Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ne pienet asiat, jotka anopissa ärsyttävät?

Vierailija
15.02.2008 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä lapselle tuli ja ennen kaikkea, MITEN ME VANHEMMAT tilanteesta suoriudumme.

Raivostuttavaa ja olen huomannut, että toinen miniä on ärsyyntynyt tästä samasta tarkistusneuroosista.

Vierailija
2/4 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi haluaa olla äiti myös minulle. Aika pieni ärsytyksen aihe, eikö?

tuo tarkoittaa sitä että anoppi pitää kai minua 15 vuotiaana pikku tyttönä joka vasta harjoittelee elämistä. Olen 30v. :) Anoppi myös emännöi alkuun meillä ja otti " ohjat käsiin" . No siihen tuli kyllä loppu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ostelee vaatteita, verhoja, pöytäliinoja ja kattiloita, oman makunsa mukaisia tietysti. Tyrkyttää koko ajan reseptejään (en yhtään pidä ruoanlaitosta), pyytelee shoppailuseuraksi ym. Utelee intiimejä asioita, jotka ei mielestäni anoppi-miniäsuhteeseen ollenkaan kuulu. Eli sanoisin, että aivan liian tungetteleva minun makuuni.

Vierailija
4/4 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama roisketahra on ollut keittiön lattiassa kaapiston sokkelin vieressä jo monta vuotta, näkyy aina pöydästä käsin. Lapset ovat aina ihan villakoirissa leikittyään siellä, leikkivät piilosta mm. olohuoneessa nojatuolin ja sohvan väliin jävässä kulmassa, juuri sellaisista paikoista anoppi ei imuroi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi