Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on NÄLKÄ!

Vierailija
15.02.2008 |

Mä haluan pizzaa! Tai bruschettan! Tai jotain!

Ja sipsejä! Siideriä! SUKLAATA!

Aivan sairas olo, imetän ja nälkä on koko ajan maata kaatava.. Voisin syödä mitä vaan, mutta kaapit kumisee tyhjyyttään.. Mihinkään en pääse, kun sektion takia en voi vielä nostella turvakaukaloita autoon jne. Ärsyttävää!

Mies ei ehtinyt tänään kauppaan (nyt iltavuorossa), kaapista löytyy siis ketsuppia ja voileipäkeksejä.. Äh. Mä möllötän kotona yhden isomman tenavan ja vastasyntyneiden kaksosten kanssa, nälkäkuoleman partaalla. Perjantai-ilta p*****stä. (anteeksi)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetäse siitä herkkusatsi :)

Vierailija
2/5 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä miehes grillille kun tulee kotiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voileipäkeksitkin maistuvat yllättävän hyviltä, yleensä en siedä moisia.. Mutta on tämä jotenkin ankeaa, mussuttaa kuivia keksejä av:n äärellä ja juoda vettä kyytipojaksi! Ehkä mä otan vinkistä vaarin ja yritän saada miehen kurvaamaan abc:n kautta (sieltä sais hesen tonnikalasalaatin NAM)

:)

-ap-

Vierailija
4/5 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut onneks oli ranskiksia pakkasessa ja öljyä kaapissa niin sain keitettyä oikein rasvaset ranskikset:)

Vierailija
5/5 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä kestää, ja jos kehität jonkin innovatiivisen reseptin maapähkinöistä, ketsupista ja leivontamargariinista, niin ilmoittele toki! Niin, ja tosiaan niitä voileipäkeksejäkin on vielä..

-ap-