Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, älkää olko Digitaalisia tyhjäntoimittajia internetissä ja varsinkaan silloin kun lähestytte naista

Vierailija
11.07.2026 |

Niiden profiili on "Digitaalinen tyhjäntoimittaja", kuten aika monella muullakin netissä. Ne vaan puhuu mutta kukaan ei sano mitää. 

Geneerisiä aivokuolleita viestejä, "Hei kaunotar", "mitä kaunottarella on päällä" "Mitä kaunottarelle kuuluu" jne, ne robotit luulee olevansa kivoja ja huomaavaisia, vaikka oikeasti pelkkä tollanen viesti laskee samantien niiden arvon sadasta puhtaaseen nollaan. 

Jos ei ole mitää sanottavaa, hiljasuus on viettelevämpi vaihtoehto kuin maneerinen tyhjäntoimitus.

Kannattaa muistaa että ne kaikki 500 muutakin miestä lähestyy naista täysin samoilla tyhjänpäiväsillä kommenteillaan.

Sama muuten pätee yleensäkin keskusteluun nettipalstoilla. Jos teillä ei ole mitään järkevää sanottavaa, älkää puhuko mitää. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin juuri kiitos kun toit tämän 

Vierailija
2/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viettelevä hiljaisuus" onkin varmasti todella toimiva tapa lähestyä toista ihmistä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta teitä naisia ahdistaa miehen väärän tyylinen lähestyminen niin voisitteko te naiset alkaa tekemään sen lähestymisen? Ettekä vaadi miestä tekemää sirkustemppuja teidän hyväksi

Vierailija
4/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ olen se saalis jota teidän naisten tulee lähestyä. Älkää nyt unta nähkö että kosiskelu toimisi teidän suuntaanne.

Vierailija
5/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olenkin aina yrittänyt vietellä naista treffeillä hiljaisuudella. 

Toimii joka kerta. Nainen on niin haltioissaan, että suhde ei voi siitä enää parantua ja lähdemme eri suuntiin.

Vierailija
6/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/7 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öböwöwöwö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan