Sukulaiset käyttävät hyväksi : (
Me olemme aina kaikkien apuna, tänään mieheni antoi kyytiä autottamalle sukulaiselle. Muuttoapua ollaan annettu, on lainattu rahaa, hoidettu lapsia jne.
Mitä me saamme tältä alkoholisoituneelta suvulta takaisin: emme mitään!
Nyt ilmoitin ex-anopillemme, että muutamme lähelle lapsen isää (hänen poikaansa) jotta poika voi mennä meidän kahden välillä, niin hän oli nyreissään, miksi? Eikö ole parasta asua lähellä, kun lapsi on pieni?
Pelkääkö se, että me aletaan olemaan yhdessä? Olen eronnut lapsen isästä 10v sitten laposen ollessa vauva ja olen ollut 7 vuotta naimisissa toisen kanssa, joten pelkoa ei ole.
VITUTTAA koko paska suku (joka ei ole edes omaa vaan ex-liitosta)
Kommentit (68)
Kai jonkinlaiset välit hyvä säilyttää juuri tuon pojan vuoksi.
on aina ollut ja nyt varsinkin, kun ovat eronneet jo aikapäiviä. Lapsi olkoon yhteydessä isänsä sukuun - mikä sekin on muuten enempi sen isän velvollisuus, mutta ap ja nykyinen miehensä pitäköön näppinsä erossa.
lähelle hänen poikaansa jotta tapaamiset luonnistuvat kivutta?
En vain ymmärrä ja olen tosi loukkaantunut, että minulle kiukutellaan kun en ymmärrä miksi.
Olen siis itse ollut naimisissa 7 onnellista vuotta, lapsen isä seurustelee onnellisesti toista vuotta..
ap
eteenpäin elämässä ja eroon sinusta.
On ollut 3 kertaa liitossa ennen tätä suhdetta joka on LOISTAVA ja olen hyvissä väleissä tähän puolisoon! Me kaikki olemme tähän ratkaisuun ilahtuneita, mutta ex- anoppi ei. Tekisi mieli katkasta välit koko naiseen...
ap
Siis nykyistä miestäsi ex-miehesi jälkeen? Haloo! Vielä ihmettelet, miksei seurasi ole toivottua. Onko ne muutkin rassut sekaantuneet ex-sukusi muuttokuormiin ja ehkäpä siksi lähteneetkin? Päästä nyt jo irti, hyvä nainen!
Miehellä on päihdetausta ja on ollut sekavissa suhteissa 9 viime vuotta. Tämä suhde on hyvä ja poika on tervetullut isänsä kotiin.
Tätä vaalimme, ilman ex- anopin tukea näköjään.
ap
ja te muutenkin pompitte ex-miehen suvun pillin mukaan? Miksi ihmeessä?
Päästä nyt hyvä ihminen jo irti! Mitä järkeä tuossa on?
Ja tietysti lapsen takia haluamma miellyttää.. : (
ap
pelkkä: hae apua tuo ei ole normaalia ei vakuuta.
Olemme normaali korkeastikoulutettu pariskunta jossa 2 lasta.
AP
A) ettei perheellä ole muita ihmisiä kuin takavuosien eksän suku
ja
B) roikkua noin tiiviisti siinä eksän suvussa.
Googleta " läheisriippuvuus" .
Kannattaisiko teidänkin lukea ne kriteerit?
ap
Minulla ei ole heikkoja lähtokohtia eikä miehelläni, itsetuntomme ei ole huono. Haluamma vain parasta lapsellemme/lapselleni.
jos roikut noin tiiviisti noin kaukaisessa ihmisessä. Siitä kertoo jo sekin, ettet osaa pitää rajoja tai sanoa ei.
Olen ollut ex- anopin kanssa hyvissä väleissä 12vuotta samoin muuhun sukuun. Olemme tehneet yhteisiä matkoja jne.
EMME ole kaukaisia.
ap
niin se nyt vaan on aivan väärin. Koska he ovat pompottaneet sinua jo vuosikaudet ja eron jälkeen, elämän realiteetti on että he tuskin IKINÄ oivaltavat toimivansa väärin. Joten vain sinä itse voit sen kierteen katkaista.
Noin niin kuin ensin aloittaisin opettelemalla sanomaan ei.
Ap selvästi myös käyttää valtaa hääriessään ja auttaessaan. Siskoni on samanlainen. Tuo on tapa hallita ja kontrolloida ja olla korvaamaton.
Ap pelkää, että se nykyinen tyttöystävä vie hänen paikkansa.
En todella jhalua mitään vahinkoa vain sen, että lapseni arki olisi hyvää ja selkeää. Todella pidän tästä ex-miehen nykyisestä!!! Ihana ihminen
ap
Mitä jos aikuistuisit ja irtautuisit? Typerää touhua tuollainen, vaikka kyse olisi omasta suvusta. Saati nyt ventovieraasta!