahaa, hoidettu lapsia jne.
Mitä me saamme tältä alkoholisoituneelta suvulta takaisin: emme mitään!
Nyt ilmoitin ex-anopillemme, että muutamme lähelle lapsen isää (hänen poikaansa) jotta poika voi mennä meidän kahden välillä, niin hän oli nyreissään, miksi? Eikö ole parasta asua lähellä, kun lapsi on pieni?
Pelkääkö se, että me aletaan olemaan yhdessä? Olen eronnut lapsen isästä 10v sitten laposen ollessa vauva ja olen ollut 7 vuotta naimisissa toisen kanssa, joten pelkoa ei ole.
VITUTTAA koko paska suku (joka ei ole edes omaa vaan ex-liitosta)
Kommentit (68)
Ex-anoppini kutsuu minut milloin mihinkin, käymme syömässä ja teatterissa jne. Samoin käyn ex-miehen siskon kanssa.
Emme ole vieraita toisillemme. Tämä epäluottamuslause tähän muuttamiseen saa minut murheelliseksi.
ap
Olet valmis jopa muuttamaan, jotta otteesi säilyy.
Nyt viime vuosi on ollut hyvä ja löysimme hyvän asunnon läheltä isää ja muutamme. Mikä hemmetin ote on päihdeongelmaiseen ex-puolisoon?
ap
Sen kautta sinulla on eksä myös otteessa.
täytyy sanoa hänelle että lasta tässä ajatellaan ja sitä! että isänsä on ottanut eläimen jota lapsella on jatkuva ikävä ja näin voi useimmin hoitaa sitä, kun me emme voi eläintä ottaa.
ap
Vaan itseäsi. Ex-anoppi on hoksannut sen.
olen ok väleissä lapsen isään joka on loistavaa.
Olen hyvissä väleissä lapsen tätiin jonka lapsi on kummilapseni (syntyi eromme jälkeen)
Olen hyvissä väleissä ex-anoppiin, tapaamme, kirjoittelemme jne.
Ja minä en ole aloitteen tekijä kuin n. 50%
ap
Ja käytät valtaa ja saat siitä tyydytystä. Lapsi on sinulle väline tässä pelissä, samaten miehesi.
Mutta sinulla ei ole nyt mitään muuta kuin se. Missä on oma sukusi, omat ystäväsi, oma elämänne, uuden miehesi suku ja ystävät?
Mutta mitäs siitä laitetaan kaikkiin lapsen sukulaisiin välit poikki niin ei tule paha mieli kelleen.
ap
molemmin puolin vainajia? Uskomatonta!
Missä on omat ystävänne, omat työkaverinne, oma elämänne? Kuolleitako?
Ja tuo on juuri sitä pompottamista: Jos ette hypi ja toimi niin kuin minä haluan, välit pannaan poikki täysin. Missäs tuossa on nyt se lapsen paras, josta hurskastelit?
Vanhemmat molemmilla todella kuolleet, mies töissä kansainvälisessä työsuhteessa, työkaveri kaukana.
Muutama tuttava on.
Mikä tässä on niin ihmeellistä?
ap
että on vailla ihmissuhteita.
Jos teillä ei ole muita ihmissuhteita kuin seitsemän vuoden takaisen eksän suku, niin kyllä se nyt vaan on todella outoa.
Muutatteko kauas ex-anopista, ts voiko anopin pelkona olla se, että ei saa enää kyytejä/apua/rahaa niin hyvin kuin ennen?
Nytkö toteat, että valehtelit aiemmin?
Yhtäkaikki he eivät sinun sukuasi ole, vielä vähemmän miehesi sukua.
Ex- anoppi asuu 50km päässä ja hän ei niinkään apua tarvitse, mutta monesti pyytää apua meiltä lapsilleen, eli tyttärelleen tai hänen perheelleen jne.
Olen ihan pihalla mitä pitäisi tehdä.
Ehkä kirjoitan s. postia ex- anopille ja kerron kantani..
ap
He ovat eksäsi sukulaisia, eivät sinun tai miehesi! Usko nyt hyvä ihminen jo.
Ja kuka tässä on tuttavia kysellyt? Eikö teillä ole yhtä ainutta ystävää? Vai ovatko he kaikonneet saman roikkumisen takia?
eksän suvussa, vaikket siihen enää kuulu. Et ole kuulunut vuosikausiin. Ex-anoppisi on tervejärkinen ihminen.