KRÄÄH onnistuin suututtamaan uuden miestuttavuuden...
eilen juttelin hänen kanssaan chattissa iltasella, niinkuin on tapana ollut. NO, olin tosi veemäisellä ja surullisella tuulella, ja kyllähän hänki sen sitte huomas :/ ku vastailin tosi töksähdellen. JOO JOO TOSI TYPEÄÄ MINULTA, tiedossa on!!!Lopulta suuttus miun kiukutteluun, ja hävisi linjoilta sanomatta muuta ku että mä menen nyt, anna olla, hyvää yötä.
Puolisen vuotta on tunnettu.. Lähetin sitten tänään tekstarin jossa pyysin anteeks turhaa kiukutteluani ja lupasin etten toiste kaada paskojani hänen niskaan... mut mitäs nyt?! Kuin kauan voin ootella, että kuuluuko herrrasta vielä. EN voi soittaa, tyyppi on sen luonteinen että tiedän jotta siinä vaiheessa hällä menee kuppi nurin :D kun ei akka perkele anna olla..... Koskahan voi luopuu toivosta ja heittää hanskat naulaan tyypin suhteen. Voi vitt.. typerä naikkonen minä :((
Kommentit (2)
kun ei akka perkele anna olla ??
onko tossa nyt aineksia mihinkaan kunnon parisuhteeseen ? entas kun teille tulee ihan oikeita riitoja jossain vaiheessa, mita sitten tapahtuu. kummaa porukkaa.
että ollaan tapailtu hiljakseen vasta pari kk.. toistemme luon käyty lähinnä. vaik pidempään jo kirjoteltu.