Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muilla karmeat kuukautiskivut

Vierailija
15.02.2008 |

Todella häiritsevää ja rankkaa. Heräsin kello 3 yöllä kipuihin. Torkuskelin ja valvoin 7, sitten töihin. Masu kramppa ja mua oksettaa.

On niin helvetin hienoa olla nainen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut clotamia? Tai käytätkö pillereitä? (auttaa joillakin kipuihin.., ei kyllä minulla) ja ne kaurapussit (lämmitetyt vatsan kohdalla..) tai sitten lämmin suihku niin että suihkuttaa mahaan missä kipu on... nosta jalat ylös, joskus mulla auttanut liikkuminen, joskus pahentanut asiaa..

Ja sit aika hyvä keino: tule raskaaksi ja imetä pitkään.. mulla ollut menkat viimeisen 4,5vuoden aikana 3 kertaa.. ai kun on ihanaa!!

Vierailija
2/5 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön pillereitä. Olen kokeillut Clotamia. Toimi kipuihin, mutta työnteko kärsi (ajatushommia). Oli hyvissä fiiliksissä, mutta jotenkin " pilvessä" .

Tota raskautumista sitten seuraavaksi ;)

Tulikuuma vesi auttaa mullakin. Mies kyllä ihmettelee, mitä teen öisin suihkussa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoivat olla pahat vasta lapsen saatuani. :(

Vierailija
4/5 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytys koski NIIN PALJON ENEMMÄN. Mutta koskee silti niin, että olen työkyvytön pari päivää/kk. Ihan perseestä kyllä. Ei mitään hyötyä näistä kivuista. AIniin, olen vuosia vetänyt 400mg buranaa kipuihin, ei mitään apua. Aloin sit ottamaan 800 mg kerralla, niin johan auttaa!

Vierailija
5/5 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ehkäisypillereitä syön ihan sen kivun takia. Kuuma vesi vain pahentaa sitä kipua, olen kokeillut ja oli ihan kamalaa